/4/

51 3 0
                                    

Jimin:

Megnyugtat de közben felzaklatott is.Min Yoongi.Eddig észre se vette,hogy én is a földön vagyok,és ez engem idegesített.Lehet vonzódom hozzá.Nem tudom.Lehet fellángolás,mint mikor megismertem Jungkookot.Örültem és megkönnyebbültem,amikor segített nekem Yoongi.De egy dolog még mindig kíváncsivá tesz.Mi történt a szemével?Szürke lett az egyik szeme az rendben van,de hogy?Baleset,bántották vagy esetleg magának csinálta?Nem tudom,de ki akarom deríteni.


Mint minden napom úgy végződött,hogy a férfi mosdó előtt ver a 3 tagú bandából Jongdae a "főnök".Persze ez megint az én hibám.De mondtam Yoonginak,hogy ne verje szét a gyökereket de nem hatott rá a dolog...
Már félholtra vert,de aztán leállt a püfölésekkel.Én kérdőn néztem rá,mi lesz a sorsom?

-Tavaly vigyáztam rád,óvtalak,hogy megkaphassam a tested egy menetre,de te nem mentél bele.Tehát most megteszem azt amit már rég akartam!Két lehetőséged van.Vagy belemész a játékba,vagy a testi épséged bánja!-nézett rám perverzen,s szeme tele volt piszkos vággyal
-Nem!Én megbíztam benned!De te csak egy menetre kellek!Egy mocskos dög vagy!

Mérgesen de sírva a térdemmel az ágyékába rúgtam,s engedett szorításából.Azonnal elkezdtem kifelé futni,de elkapott...
-Azt hitted,hogy ennyivel megúszhatod?Eddig azt a formát tervezgettem ,hogy mind a ketten fogjuk élvezni a dugást, de most már kételkedem a tervemben!

Vérben forgó szemekkel szorítva fogott meg a csuklómnál fogva.Nekinyomott a falnak,s megfogta a kezével tokomat.Azt hittem ott fulladok meg.Csak reménykedhetek,hogy valaki erre jár és segít nekem.Reménytelen vele harcolnom.Sokkal magasabb,és izmosabb nálam.A másik kezét a fenekemre tette, s egy kétségbeesett segítséget suttogtam magam elé,mert hang nem jött ki a torkomon...


Már ment egy ideje az elő kínzásom.De aztán megláttam a reményt.A reményt ami egy ember formában jelent meg.Yoongi és még 3 barátja nem messze a folyosón sétálnak.Erőlködve, de sikerült megszólalnom úgy ,hogy még a túloldalon is hallani lehessen.

-YOONGI SEGÍTS!-ordítottam torkom szakadtából keservesen sírva.

Észrevett.Meg fog menteni!

Szisztoook!
Eddig milyen a sztori?
A rész eleje nagyon nehezen indult.Szerintem látni is...
Na mindegy🤍

-Jiminhajaa

Begyógyult sebek-Yoonmin-BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now