Varování: 18+
Harry rukama hladil Severuse po celém těle. Muž ležel uvolněně a přijímal vše, co mu Harry chtěl dát. Jeho nesmělé doteky byly tak vzrušující.
Dráždil jednou rukou pravou bradavku a druhá ruka se pomalu sunula po vnitřní straně stehna nahoru k varlatům. Chvíli si s nimi hrál a pak se přesunul na jeho úd. Severus, plně vzrušený, usykl slastí.
Harry sevřel prsty kolem citlivého žaludu a přejel sem a tam. Trochu to dřelo, a tak Severus zamumlal lubrikační kouzlo, aby to šlo snadněji. Pokojem se náhle linula vůně jahod. Nějakou chvíli si Harry hrál, seznamoval se více s tělem svého milého, co na něj jak působí, a pak se to rozhodl zkusit. Olízl si rty a sehnul se. Foukl na žalud a penis poskočil. Severus téměř vzdychl blahem.
Skutečně to udělá?
A pak Harry špičkou jazyka dotkl žaludu. Překvapeně se zarazil. Lubrikant, který Severus zvolil po jahodách i chutnal. Harry se uchechl nad myšlenkou, že před sebou má velké jahodové lízátko a pokračoval. Jazykem kmital sem a tam a Severus si užíval tuto úžasnou péči.
Po nějaké době se Harry trochu osmělil a vsunul si žalud do pusy. Byl to zvláštní pocit. Ale když sledoval, co to dělá se Severusem, tak ho to nutilo pokračovat. S každý dalším pohybem hlavy se dostával o kousek níž a tak Severusův penis mizel v jeho ústech víc. Bylo to tak nádherné. Volnou rukou ho ještě k tomu stále dráždil na bradavkách." Harry, jestli budeš nadále pokračovat, tak..." nedokončil Severus.
Harry pochopil, že je muž na hraně. Takže vytáhl penis z úst a začal ho zpracovávat rukou až konečně dosáhl Severus vrcholu. Potom Harry na oba použil čistící kouzlo a lehl si vedle něj.
Muž se k němu přitulil, a když už téměř usínal, uslyšel, jak Harry nesměle zašeptal: " Miluju tě.""I já tebe," přitiskl ho k Severus sobě víc. Harry se zavrněl blahem a pak usnul.
***
Ráno se Harry vzbudil stále v Severusově náručí. Muž už byl vzhůru a sledoval ho.
" Dobré ráno," usmál se Severus.
" Ahoj," políbil ho Harry na tvář.
"Je příjemné se budit s tebou v posteli," řekl Severus.
"Škoda, že musíme vstávat," povzdechl si Harry.
"Ještě máme dost času," zapředl mu Severus do ucha a začal ho líbat na krk. Harry vzdychl a čekal, co bude dál. Severus se zaměřil na jeho citlivé bradavky. Líbal, sál a kousal je dokud Harry neprosil o slitování.
"Směl bych ti navrhnout jednu věc?"
"Nebude to něco podobného jako včera, že ne?" ujišťoval se Harry.
"Ne," řekl Severus pobaveně.
" Dobře, poslouchám."
"Říká se tomu poloha šedesát devět," řekl Severus a Harry na něj nechápavě koukal.
"Představ si to číslo v duchu," radil mu.
" Hmm dobře."
"A teď si místo čísel představ lidi. Místo oválů jsou hlavy," napověděl mu Severus. Harry se zamračil než mu to konečně došlo. Potom vykulil oči.
"Jakože.... současně?" hlesl překvapeně.
"Nelíbí se ti ten nápad?" zarazil se muž.
"Vlastně... je to geniální," zubil se Harry," ale jak to udělat?"
ČTEŠ
Právo první noci
FanfictionV den Harryho svatby dorazí Snape a bude požadovat splnění prava první noci, které mu přislíbil Voldemort v magické smlouvě, ještě než ho Harry zprovodil ze světa. Snape ovšem nebude chtít, aby mu zahřála postel nevěsta, nýbrž ženich.