Tak jo, máte tu další díl 😊
***
" Né," křičela Ginny, když Harry se Snapem zmizel. Molly a Artur se jí snažili utěšovat, ale nebylo to nic platné.
Hermiona s Ronem zatím vymýšleli, kam se mohl Harry podít.
" Musíme se vydat do Snapeova domu," řekla Hermiona nakonec.
" Ty víš, kde to je?" podivil se Ron.
" Ano, Harry mi to vyprávěl. Byl se jednou podívat na místo, kde bydlela jeho maminka a Snapea tam náhodou potkal."
" Nevezmeme sebou ještě Charlieho?" navrhl Ron.
" Dobrý nápad, raději ať nám někdo další pomůže," přikývla a Ron šel za svým bratrem. Nenápadně se ho zeptal, tak aby ho Ginny neslyšela a Charlie souhlasil.
" Kam kdete?" zeptal se Bill, který změrčil, že se jeho bratři někam chystají.
" Zabav naše, my jdem pro Harryho," řekl Charlie bratrovi a to už je Hermiona vzala za ruku a přemístila je do Cokeworthu.
Chvíli trvalo než se zorientovali Na informační tabuli byla mapa města. Podle ní našli Tkalcovskou ulici a vydali se tam. Naštěstí to byl jen kousek.
***
Kouzelný alarm u vchodu domu Severuse varoval ještě předtím, než kdosi zabušil na dveře.
" Otevři Snape, víme že jsi tam!" křikli Charlie a Ron. Severus protočil oči.
Jistě, kdo jiný než další Nebelvíři.
Severus se líně zvedl z postele a sešel dolů. Připravil si hůlku a kouzlem otevřel. Okamžitě dovnitř vpadli zrzaví tupouni a Grangerová. Mířili na něj hulkami.
" Co chcete?" zeptal se Severus a přemýšlel, jak nejrychleji je vystrnadit ze svého domu.
" Pusť Harryho, buď to půjde po dobrým nebo po zlým, ale bez něj se domu nevrátíme," vrčel Ron vzteky.
Sever si odfrkl:" Tobě to Weasley nikdy moc nezapalovalo. Musel jsi slyšet, že smlouva Pottera nepustí dokud nesplní podmínky, což se zatím nestalo."
"Kde je Harry?" zeptala se nervózně Hermiona.
" Není třeba se o něj obávat, ale domnívám se, že podobný pokus o útěk, o který se pokusil před chvíli, se již v jeho vlastním zájmu nebude opakovat."
" Co jsi mu udělal?" řekl Charlie.
" Já nic, tak se uklidni, ale protože se Potter pokusil ode mne odejít, smlouva kterou podepsal, jej potrestala. Tentokrát ho poslala do mdlob."
" A je v pořádku?" zeptala se Hermiona vyděšeně.
"Právě odpočívá."
"Bez něj neodejdeme," řekl Ron odhodlaně.
"To nezávisí na vás. Záleží, kdy Potter pochopí, že není jiná možnost, než se smlouvě podvolit," řekl Severus posměsně.
"To Harry nikdy neudělá, miluje moji sestru a je to čestný člověk. To se o tobě říct nedá," zavrčel Ron naštvaně.
"Zajinalo by mne, jaké to je žít v sebeklamu? Potter zde zůstane dokud nesplní co má a pokud se mezitím pokusí odejít, smlouva ho opět potrestá. Domnívám se, že nechcete svého kamaráda vidět s poškozeným mozkem," ušklíbl se Severus.
" Ty jeden umaštenej zmetku," vrhl se na něj Ron ale Severusovo kouzlo jej zastavilo.
"Uklidněte se všichni!" mračila se Hermiona.
ČTEŠ
Právo první noci
FanfictionV den Harryho svatby dorazí Snape a bude požadovat splnění prava první noci, které mu přislíbil Voldemort v magické smlouvě, ještě než ho Harry zprovodil ze světa. Snape ovšem nebude chtít, aby mu zahřála postel nevěsta, nýbrž ženich.