Ne ridicam de pe jos si ne uitam mirati unul la altul . Chiar reusiseram !
"Ti-am zis ca va functiona " declar multumita catre baiat
"mda.."
Ma duc incet catre pat si ma pun in sezut uitandu-ma la incheieturi .Inca aveam rani si ma usturau al naibii de tare. Inca mai aveam bucati de fire din franghie infipte in carne .Fug dupa o penseta si ii fac semn baiatului sa se aseze unde vrea .Deschid dulapul cu vopsea cazuta si apuc penseta .Clatesc ranile cu apa si le tamponez cu un prosop apoi incet incet trag de firele de canepa desprinzandu-le de carne . Icnesc deoarece nu ma asteptam sa doara asa tare dar reusesc sa le scot pe toate .Dau cu putin spirt fiindca nu aveam altceva si merg inapoi in camera unde baiatul nu mai era .
"hey ? unde ai disparut ?"
"aici "
O voce indiferenta imi raspunde din balcon .Pasesc incet incercand sa nu fac prea mult zgomot din cauza podelei vechi si ajung in balcon.Statea rezemat cu coatele pe balustrada balconului privind in gol .Imi fac curaj sa ii vorbesc :
"Erm ...Ma balbai . Cum te numesti ?" Reusesc sa termin inecandu-ma la sfarsit.
"Scuze , ca nu ti-am spus .Shane.Ma numesc Shane "
"Nu-i nimic . Eu sunt Adele "
"Stiu "
"De unde stii ?"
"Toti stim "
"Care toti ? ai putea sa imi explici ? nu inteleg nimic "
"Va fi o explicatie lunga bag seama ." Ofteaza si imi arunca o perna sa ma asez pe balcon langa el .
"Cum sa incep...? Demonul vrea supusi , cat mai multi .Alege tineri fara familii asa ca noi de care se poate folosi .Eu am o amuleta albastra de la mama mea , inainte sa moara mi-a dat-o si tot ce a putut sa faca a fost sa puna un fel de aura protectiva care sa ma ajute sa ma opun raului .Nici eu nu stiu cum de mama stia asta . Tu esti speciala , tu esti jumatate inger negru . Mama ta a fost inger negru , iar tatal tau a fost om .Nu a fost rea , nu intelege gresit doar ca si ea asa s-a nascut .Dupa ce ti-a dat nastere tie , Demonul i-a ucis dar inainte de asta mama ta te-a ascuns si nu au reusit sa te gaseasca .Acum el crede ca esti puternica si tot ce poate sa faca este sa te foloseasca .Nu te va omora fiindca are nevoie de puterile tale ."
"Nu am stiut nimic din toate astea .Ce puteri ? Tot ce stiu este ca sunt pe strazi de ani intregi "
"Nu stiu despre ce puteri este vorba .Doar tu poti sa descoperi asta "
"Mai intai sunt a nimanui , apoi am cosmaruri , si acum puterile astea ? De ce eu ? " Imi strang fata in palme incercand sa nu las suspinul adanc sa imi paraseasca gatul .Voiam sa urlu si tot ce fac este sa dau drumul suspinului si lacrimile imi fac aparitia pe obrajii mei murdari .Shane intinde mana si ma zgaltaie de umar.
" Hey . Nu este asa rau . Tu poti opri asta doar ca va dura mult si vor exista piedici "
"Nu te pricepi sa faci pe cineva sa se simta mai bine "
Imi zambeste amar si ma imbratiseaza lasand un oftat sa ii scape . Desi era doar un baiat avea un aspect de om obosit si satul .Banuiesc ca trecuse prin multe .Sper sa ma ajute , nici nu stiu ce sa fac sau cum...
"Ma vei ajuta ? " Intreb cu glasul spart.
"Da .Si tu m-ai ajutat sa scap de acolo .Deja ma plictisisem "
Rad trist apoi ne ridicam si pornim catre bucatarie .
"Nu am decat iaurt si paine " Spun stramband din nas . "Nu am facut cumparaturi de ceva timp "
"Este suficient "
Ne apucam sa mancam cate un iaurt si niste paine apoi facem fiecare un dus cu apa rece , ma multumesc si asa .Pana acum stateam pe strada deci ma bucur de casa asta darapanata asa cum este .
"Eu voi dormi pe jos . " Isi ia o perna si o patura si se intinde langa patul meu .Ma simt prost ca trebuie sa doarma pe jos .
"Erm , poti sa dormi langa mine .Nu e nevoie sa dormi pe jos "
"Nu te deranjeaza ?"
"Sincer ? Nu .Pana sa stau in casa asta am impartit un colt de strada cu un boschetar care mirosea a bere .Este ok "
Rade la auzul povestii mele stupide si trage plapuma peste noi .Somnul facandu-si aparitia imediat
***
CITEȘTI
DARKNESS
ParanormalVREAU SA FUG !!!! NU!!!VA ROG , LASATI-MA SA PLEC ! DE CE NU POT SA SCAP ? DE CE MA CHINUITI ? CE RAU VI-AM FACUT ? asta este tot ce poate face Adele ...Tipa , tipa si nimic .Demonii continua sa o inebuneasca . Ii intuneca mintea , ii incetoseaza ga...