Ezek a borús tavaszi napok szörnyen megviselik a Nagy családot. Nem akarok előre szaladni, de lehet, hogy még nagyobb lesz a Nagy család "kacsint kacsint".
Na de ez kajak nem tudom hogy történhetett.
Elena éppen a szobájában hallgatott szomorú opera dalokat vagy mi a szöszt, amikor Eszmi rontott be a szobájába. Úgy nézett ki mint akit megtéptek, szemében a félelem úgy csillogott mint egy kopasz ember olajos feje. Vagy az olaj nélkül is fénylik? Lényegtelen.
-ELENA- orditotta Eszmeralda - képzeld csak milyen csodás dolog történt - mondta ami meglepő, hiszen eddig elméletileg félt.
- Mi az anya?
- Kiderült, hogy a mi kis boxlovunk kislány - ugrándozott örömében.
Elena értetlenül ráncolta szemöldökét.
- És a legjobb rész még csak most jön... TERHES- mondta Eszmi hatalmas örömmel.
-NAGYMAMA LESZEK!!!!
Ezzel eltűnt a szobából. Állítása szerint a ház nem baba biztos. Vagy csikó biztos?A nappaliban Kemál éppen ultrahangot készített a csikókról. Ricardo és Tibor csodálva nézte a rendkívül érdekfeszítő felvételt.
- Juuuuuuj ezek ikrek- közölte Tibi.
A boxló aki nyugodtan feküdt hirtelen felkapta a fejét.
- Én ki nem nyomok magamból egyszerre két gyereket- közölte és ezzel felszenvedte magát a földről. Őszintén, ki hibáztatná őt ezért?
Eszmi ekkor berontott a nappaliba.- Csináljuk gender reveal partyt!!- mondta igzatottan miközben egy csokor kést fogott a kezében.
-Eszmi, életem - kezdte Tibi- mit csinálsz azokkat az életünkre igen csak veszélyes konyhai eszközökkel??
- Ha két kisbaba fog itt tevékenykedni nem kockáztatunk olyan dolgokkal, mint kések a házban. Úgy döntöttem az összeset kidobom- mondta vidáman.Ekkor az egyik kés kicsúszott a kupacból és drámai lassítások közepette megindult Eszmi lába felé.
A boxlo abbahagyta a sírást és egy hősies mozdulattal ellökte Eszmeraldát ezzel feláldozva magát. A kés még mindig esett a két gyerekkel terhes ló pedig várta sorsát és drámaian homlokára helyezte jobb patáját.
Várta a halált.De az úgy nem igen akart jönni. Ezért a kés minden törvénnyel szembemenve zuhanás közben kettétört és kikerülve a boxlovat a földre hullott.
Emiatt most eszembe jutott szegény husáng:(Szóval igazából senki nem halt meg(a késen kívül) és happy end lett. Legalább is egyenlőre.
Hihihi.
A gender reveal party egyébként érdekesen sikerült. Gyors összefoglaló következik.
Két kék-rózsaszín csikó formájú pinyata( hogy kell írni ezt a szót???) lett lelógatva a plafonról amiket agresszív módszerekkel püföltek volna amíg ki nem szakadnak de a boxló megvédte őket. Két kisfiú csikó születik egyébként. Ezek után Eszmi meghozta a tortát amit kés hiányában egy fűrésszel akartak felvágni. Mert ugye egy láncfűrész sokkal biztonságosabb gyerekek közelében mint egy kés. Miután megették az áfonyás tortát kiderült, hogy Ricardo allergiás az áfonyára és bepirosodott. Kemál végül valami úton módon helyrehozta Ricardo színét és állapotát. Ezek után mindenki azt hitte nyugalom lesz. De nem ebben a történetben. A boxlóra rátört a pánik és olyan gyorsan futott el mint ahogy annó az ajtó tette. Tibi utána rohant de megbotlott a halott kés maradványaiban és sikeresen kihullott a haja. És végül egy sas beszállt az ablakon( MIÉRT NEM HASZNÁLJA SENKI AZ AJTÓT??) és seggbe csípte Hibiszkuszt. Aki nem is tudom itt van e még egyáltalán. De most itt termett.
Szerintem a csúcson kell abbahagyni, szóval most ez így enyni. Csaocsao.