Dorinte

27 4 0
                                    

Stand in bratele lui Dimitri, Alice voia sa il intrebe ceva:
-Dimitri, ai vrea sa...? Stii tu...suntem singuri, spuse Alice cu un zambet larg pe fata.
-Serios?
-Da...serios.
Cei doi urcasera in camera lui Alice, se sarutau in timp ce Dimitri incerca sa isi dea tricoul jos, sarutul era ata de puternic incat Alice se lasa dusa de val.
Isi trecea mana prin parul lui Dimitri, acesta sarutand-o pe gat apoi muscandu-i buza de jos, au fost insa intrerupti de telefonul lui Dimitri care suna.
Seara se lasase iar lumina lunii invadase camera .
Hainele lasate pe jos, patul era usor dezordonat...seara perfecta.
Dimineata se facu simtita repede, Alice coborise pentru a-i face o surpriza lui Dimitri....clatite, preferatele lui.
-Hey, ce faci? il intreba Alice sarutand-ul usor.
-Neata, spuse somnoros Dimitri.
Acesta se ridicase la marginea patului si manca clatitele ca un copil.
-Ma duc sa fac un dus, spuse Alice ridicandu-se de pe pat.
-Ok.
-Te iubesc!
-Eu mai mult! spuse Dimitri strambandu-se la Alice.
Ea iesise cu un prosop in cap si se uita la Dimitri care era murdar de ciocolata, intrebandu-l:
-Au fost bune?
-Foarte bune...
-Ti-a ramas ciocolata aici, aratandu-i buza de jos, lasa ca o iau eu, se apropie de el si il saruta.
Dimitri voia sa vada un film asa ca Alice a pus popcornul la facut, Dimitri cautand un film.
Dintr-o data ii suna telefonul, o voce subtire se auzea:
-O sa te fac sa platesti! Nu pot sa cred ce mi-ai facut...inca esti cu alta?
Fara sa para ca a auzit, Alice veni in camera, punand popcornul pe masa.
-S-a intamplat ceva? intreba Alice care parea surprinsa de atitudinea lui Dimitri. Ai patit ceva?
-Nu am patit nimic, trebuie sa plec.
-Asa de repede? Esti sigur ca nu ai patit nimic?
-Sigur, te iubesc! spuse el incepand sa se incalte.
-Eu mai mult! spuse Alice putin dezamagita, sarutandu-l usor.
In timp ce Dimitri se grabea sa ajunga acasa, Alice o sunase pe Ema...nu voia sa fie singura.
Se tot gandea care ar fi fost motivul pentru care a plecat? a spus ea sau a facut ceva gresit?

Love at first...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum