Este decembrie, anotimpul in care toata familia sta laolalta si mananca...sau cel putin asa era in familia lui Alice.
Intr-o seara cand ningea atat de tare, Alice privind pe fereastra il vede pe Dimitri, parea ca asteapta pe cineva...
-Hey, ce mai faci?
-Bine, sunt la bunica mea si voiam sa vin mai tarziu sa te vad...
Dar nu era asa, chiar in fata casei ei Dimitri s-a intalnit cu Zoe, asa-zisa amica a lui Dimitri.
Vazandu-i ca se imbratiseaza Alice a inceput sa planga, s-a retras in camera ei, si a inceput sa scrie:
"Nu pot sa cred ce-mi faci acum
Ma minti si chiar ma doare
Ma transform in scrum
Iar inima mea moare,
Cat timp o sa stai
In acea minciuna,
De ce nu spui ca n-ai
Sentimente pentru mine."
Asculta doar melodii triste care sa se potriveasca situatiei. Stiti sentimentul acela cand ranesti o persoana doar ca sa fii tu in frunte, cand vrei sa spui ceva persoanei iubite dar nu mai poti caci stii ca te inseala dar tu tii atat de mult la ea?
Pai asa se simte Alice...nu se poate gandi decat la Dimitri si la cum a minti-o.
De ce nu mi-ar fi sous adevarul....poate nu ma mai iubeste si o place pe Zoe, adica ea e la fel de inalta ca el, eu sunt mai scunda. Ea este mult mai frumoasa si mai....
Nu conteaza, eu nu sunt nimeni important, nu contez....
Alice o sunase pe prietena ei cea mai buna, Ema, care sosi imediat ce auzi ce i s-a intamplat.
-I-am vazut ca s-au imbratisat si el o tinea de mana.
-Esti sigura ca era Dimitri?
-Da, el era...purta fularul pe care i l-a dat bunica lui, de ce m-a mintit? Putea sa spuna ca nu ma iubeste si il intelegeam.
-O sa vezi ca nu merita sa te consumi pentru el sau poate ma insel si iti pregateste o surpriza.
Dupa ce Ema plecase, Alice se duse in camera sa din capatul scarilor, se tinea de balustrada de lemn de parca nu voia sa cada...era atat de dezamagita, incat, inainte de a ajunge in camera ei a inceput sa planga.
De ce nu ma iubeste?...de ce mi-a scris acel cantec, doar pentru a ma vedea fericita cateva secunde?
Dupa un timp Dimitri o sunase, nu putea raspunde caci nu ii putea vorbi in starea in care se afla, dar totusi:
-Hey, te-am tot sunat azi, unde ai fost?
-Eu stiu unde ai fost tu, daca o iubesti pe Zoe spune-mi, crede-ma voi intelege, spuse Alice cu o voce intrerupta.
-Esti bine?!...eu pe tine te iubesc, m-am vazut cu Zoe doar pentru un proiect, de ce ai reactionat asa?
-Pentru ca m-ai ranit caci m-ai mintit, puteai sa spui ca esti la ea pentru un proiect...
Alice inchise telefonul, nu mai rezista in acea cearta.
CITEȘTI
Love at first...
RomanceOrice adolescent doreste sa fie iubit...macar o data de cineva. Alice, o adolescenta timida descopera cat de usor poate iubi si cat de usor poate rani....