Yoongi:
-Yoongs?
-Igen?
-Ezt miért kaptam?
-Szerintem tök egyértelmű,hogy miért csókoltalak meg.-mosolyogva öleltem át derekát
-Akkor te most kedvelsz engem?-nézett föl rám
-Már vagy 2 éve kiszemeltelek téged!-kacsintottam-És te hogy érzel irántam?
-Nem tudom...-hajtja le a fejét,de én az állánál fogva fölemeltem-Először érzem ezt az érzést,de sokkal többet érzek mint barátság,de nem tudom ,hogy ez szerelem e...
-Akkor Chim kiderítjük együtt,mit is érzel felém?
-Igen!-csillant fel a szemeEz történik nagyjából 1 hete.A Jiminnel való kérdést kiderítettük a harmadik nap.Boldog voltam,végre kimondhattam-vagy csinálhattam azokat a dolgokat is amiket eddig csak magamban tettem.Megkérdezhettem,lehetek e a barátja.Természetesen erre ő könnyezve ugrott az ölembe egy igen kíséretével.Már egy párt alkotva mentünk kézen fogva az iskolába.Bármikor megcsókolhatom engedély nélkül.Bármikor rácsaphatok gömbölyű fenekére.Bármikor kimondhatom azt a bizonyos szót-szeretlek-.Így telt a mi kis hetünk.
—
Péntek este kuckózunk Jiminnel a kanapén,s közben valami féle filmet nézünk.-Hyung!Szerinted én csúnya vagyok?
Rögtön kikapcsoltam a tévét,s felé fordultam.
-Mond el, ki mondott neked ilyen hülyeséget?-ráncoltam össze a homlokomat
-Az instán mondta rám valaki.-szomorodott el-Tudom, hogy ennek nem kellene ennyire zavarnia...de nem tudom elviselni.-az első könnycseppek folytak le a fiú arcáról
-Ne figyelj az emberekre az interneten.-simítottam arcára
-Tudom...én csak...néha nem tudom leállítani magam.
-néhány évvel ezelőtt-kezdtem belJimin mozgott egy kicsit, hogy rám feküdjön, én pedig a nyakába rejtetten arcom.
-Így kényelmesebb?-kuncogtam
-Sokkal.-ő is viszonozta a kuncogást
-Szóval,néhány évvel ezelőtt találkoztam egy személlyel, és arra gondoltam: "Hogy lehet ilyen hibátlan? Valóságtalan volt,hogy milyen szép. Szeretnéd tudni, hogy annak az illetőnek mi a neve?
-Mi?
-Jimin.Akármit mondanak rád gyönyörű vagy! Azt hittem, és még mindig azt gondolom, hogy te vagy a legszebb ember ezen a földön.-tartottam egy kis hatásszünetet-Jiminie, te egy angyal vagy.-simítottam hajába
-Yoongs-Ezután egy hosszú csókra hívott.-Azt hiszem igazad van, nem szabad túl sokat gondolkodnom.
-Természetesen igazam van.Hyungnak mindig igaza van!-egy önelégült mosollyal mutattam meg fehér fogaim-Miért nevetsz?
-Csak!-nézett szemeimbe
-Ne nevess ki!Neked hála az érzéseim megsérültek!-húztam fel az orromErre megint megcsókolt,de most sokkal szenvedélyesebben.Megharapta alsó ajkam,s ezzel elérve,felsértette a felületet.
-Akarod?-kérdeztem rá,mert lehet félre értettem a dolgokat
-Nagyon!-csókoltam meg,de egy kis idő múlva elvált ajkaimról
-Én szeretnélek...meglovagolni.-pirosodott el
-Még soha nem láttalak így,de szeretem mikor így beszélsz!
STAI LEGGENDO
Begyógyult sebek-Yoonmin-BEFEJEZETT
Storie d'amore"Már rég felfigyeltem rád ,de sosem mentem oda hozzád,pedig nagy szükséged van rám,s én rád" Min Yoongi végzős középsikolásként tengeti életét.Évfolyamtársa,Park Jimin.Középiskola 2.évében látta először,de sosem ment oda hozzá beszélgetni nagy kárá...