Yoongi:
Lassan ízlelgettem az ölemben ülő fiú ajkait.Ráharaptam alsó párnájára,s egy kis résre nyitotta.A nyelvemet átdugtam a fiú szájába.Még sosem csókolóztunk így,hogy jobban elmélyítettük nyelvünkel,de nagyon jó volt.Ízlelőszerveink táncoltak egymással.A szőke lassabban csinálta mint én.Gondolom mindenben én leszek az első neki.A derekán pihenő kezeimet pólója alá vezettem,s ott simogattam tovább puha,néhol libabőrös felületet.A nyaka csak úgy vonzotta szemem és szám.Nem tétlenkedtem,a nyakába pusziltam,néhol meg szívtam azt.Jimin édes sóhajokkal nyílvánította ki tetszését.A csípőjével lassú,kör kőrös mozdulatokkal ingerelte már-már éledező férfiasságomat.Én ezt morgásokkal és hangos levegővétellel díjaztam.
-Csináltál már ilyet?
-Nem..
-Ahhoz képest egész ügyes vagy!-csókoltam bele nyakába
-Köszi.Asszem..Levettem pólóját,s végignéztem gyönyörű fehér testén.Ő erre csak elpirult.Kibújtatott pulcsimból és vággyal teli szemekkel megérintette enyhén kidolgozott hasamat.
-Örülök,hogy elnyerte a tetszésedet a hasam.-húztam fél mosolyra a szám
Újból egy csókba a forrtunk össze.Leküszködtem melegítőjét és azt eldobtam valahova.A szőke beleharapva már-már vérző számba ,vette le ő is a rajtam volt nadrágot.Csak egy ruhanemű választ el minket,hogy megnézhessük egymást,de egy gyors mozdulattal levettem azt.Egy meglepődött nyögés hagyta el a száját és rögtön takarni kezdte magát.
-Jiminie, ne takard magad,gyönyörű vagy!-pusziltam meg kezét
-De-
-Nincs de!-suttogtam a fülébe-Írtózatosan szexi és gyönyörű vagy!Kívül-belül!-pusziltam a fülébeMég a paradicsom is megirigyelhetné a fiú arcát annyira zavarba hoztam.Három ujjamat a szája elé helyeztem.Azt gondoltam,hogy kérdőn néz majd rám,de nem.Ajkai közé vette ujjaimat és elkezdte benyálazni.A mellbimbóját céloztam meg,s harapdálni,szopogatni kezdtem kavicskáit.Chim kéjesen nyögdécselt.Mikor már úgy éreztem,hogy az ujjam már elég nyálas,levezettem nyílásáshoz kezemet,s körözni kezdtem.Ezután az egyik ujjamat ki-be húzogattam.Ezt megunva a második ujjamat is feldugtam,de azt már kevésbé szerette.
-Még van egy aztán kész vagy!-homlokára puszit adva ollózni kezdtem
A harmadikat is feldugtam neki.A sóhajtozást felhagyta a fájdalmas.Hogy enyhítsem fájdalmát,húzogatni kezdtem tagján a bőrt.
-Most már elviselhetőbb,ugye?
-Sokkal!-markolt bele a hajambaMikor már tágnak éreztem kihúztam ujjaimat.
-Chim,föl térdelsz egy kicsit?
Ezt megtéve húzta le rólam boxerem.Meglepődtem ezen a tettén.
-Milyen bátor lettél!-fogtam derekára
Megcsodálva péniszemet,megfogta,és egy egyszerű mozdulattal beleült.Mind a ketten nyögtünk egyet.Én az élvezettől,a fiú a fájdalomtól.
-Kurva élet,de szűk vagy!-töröltem le a könnycseppeket-Mindjárt jobb lesz!-néztem szemeibe
Pár percet várt,és aztán kezdett el meglovagolni.A fenekét fogva,markolva élveztem,ahogy rajtam pattog.A látványra eltudtam volna menni,de tartottam magam.Egy vad csókba invitáltam,amit szívesen elfogadott.A csókba nyögött mikor eltaláltam prosztatáját.
-Ahh...ott!-kiáltott fel a szőke
Másodpercek múlva a nevemet nyögve,beletúrva a hajamba élvezett el közénk,s ezzel rászorítva tagomra mentem el én is.Összedöntve a fejünket kimondtam.
-Szeretlek!
-Szeretlek!Ledőlt mellém,és a mellkasomra hajtotta a fejét.
-Kérdezhetek valamit?
-Uhum.-fordította a fejét felém
-Honnan tudtad,hogy be kell nyálazni az ujjam,és hogy tudtad ilyen jól mozgatni a csípőd?-mikor kimondtam leesett-Jaaa de izé vagyok!De te néztél?-förmedt rám
-Hát most naa!Te nem néztél?
-Hát de csak nem néztem volna ki belőled!
-Köszi!Egyébként meg azért ilyen jó a csipőm mert táncra járok!Elhalkultunk egy időre,de a csöndet Jiminie hangja törte meg.
-Kérdezhetek valamit?
-Persze!-nézett rám
-Öhm...ha nem akarod nem kell elmondanod ,csak kíváncsi vagyok,hogy-
-A lényeget.
-Hogy történt,hogy ilyen színű lett a szemed?Erre csak hangosan,bepánikolva vettem a levegőt.A fiúmegölelt,s nyugtatni kezdett.
-De el akarom mondani csak össze kell szednem a gondolataimat!-pár perc múlva megszólaltam-Én még csak 3 éves voltam,de apa haza jött kurva részegen én megvert minket anyával.Aztán feltett a motorjára és ott ültem apa mögött.De egy kanyart rosszul vett be és elcsúszott a motor,mi pedig az úton landoltunk.Nem az esés traumája volt a legrosszabb.Hanem az ,hogy a saját bőrét mentette,engem hátra hagyva.Mikor már csillapodott a sírásom akkor vettem észre,hogy egyik szememre nem látok.-darálta mle-De mostmár nem szomorít el,mert tudom,hogy van,aki feletteti ezt a rossz emléket.Már begyógyult az a mély seb.
-Nekem meg van,aki elfogadtatta velem saját magam,és hogy ne foglalkozzak kik,mit mondanak.Mind a kettőnknek begyógyultak a "sebei " a másik által./VÉGE/
YOU ARE READING
Begyógyult sebek-Yoonmin-BEFEJEZETT
Romance"Már rég felfigyeltem rád ,de sosem mentem oda hozzád,pedig nagy szükséged van rám,s én rád" Min Yoongi végzős középsikolásként tengeti életét.Évfolyamtársa,Park Jimin.Középiskola 2.évében látta először,de sosem ment oda hozzá beszélgetni nagy kárá...