Varování: 18+
"Kde jsi byla?" zeptala se Molly, když se Ginny přemístila zpět domů. Poslední dobou pořád někam chodila a chovala se divně.
"Potřebovala jsem na chvíli vypadnout," mávla rukou.
"Pomůžeš mi uvařit?"
" Promiň, jsem unavená, " zavrtěla hlavou a odešla do svého pokoje.
Potřebovala si to všechno pořádně promyslet. Věděla, že jakmile rozběhne soukolí svého osudu, nebude už cesty zpět. Potřebovala místo, kde by s Harrym byla sama a pak si vzpomněla na Lasturovou vilu. Jako malá tam s rodinou trávila prázdniny, aby si užili léto moře. Momentálně to byl domov Billa a Fleur, kteří shodou okolností jeli do Francie za Fleuřinými rodiči. Ano tam se přenese. Potom jen bude muset počkat, až s ním za zatracená smlouva zkoncuje.
Když ho nemůžu mít já, nebude ho mít ani ten umaštěnec.
Planovala di až bude Harry mrtvý, vypije jed. Alespoň ve smrti budou navždycky spolu
***
Po skončení vyučování Hermiona řekla Colinovi, aby ještě chvilku ve třídě zůstal. Harry mezitím uklízel písemky, které dnes studenti psali, a které bude muset opravit.
"Coline dnes se kolem osmé sejdeme zde. Pomůžu vám s procvičením několika kouzel," řekla Hermiona.
" Dobře, moc děkuju," usmál se mladík a odšel pryč.
Hermiona se po něm ještě chvíli dívala a pak zavrtěla hlavou. Harry ji pozoroval s potutelným úsměvem. Jejich pohledy se střetly.
"Ani slovo!" varovala ho.
"Vždyť jsem nic neřekl," namítl Harry se smíchem.
"To ani nemusíš, vidím ti až do žaludku," namítla.
" Jen tě chci varovat...," řekl Harry tentokrát bez úsměvu.
"Neměj strach, mám to pod kontrolou," řekla mu.
" No jak myslíš," řekl Harry pochybovačně. Moc dobře věděl, jaké to je toužit po někom koho nemůžete mít.
***
Když Harry došel domů, položil písemky na stůl a chtěl si chvilku odpočinout než se na ně vrhne. Šel si napustit vanu, a když už byl nějakou dobu ve vodě, přišel domů i Severus. Prohledal byt a Harryho nikde neviděl, a tak zašel ještě do koupelny. Ten pohled ho odzbrojil. Harry mokrý, mydlící si tělo. Měl zavřené oči, a tak Severuse neviděl. Muž neváhal ani vteřinu, strhl ze sebe oblečení a připojil se k mladíkovi. Objal ho kolem pasu a Harry překvapeně otevřel oči.
"Ahoj," usmál se a pak ho Severus hluboce políbil. Jeho ruce se rozběhly po mladém těle. Nemohl se ho nabažit. Polekl před něj a zíral by jeho úžasný penis, připravený k akci a celého jej spolkl. Harry se musel přidržet vany, aby nespadl. Severus byl tak úžasně pozorný milenec. Prováděl mu ústy a prsty takové divy, že Harry brzy viděl hvězdičky a ta síla orgasmu jej zastihla nepřipraveného. Měl nohy jako z gumy. Svezl se do vody, ale Severus ho naštěstí zachytil.
"Dávej pozor, Harry," uchechl se Severus. Harry se zazubil a trvalo několik minut, než začal svoje tělo znovu ovládat. Potom začal Severuse mydlit a následně mu jeho péči oplatil úžasnou felací.
Tentokrát bylo o něco těžší ovládnout dávivý reflex. Potom co mu Severus vyvrcholil do úst to musel nejskou chvili rozdýchávat.
"Harry, pokud je to pro tebe takový problém, nedělej to..." řekl Severus tiše.
ČTEŠ
Právo první noci
FanfictionV den Harryho svatby dorazí Snape a bude požadovat splnění prava první noci, které mu přislíbil Voldemort v magické smlouvě, ještě než ho Harry zprovodil ze světa. Snape ovšem nebude chtít, aby mu zahřála postel nevěsta, nýbrž ženich.