Despartire

28 4 0
                                    

Daca iti faci curajul sa ii spui unei persoane ca il iubesti atunci simti o usurare...o piatra de pe suflet ti-a fost luata. In schimb daca ii spui cuiva ca nu mai este ca la inceput, ca relatia voastra este gata atunci ti se ingreuneaza sufletul deoarece ranesti o persoana...acea persoana care te-a ajutat sa treci prin unele probleme iar tu o ranesti.
Dimitri plecase acasa dar o luase pe alt drum decat de obicei.
Alice il privi pe geam, asteptand sa se intoarca sa ii dea un pupic in aer, dar merse in continuare.
Ema inca nu raspundea la telefon, Alice o suna pe cealalta amica a ei...Maya. Ea raspunse imediat si ajunse repede.
-Hey, ce ai patit?
-Hey, spuse Alice cu o voce slaba. Am vrut sa vad un film cu Dimitri dar a primit un apel si a plecat fara sa imi dea vreo explicatie, am auzit o parte din acea conversatie si...incepuse sa i se inroseasca ochii...parea ca o fosta voia razbunare sau altceva...
-Alice, stii bine ca Dimitri ar face orice pentru tine... doar te iubeste, nu?
La aceasta intrebare Alice ezita putin dar nu stia daca Dimitri mai are aceleasi sentimenta pentru ea...s-a schimbat imediat ce a primit apelul...de ce?
-Da, normal ca ma iubeste, sper, spuse ea in mintea ei, gandindu-se unde ar fi putut fi Dimitri.
Dupa un timp Maya pleca, iar Dimitri veni la Alice.
-Hey, ce faci? spuse el, mirosind a tutun si a alcool.
-Buna, stateam, intra!
-Alice, nu intru dar voiam sa ti-o prezint pe noua mea iubire...atunci se ridica din boscheti o fata moarta de beata.
Ea era imbracata intr-o fusta scurta, cu niste cizme lungi negre de piele. Aceasta purta o bluza prin care i se vedea tot sutienul roz.
-Adica te desparti de mine? intreba Alice, incepand sa ii curga lacrimile.
-Da, nu vreau sa te mai vad, spuse luandu-si noua iubita de mana pe care o saruta in fata lui Alice.
Cei doi plecasera, Alice inchise usa, lacrimile incepand sa ii curga din ce in ce mai tare. De ce?
Il sunase pe Zack, un amic pe care Alice il cunostea inca de la gradinita...prieten care ii era mereu aproape.
-Hey, Zack? Sunt Alice...
-Hey, ce ai patit? acesta ii recunoscuse vocea trista a lui Alice.
-Poti veni pana la mine? As vrea sa vorbesc cu cineva.
-Bine, ajung in cinci minute.
-Ok.
Zack ajunse, intrase in casa, Alice plangea pe canapea.
-Hey, spuse Zack imbratisand-o si sarutandu-i obrazul.
-Dimitri mi-a dat papucii pentru alta, o fata care era moarta de beata in tufisul din fata casei.
Zack o tinea in brate...voia sa ii spuna ceva lui Alice dar nu avea curajul.
-Alice, stiu ca abia te-ai despartit de Dimitri dar voiam sa te intreb de mult asta...
-Ce anume?
-Voiam sa te intreb daca ma placi?
-Zack, stiu ca mereu vei fi langa mine, dar astept de prea mult timp sa imi pui aceasta intrebare..
-Stiu doar ca...stai asteptai sa te intreb?! De ce nu ai spus nimic?
-Pentru ca mi-a fost frica sa nu te indepartez...si da, de plac! spuse ea sarutandu-l pe buzele lui moi.
Zack era diferit, avea parul brunet si ochii atat de albastrii, buzele moi si o gropita atat de draguta caci te facea sa il saruti...era atat de diferit, nu era Dimitri.

Love at first...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum