Fiecare om are un secret, majoritatea incercam sa spunem adevarul dar nu toti reusim...
-Hey, voiam sa imi cer iertare, stiu ca nu ar trebui sa ma asculti...dar te rog, iarta-ma!
-Crezi ca ar trebui sa te iert?! De ce as face asta? Dupa ce ai ales o alta fata care, sincer nu prea parea fata cand am vazut-o iesind din boschet...ca sa stii am taiat acel tufis deoarece era imperfect, cum erai si tu.
-Haide, eram beat si prost, recunoaste ca ma iubesti...
-Bine, te-am iubit dar mi-ai demonstrat ca esti un nesimtit. Si vreau sa stii ca ne-am despartit din cauza ta, spuse Alice incepand sa planga.
-Stai, ti-am spus ca...
-Da, la revedere! spuse ea inchizand telefonul.
Zack venise in bucatarie, auzind-o pe Alice plangand.
-Hey, ce ai patit?
-Nimic, nu am nimic, spuse ea sarutandu-l pe Zack.
Afara ploua, stropii de apa nu incetau sa cada. Alice si Zack plecasera din casa, Zack tinandu-i umbrela lui Alice, voiau sa se plimbe in parc.
Copacii mari si verzi se vad inca din departare. Zack o priveste pe Alice, este atat de frumoasa, picaturile de apa pe care le avea pe par straluceau. Ochii ei erau indreptati spre cer, spre copaci, spre Zack... pentru un moment viata era perfecta. Seara se lasase...ploaia nu se oprise, luna era plina, decorul perfect.
-Haide sa dansam, in ploaie, vrei?
-Daca imi acorzi acest dans? intrebase Zack, zambindu-i.
Zack o privea pe Alice, erau singurul cuplu din acel parc imens.
Se dusera la Ema, voiau sa ii faca o surpriza, pe drum se opreau fara motiv si se priveau.
-Alice, mai tii minte vacanta de vara in care am mers in tabara aia ciudata?
-Da, acolo ne-am cunoscut, cand niste fete m-au aruncat in apa iar tu ai fost cel care m-a salvat. Ce dragut erai atunci!
-Din momentul in care te-am vazut in apa mi-a placut de tine, stii seara aia in care am stat la mal...
-Eu aveam geaca ta si erau unda toata...
-Si am incercat sa ma apropii..
-Dar a venit acea supraveghetoare...
-Si ne vorbeam prin biletelele alea pe care le legam de pietricele fiindca...
-Aveam balcoanele fata in fata..
-Sa stii ca mai am un biletel pe care nu ti l-am trimis...scoase din geaca un biletel mototolit pe care scria: "Te iubesc? Tu ma placi?", pe care i-l aratase lui Alice.
-Serios?! Am si eu un caiet din care nu am apucat sa rup acea foaie...ciudat, nu?
-Hey, important este ca ne iubim.
-Te iubesc! spuse Alice.
-Si eu te iub...spuse Zack, fiind intrerupt de sarutul lui Alice.
Cei doi ajunsera la Ema, ea deschise iar Alice il tinea pe Zack de mana, sarutandu-l.
-Hey, voi sunteti....?
-Impreuna, da.
CITEȘTI
Love at first...
RomanceOrice adolescent doreste sa fie iubit...macar o data de cineva. Alice, o adolescenta timida descopera cat de usor poate iubi si cat de usor poate rani....