Hatalmas felforgás van a Nagy házban. A ház maga kicsi csak na Nagy Tibor. Úgyhogy Nagy. De a ház se kicsi ha úgy vesszük.
Haladjunk.
Jön a karácsony. A szeretet ünnepe.
- Eszmi, hol van a csúcsdísz?- kérdezte Ricardo,könyékig a dobozban keresve az említett cucc után.
Na ennek a mondatnak kevesebb értelme volt, mint az egész sztorinak.- Ricardo - kezdte Eszmeralda- te amúgy mi a francot csinálsz itt? Az hogy viszonyod van a férjemmel nem jelenti azt hogy szívesen látunk karácsonykor.
- Eszmi, hülj már le. Vagy ülj?- mondta Tibi, védve Ricardot.
- Jó.
Ezzel Eszmi leült a fa tetejére. Ő lett a csúcsdísz.
Probléma megoldva.Elena a szobájában csomagolt ajándékokat. Édesanyjának egy husángot sikerült beszereznie, édesapjának egy fésűt vett, Ricardonak pedig egy pofont adó lovat.
Ja.Kemál eközben sürgött-forgott a konyhában.
-KEMÁL - ordított Ricardo - ÉRZEM A CIPÓ SZAGOT, AZT NEM CSINÁLHATSZ!!Kemál ennek hallatán megette a cipót. Úgy falta be, mint penész az agyát. Nem tanult a legutóbbi esetből. Ejnye.
Hirtelen kopogás hallatszott Elena szobája felől. Úgy döntöttem,hogy az az emeleten van.
Elszabadult a ló. Akit mellesleg Gyulának hívnak.-CSABA, GYERE VISSZA- futott a veszett boxló után Elena.
-NYIHA HUHA HIHAHA!!- mondta felháborodva az állat.
Ez annyit jelent, hogy Gyulának hívnak, te *****.
Itt nem szabad csúnyán beszélni. Nem helyénvaló.Miközben Elena loholt a ló után, Kemál megint szarul lett a cipótól, Tibi és Ricardo pedig ledöntötték a fát, mert Eszmi az istenért nem akart lejönni. A fa nagy csörömpöléssel zuhant, Eszmeralda ordított, Ricardo elájult, Tibi nevetett, Elena pofára esett, a ló berúgta a fürdőajtót, Kemál pedig annyira megijedt, hogy lefejelte a csapot. Pont úgy, ahogy én csináltam egyszer.
Miután mindenki lenyugodtott, felkelt, bekussolt kezdetét vette a meghitt Karácsony. Vagy valami olyasmi.
Körbe állták a fát ( idő közben a boxló visszatette a helyére) és énekelni kezdtek. Olyan hamisan, hogy inkább le se írom mit.
Eztán a vacsora következett.
Pulyka volt, eredetileg cipóval, de mivel az le lett szavazva most burgonyafánk van mellé.
Nem tudom mi az de jól hangzik na.
Éppen leültek volna enni, amikor valaki kopogott.- Hmm, ez vajon ki lehet?- kérdezte Csaba. Őőő vagyis bocsánat, Gyula.
Elena az ajtóhoz lépett és egy határozott mozdulattal ki akarta nyitni. De ugye az ajtó az meg elment. Szóval megfogta a semmit és kinyitotta.Amikor meglátta ki van ott olyan boldog lett, mint a tyúk ami két tojást tojt egy helyett.
- Hibiszkusz!! Te mit csinálsz itt?
- Jajj én Elennnnnnám, jöttem elrabolni a szíved - közölte Hibiszkusz. Ő egy férfiú.
Az erőszakos ló ennek hallatán leboxolta Ricardot. Én sem tudom miért. És meg merem kockáztatni, hogy még ő sem.- Jajj Tibi, hát ez a Hibi- mondta Eszmi olyan mosolygósan, hogy az ember már azt hinné betépett. Bár, ki tudja?
Hibiszkusz belépett a házba és amint meglátta Tibort felsikoltott.
- Jézusom Tibi, neked mi van a hajaddal?
Ezzel előkapta a borotvát amit mindenhová magával visz és kopaszra nyírta szegény Tibit.Elena teljesen kifordult magából, mint azok a kétoldalú kabátok. Azok is össze vissza forognak.
- HIBISZKUSZ, TE OKTONDI, ÉLET ÁLTAL ADOTT AJÁNDÉKNAK SZÁNT ÁTOK. TEEEE FU. Fésűt vettem apámnak erre te mit csinálsz? LEVÁGOD AZT A KEVÉS HAJÁT IS AMI MEGVAN.
Mint mondtam, meghitt.
Ez épp akkora hazugság volt, mint az, hogy a boxló neve Gyula.