16

1.1K 68 18
                                    

Varování: 18+

***

Od brzkého rána Molly lomozila v domě, byla parádně naštvaná. Poslala nahoru patrona, aby Rona vzbudil. Když vylezl, ze svého pokoje, obsadil toaletu. Následně vyšel celý zelený a sesunul se na židli v kuchyni.
Molly se otočila od plotny, ruce v bok.

"Rone, vysvětli mi, proč se takhle chováš?"

"Ne tak nahlas, mami," chytil se Ron za uši.

"Dobře ti tak, nemáš se tak zřídit uprostřed týdne. Jak chceš jít takhle do práce?"

"Dneska nikam nejdu..." zakroutil Ron hlavou.

"To teda půjdeš! Vždyť tě jinak vyhodí, sotva jsi tam nastoupil," hudrovala na něj.

" Ale mami..."

"Tak proč jsi to u Merlina udělal?"

"Kvůli Hermioně," vypadlo z něj nakonec.

"Co se stalo?" sedla si k němu.

"Rozešla se se mnou," zakňučel Ron.

" Cože? Proč?" nechápala Molly.

"Tvrdí, že nemáme společnou budoucnost. Poslední dobou to mezi námi skřípalo. Já už jí vůbec nerozumím. Najednou nemám své nejlepší přátele, život stojí za hovno," hroutil se Ron

"Nebudeš kašlat na práci! Vem si laskavě lektvar na kocovinu a dej se do pořádku! S Hermionou si promluvím. Co to s vámi je, že si nedokážete udržet své blízké? Člověk aby pořád řešil všechno za vás," odfrkla si Molly

"Mami, nech to být," prosil ji Ron zatímco si bral lektvar.

" Nenechám, zítra se vydám do Bradavic. To by v tom byl čert, aby se nad tím ti dva nezamysleli," rozhodla se Molly.

Celý rozhovor slyšela i Ginny, která po domě už nějakou dobou bloumala jako tělo bez duše. Pochybovala o tom, že jejich matka cokoli zmůže. Začínala mít čím dál větší vztek na ty dva. Zničili jim život.

***

Podle očekávání neměl rozhovor Molly s Harrym a Hermionou žádný efekt, akorát se přitom pohádali.

" Nechápu, co se to s vámi dvěma děje? Přijali jsme vás oba do rodiny a tohle je váš vděk za to všechno?" prskala Molly naštvaně.

"Pokud je vaše láska podmíněna tím, že budeme s vašimi dětmi, tak bohužel. Zřejmě se vidíme naposledy," mračila se Hermiona.

"Však vy ještě budete prstíčkem hrabat, abyste mohli patřit mezi nás," křičela Molly.

"To sotva, sbohem," odfrkl si Harry a odkráčel. Měl toho dost, nehodlal znovu poslouchat, jak moc zvrácený je.

***

"Co to mělo za smysl?" přemítal Harry cestou do hradu.

" Nevím, co si myslela, že tímhle zmůže. Jenom mě utvrdila v tom, že jejich rodina je fakt úplně mimo," ušklíbla se Hermiona.

"Kde jsou ty časy, kdy jsi věřila, že každý je v jádru dobrý?" podivoval se Harry.

" Jo taková naivka už vážně nejsem," odfrkla si trpce.

"No a co teď?"

"Se mnou nic, doufám že už mi dají pokoj, ale ty bys to měl dotáhnout do konce. Potřebujete to všichni tři. Jdi na ministerstvo a požádej konečně o anulaci manželství," radila mu.

Právo první nociKde žijí příběhy. Začni objevovat