/1/

90 3 0
                                    

Yoongi:

Reggel fél kilenc volt már de én még mindig itthon a puha,meleget adó ágyamban forgolódok.A gimi évnyitóján kéne lennem.De most minek menjek be?Nincsen semmi kedvem az emberek személyiségeit elviselni.Ha be is mennék az csak egy személy miatt lenne.Park Jimin.Ez a két szó és  máris jobb kedvem lesz.Na ennyi érzelgőség elég lesz.
Kikecmeregtem az ágyból,s rögtön a fekete-kissé öreg-zongorához mentem.Abban a sorrendben nyomtam le egyesével a billentyűket ahogy eszembe jutott a dallam,amit még tegnap este publikáltam.


Az iskola előtt fagyoskodva álltam.Ne kérdezzétek miért álltam ott 5 percig.Miután kicsodálkoztam magam bementem az iskolába,fölbaktattam a lépcső fokokon.Komolyan csinálhatnának már egy liftet ide...Kinyitottam az ajtót,köszöntem,s leültem egyetlen furcsán látó barátom,Kim Taehyung mellé.

-Hát te szia! Azt hittem ,hogy a szerelembe meghaltál.-igen,ő is tudja a szerelmi életemet,pont úgy mint Namjoon és Hoseok
-Halkabban már!Nem akarom,hogy még ennél jobban is-már megint a szavaimba vágott...
-Jó bocsánat nem akarom megint a papi beszédedet hallgatni!


Óra után lementünk a büfébe-mert mi nagyon richek vagyunk és a zsebpénzünkből mindent megvehetünk-(*csábosfej)

-Naa és a mi Foongikánk most oda mer menni Jiminhez?-Kérdezte Tae
-Hagyjál már, majd igen de még föl kell készülnöm a dologhoz!-ettem tovább a mandarinom
-Mit készülsz fel?Már vagy 2 éve ezt csinálod!Ha nem mész oda hozzá ezen a héten én esküszöm páros lábbal rúglak elé!-mondta kicsit eréjesebben Nam
-Borzalmasak vagytok!
-De te így szeretsz bennünket!-mosolyodtak el hülyén.Hát igazuk van én így szeretem őket.


A többi órán vagy zenét hallgattam,vagy dalokat írtam.

Hiiiii!
Ez egy ilyen rövid rész lett de a többi hosszabb lesz(remélhetőleg)

-Jiminhajaa

Begyógyult sebek-Yoonmin-BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin