3.

1.4K 67 11
                                    

Ginny si po té události musela vzít několik lektvarů na uklidnění. Zrušila se svatební hostina a rodina poslala všechny svatebčany domů. Když se Hermiona, Ron a Charlie vrátili, už byli všichni pryč.

"Kde jste byli zatraceně? Vaše sestra prožívá nejhorší den v životě a vy si zmizíte Merlin ví kam," mračila se Molly, když vešli do Doupěte.

" Chtěli jsme se pokusit vysvobodit Harryho," bránil se Charlie. Ron s Hermionou přikyvovali.

"A proč v tom případě není tady?"  dožadovala se Molly odpovědi.

"Je u Snapea doma a pokud s ním ten hnusák nepůjde ven,  tak nemůže opustit dům," vysvětlil Ron.

"To je příšerné!"

"Ta smlouva ho potrestala, když se o to pokusil. Říkal, že mu to skoro usmažilo mozek," sdělila  jí Hermiona a Molly se rozplakala.

" Takže, co bude teď?"

"Zatím tam zůstane a pokusí se vymyslet něco, jak to celé zrušit," odpověděl Ron.

"To může trvat dlouho. Chudáci Ginny a Harry," lomila rukama Molly.

"Máme jí to říct?" zeptala se Hermiona.

" Snad později. Byla tak rozrušená, dali jsme jí několik lektvarů na uklidnění. Myslím, že právě usíná," řekla Molly a ostatní přikývli. Dnešní den si takhle rozhodně nepředstavovali. Hermiona se s nimi rozloučila a přemístila se do domu svých rodičů, aby jim pověděla, co se stalo.

***

Harry se mezitím louhoval ve vaně. Snape tu měl spoustu flakónů z různými lektvary, které se ukázaly být pěnou do koupele. Vybral jednu, vonící po levanduli a nalil si jí do vany požehnaně. Bylo to příjemně uvolňující. Když voda začala chladnout, Snape zaklepal na dveře.

" Měl bys už vyjít ven nebo se tam úplně rozmočíš. Na posteli máš připravené oblečení. Sejdi potom dolů," řekl Harrymu šel zase pryč.

Harry si pozvdechl. Už to nemohl protahovat a tak vylezl ven. Utřel se jednou ze zelených osušek a omotal si ji kolem pasu. Vyšel z koupelny a rozhlédl se kolem, po Snapeovi ani památky. Vydal se tedy do ložnice a zabouchl za sebou dveře. Na posteli měl vyskládané černé oblečení.

Není moc nápaditý.

Vzal hůlku a změnil aspoň barvu trička na červenou. Potom se oblékl a posadil na postel.

Jak to tady jenom přežiju?

***

Zatímco se Harry oblékal, Severus připravil něco k jídlu. Od rána ještě nic nejedl a už byly dvě hodně odpoledne. Zvolil lehčí jídlo, zeleninový salát s trochou těstovin.

Když Harry sešel dolů a Severus si všiml změny barvy trička, ušklíbl se. Nesnášel červenou. Harry se tomu uchechtl. Severus mu pokynul, aby si přisedl. Pustili se do jídla a Harry přemýšlel o čem s ním má sakra mluvit. Vždyť nemají nic společného.

" Co bude teď? Chci říct nemám nic na práci, asi se tu ukoušu nudou. S lektvary vám pomáhat nechci."

Severus si odfrkl:" K mé laboratoři se nepřihlížíš, nepotřebuji katastrofu u sebe doma."

" Hej, tak hroznej jsem zase nebyl. Křiklan mě měl rád," namítl Harry.

"Skutečně ti mám připomenout proč vlastně jsi v šestém ročníku začal v lektvarech tak náhle excelovat?" pozvedl Severus jedno obočí. Harry zrudl, zavrtěl hlavou a sklopil zrak. Severus se pousmál.

Právo první nociKde žijí příběhy. Začni objevovat