Ajunsi la capatul tunelului daca il pot numi asa , pasim pe un fel de podea din metal .Patratele de otel erau prinse una de cealalta cu niste suruburi uriase . Totul arata ca o uriasa tabla de sah .Eram atenta la fiecare pas pe care il faceam deoarece unele suruburi erau puse invers cu varful in sus , intentia fiind probabil ca noi sa calcam pe ele .Demonii astia sunt mai rai decat credeam eu .. Ce stupida pot fi , sunt demoni , normal ca sunt rai .Ma i-au cu cearta cu mine insumi si uit cu totul de locul in care ma aflam pana Richard striga .
"La pamant ! " In urmatoarea nano secunda eram una cu podeaua stand cu mainile deasupra capului . Shane era la un cot distanta de mine facand acelasi lucru .Un topor gigantic cu taisul stralucitor isi face aparitia dintr-un fel de poarta din tavan . Trece la cativa centimetri de capul nostru si se retrage .
"Uh , astia chiar au de gand sa ne omoare " spun cu vocea sparta inca fiind pe burta.
"Mda , asta nu a fost nimic .Distractia acum incepe "
Ma ridic de pe jos sustinandu-ma cu o palma de podea ca sa ma pot ridica , rucsacul meu nu era in tocmai usor .O durere surda imi strabate gamba .
"La naiba ! "Cand ma aruncasem pe podea un surub ruginit imi strapunse carnea , nesimtindu-l pana acum din cauza spaimei .
"Un surub nu-i asa?"
"Mda .."
"Pune-ti asta "Shane isi deschide rucsacul negru si imi da o sticluta mica de aproximativ 15 ml cu capac de pluta.
"Ce este asta ?"
"Sange de inger negru , exact de ce ai nevoie "
"De unde il ai ?"
"Adele , toate la timpul lor .Ti-am zis ca m-am pregatit "
"Poti fi mai ciudat si mai secretos de atat ?"
"Probabil " Imi raspunde sec . Imi pun cativa picuri din sange pe rana si in cateva secunde rana se vindecase .Parca eram o papusa de plastic , dupa inchiderea ranii cativa aburi isi fac aparitia .
"Wow "
"Uimitor , nu-i asa?"
"Era sa murim si tu esti sarcastic ..."
"Sa mergem mai departe "
Iesim din incapere deschizand o usa micuta din lemn masiv .Cladirea asta era din ce in ce mai ciudata .Alt coridor lung si o multime de camere .
"De unde vom sti in care trebuie sa intram ?"
Nici nu apuc bine sa imi termin intrebarea caci o multime de maini ies din usi , maini de la antebrat in jos , isi intindeau degetele vrand sa smulga hainele de pe noi .
"La naiba , yuch ".Ma grabesc sa trec printre ele insa cateva maini ajung sa ma atinga zgariindu-ma , erau reci si lipicioase .Unghiile mov si degetele pline de taieturi se intindeau tot mai mult spre noi .Una din usi insa era lipsita de mainile astea dezgustatoare si ciudate .
Amuleta mea incepe sa emita din nou un fel de lumina .O strang in pumn si simt irisul cum mi se dilata .Fum , o ceata deasa de nu puteai sa vezi la 1 metru in fata .Sunt singura , asta este o viziune . In fata ochilor imi apar urmatoarele cuvinte :"Un ocean agitat .O mare de liniste .Un lac de vise .Un lac al mortii ."Ce voia sa spuna ? Mai vad si o cheie ."O vezi , o vrei dar e greu sa o ai "Vad un fel de incapere cu alta incapere in interiorul ei .Trebuie sa cobor in ea .Simteam o forta care ma atragea .
"Adele ?"Shane ma zgaltaia de umeri
"Da " ii raspund ca prin transa incercand sa fac legatura dintre versuri si cheie .
CITEȘTI
DARKNESS
ParanormalVREAU SA FUG !!!! NU!!!VA ROG , LASATI-MA SA PLEC ! DE CE NU POT SA SCAP ? DE CE MA CHINUITI ? CE RAU VI-AM FACUT ? asta este tot ce poate face Adele ...Tipa , tipa si nimic .Demonii continua sa o inebuneasca . Ii intuneca mintea , ii incetoseaza ga...