Jimin:
-Kitettem szívem-lelkem és még csak egy egyszerű köszönömöt sem kapok!-ült le minél messzebb tőlem,ölbe tett kézzel
-Köszönöm és bocsánat amit csináltam!-hajtottam le a fejem,közelebb kúszva hozzá
-Nem haragszom,csak szarul esett!-nézett végre rám
-Sajnálom!Azt a kis távolság is eltűnt közöttünk,s az ölébe mászva öleltem magamhoz.Az elején megfeszült de gyorsan feloldódott,s immár szorosan öleli a derekam.Fejét a nyakhajlatomba fúrva hallgatom egyenletes szuszogását.Valahogy mindig így oldjuk meg a problémákat, én legalábbis ezt vettem észre.
Egy idő után Yoongi fészkelődni kezdett,ezért elengedtem,de felszisszent.-Hssz!-összeszorította a szemét
-Hyung?Mi a baj?-néztem rá aggódóan
-Azt hittem,hogy nem komoly de amikor téged vittelek akkor is fájt az oldalam.
-Ó cseszdmeeg!Elfelejtettem ,hogy te megsérültél!Nagyon sajnálom!-sütöttem le a szemem,de rögtön Yoongs az állam alá nyúlt
-Nem a te hibád!Én nem foglalkoztam vele!Te meg sokkba voltál a dolog miatt,és elfelejtődött.-egy biztató mosolyt varázsolt arcára
-Lekezelem őket!Meg mondod,hogy hol találom azt a dobozt?
-Az elsősegély dobozra gondolsz?-nevette el magát
-Ne nevess!Különben szenvedhetsz a sebeiddel!-puffogtam
-Naa gyere ide!-tárta szét a kezét,s én az ölében ültem ismét-Sajnáloom!A fürdőszobában vanÉn csak mosolyogtam cukiságán.Fölkeltem az öléből és hoztam is a dobozt.Letérdeltem a kanapé elé.
-Na akkor feküdj le és hajtsd fel a pulcsid!
Mikor ezt megtette alvadt vér díszelgett az oldalán.Lekezeltem a sebet,s az arcára tértem rá.
-Most jöjjön a szád,de ahhoz föl kell ülnöd.
Én is a kanapéra ültem,szembe vele.Elő vettem a krémet.Óvatosan a vattát az ajkaira vezettem,s le tisztogattam azt.A szemeibe néztem miután készen lettem.Hosszas perceken át néztük egymás íriszét.Étcsokoládé barna.Elvesztem.Még így is gyönyörűek a szemei,ha a jobb szürkén csillog.
-A szemeid hasonlítanak egy cicára!-szerintem ezzel most elrontottam a dolgokat,de csak úgy kimondtam
-Köszi,asszem...De szerintem csúnya...És köszönöm,hogy leápoltál!
-Szívesen tettem!De miért lennének azok?Ha az egyik szemed nem ugyan olyan mint a másik az nem baj!Ettől csak különlegesebb leszel!-még ilyen romantikus dolgot életemben nem mondtam...
-De Jimin!Én egy szörnyeteg vagyok!Amikor megyek az utcán a kisgyerekek félnek tőlem!Én nem akartam ezt,én nagyon nem akartam!És ennyi eltört a mécses...
YOU ARE READING
Begyógyult sebek-Yoonmin-BEFEJEZETT
Romance"Már rég felfigyeltem rád ,de sosem mentem oda hozzád,pedig nagy szükséged van rám,s én rád" Min Yoongi végzős középsikolásként tengeti életét.Évfolyamtársa,Park Jimin.Középiskola 2.évében látta először,de sosem ment oda hozzá beszélgetni nagy kárá...