Trecem de usa si pasim pe frunze .O incapere plina de frunze vestede si de crengute .
"Unde am ajuns ?"intreb dezorientata
"Erm , nu stiu .. Sa cautam o iesire "
"Uite , alta usa! "
O usa cu vopsea cazuta , veche . Era acoperita de muschi si mucegai , clanta era plina de ierburi .Trag de muschiul verde si lipicios care atarna pe clanta si incepe sa cada toata vopseaua de pe usa . Imi mijesc ochii incercand sa vad mai bine .
"Un mesaj ! " Shane isi foloseste lumina din palme ca sa ma ajute sa vad ce scrie "Aici in padurea intunecata si adanca , eu iti daruiesc somnul etern "
"Ce o fi vrand sa spuna ?"Shane
da din umeri .Si el era la fel de confuz ca si mine .Cu un scartait el deschide usa si eu ma ridic pe varfuri ca sa vad peste umarul lui . O padure ...
Mergem inainte inchizand usa in urma noastra .Ne uitam in jurul nostru , dar totul era inmarmurit .Nici macar un sunet .
"Incotro ?" intreb
"Pe aici "
Ma i-au dupa el si ocolim incet copacii inalti , facandu-ne drum in fata .As vrea sa spun ceva si sa rup linistea asta apasatoare dar nu pot . Pur si simplu daca as incerca sa vorbesc nu mi-ar iesi cuvintele .Nu mai avem haine , sangele de inger negru care ne vindeca ranile si nici lucrurile pe care le luaseram cu noi ...Incepusem sa imi dau seama ca vom muri , avem sanse foarte mici sa supravietuim in conditiile astea . Multi incercasera inainte noastra si nu au reusit ... cum am putea noi reusi ?...Ma las purtata de gandurile mele si uit ca Richard aude defapt ce gandesc .
"Hey , nu gandi asa .. Vom fi bine ."Spune el calm .
"Cum am putea fi bine ? Nu mai avem nimic la noi"
"Ne avem unul pe altul , asta este important "
Dau din cap aprobator si imi pun mainile in jurul soldurilor incercand sa imi opresc corpul din tremurat .
Dupa minute multe de mers ne oprim la marginea padurii .Padurea se terminase , in fata era o ceata densa si un camp gol .
O movila de pamant din fata incepe sa se cutremure .Vazand asta incep sa ma panichez si il strang pe Shane de mana .
Imi acopera capul cu bratul lui si asteptam sa vedem ce se intampla .Movila se cutremura din ce in ce mai mult facand si pamantul de sub picioarele noastre sa se miste . Dupa cateva secunde se crapa si se ridica un sicriu . Statea in picioare in varful movilei , cutremurul se oprise .
Ne apropiem , iar sicriul se deschide .Shane era cu cativa pasi mai in fata decat mine si priveste cum usa sicriului se deschide scartaind.
O femeie de varsta mijlocie cu fata stafidita si rochie murdara zacea pe fundul sicriului .Avea manile pe piept formand un X .Parul incalcit era plin de sange iar pleoapele stateau parca lipite de orbite . Nici nu apuc sa ma apropii , femeia se ridica deschizand ochii .Era desculta , ochii negrii ai femeii ma facusera sa imi dau seama ca era demon . Dintii nu aveau o forma umana ci erau ascutiti facuti parca pentru a smulge carne . Cearcanele din jurul ochilor ii umbreau fata , iar degetele lungi si subtiri cu unghii negre ii sedeau acum asezate pe langa corp .Se ridica plutind si vine spre mine .Fara sa apuc sa spun vre-un cuvant imi infasoara mana in jurul gatului si ma strange eu incepand sa ma zbat deoarece nu puteam sa respir . Isi roteste ochii si ma priveste insistent ranjind catre mine , arata inspaimantator .Isi infige unghiile si mai tare in gatul meu .Il vad pe Shane care imi face semn sa o privesc in ochi . Fac ce imi spune si dupa cateva secunde imi simt gatul eliberat , iar trupul femeii demon cazut langa mine .
"Haide sa fugim ! "Tipa el catre mine trezindu-ma din starea de visare
"Cum ai omorat-o ?"
Fara sa imi raspunda ma smuceste de mana spre padure .Privesc inapoi peste umar si vad trupul la pamant cu un cutit zimtat infipt in spate . Incet incet trupul se transforma in cenusa care se pierde treptat in vant.
Fugim ore in sir si ajungem in alt capat al padurii insa de data asta dam de un drum forestier .Continuam sa mergem tacuti pe marginea drumului , iar seara incepe sa se lase incet.
"Ce vom face acum ?"
"Mai mergem putin si cautam un adapost unde sa inoptam , sunt sigur ca in curand vom da de a doua cladire "
"De ce esti asa de sigur ?"
"Simt asta "
Ajungem la o borna kilometrica si el imi face semn sa intram in padure .Putin in dreapta era o pestera .
"Vom dormi aici "Imi spune el hotarat
"Bine "
O pestera destul de mare , insa era atat de rece si umed . Imi infasor mainile in jurul bratelor incercand sa imi creez putina caldura .
"Ia asta !"
Imi intinde hanoracul lui si imi face semn sa il imbrac .
"Dar si tie iti este frig , voi fi bine "
"Ia-l pe tine , eu sunt bine asa "
Ii imbrac hanoracul si ma asez pe o buturuga langa el .Facuseram un foc si acum nu mai imi era asa de frig .Incet somnul isi face aparitita si imi propesc capul de umarul lui si adorm .Il simt cum isi propteste si el capul de al meu . Probabil nu doarme , probabil vegheaza . Ciudat baiat . Sper sa nu fi auzit ce am zis .Zambesc usor la gandul ca ar fi putut sa auda la ce ma gandesc si adorm inapoi .
***
CITEȘTI
DARKNESS
ParanormalVREAU SA FUG !!!! NU!!!VA ROG , LASATI-MA SA PLEC ! DE CE NU POT SA SCAP ? DE CE MA CHINUITI ? CE RAU VI-AM FACUT ? asta este tot ce poate face Adele ...Tipa , tipa si nimic .Demonii continua sa o inebuneasca . Ii intuneca mintea , ii incetoseaza ga...