5."będę czekać"

1K 27 8
                                    

Do: lewa
Błagam przyjedź.

Od: lewa
Za pięć minut będę jestem blisko więc luzik

Ah...czemu ona udaje taką porzadną w mediach? Nie wiem Ania to Ania niezastąpiony duszek który potrafi o drugiej w nocy do mnie przyjechać gdy mam koszmary.

Za to ją właśnie cenie jest najlepszym co mam

- hejka - krzykneła.

- siema! - krzyknełam.

- o-mój-boże - powiedziała.

- ja się nazywam Natalia a nie bóg do Boga mi daleko - powiedziałam.

- laska brzuch ci rośnie za dwie godziny masz wywiad a wyglądasz jak menel. - powiedziała.

- zrób coś ze mną - powiedziałam.

Ania poszła do mojej garderoby i wyjęła z niej fioletowe dresy z niskim stanem do tego biały top a na to fioletową marynarkę.

Zrobiła mi makijaż i fale na głowie i tak oto byłam gotowa.

- zawieź mnie - powiedziałam.

Ania zawiozła mnie pod studio.

Gdy weszłam obsada była mega miła dostałam cukierka co dało mi chęci.

Zaczęliśmy wywiad i na początku nie było pytań o Nico ale później się zaczęły.

- jak to jest być z kimś takim czy tobie nie przeszkadza to że twój mąż ma taką wielką ilość fanek.

- normalnie...chyba bo fanpage mojego męża obejmują głównie nastolatki a Nicola za takimi młodymi dziewczynami nie przepada - powiedziałam.

- a ty ile miałaś lat jak go poznałaś. - zapytał jakiś pan.

- siedemnaście a Nico dziewiętnaście teraz mam dwadzieścia dwa a Nico dwadzieścia cztery to może robi różnice dwóch lat ale nam to kompletnie nie przeszkadza - wytłumaczyłam.

- dobrze Natalia. Bo tak w zasadzie jesteś teraz znana jako Natalia Zalewska czy bolą cię nie które komentarze?

- nie. Ja wiem że Nico to ich idol ale nie które komentarze są śmieszne - powiedziałam.

~

Po wywiadzie pojechałam do domu i był już tam Nico.

- zaraz opublikują - powiedziałam wchodząc.

Nico uparł się że chce obejrzeć jako pierwszy fan i czeka aż opubilikują.

- jest - włączył i zmienił się w słuch.

Gdy wywiad się skończył Nico zadawał milion pytań

- czemu oni pytali o to czemu nie mówiliśmy że się pobieramy - zapytał.

- pewnie dla tego że jesteś crushem każdej dziewczyny - powiedziałam.

- ale jedna dziewczyna jest moja crushi - powiedział.

Gdy skończyliśmy rozmawiać poszłam na strych.

Felice [Nicola Zalewski]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz