19

1.1K 66 23
                                    

Potom, co ostatní konečně odešli, Hermiona vypila lektvar na uklidnění, který jí dala madam Pomfreyová.

Pořád přemýšlela, co je teď asi s Harrym a Ginny a zda je Severus už našel. Ještěže nebyla úplně sama, asi by se zbláznila.
Colin tu stále čekal, nemohl jen tak odejít.

"Kdybych mohl něco," řekl. Hermiona vyhledala jeho pohled a vděčně se na něj usmála.

"Děkuji ti, už jsi udělal dost."

" Chceš doprovodit domů?" Napadlo ho a dívka jemně přikývla. Čert vem nějaké vykání, byli sami tak co.

Vyšli z učebny a vydali se nahoru po schodech. Ani jeden se neodvážil něco říct. Když se zastavili u jejích komnat, Colin jí nečekaně chytil za ruku a ona uskočila, jako by jí jeho dotek popálil.

"Promiň," řekl vyděšeně, že jí něco provedl.

"Ehm v pořádku," zavrtěla hlavou.

"Asi to bude chtít čas," zašeptal.

"Máš pravdu," povzdechla si.

"Vím, že na to teď nemáš myšlenky, ale můžeme se sejít jindy? Vážně bych potřeboval pomoct," zeptal se opatrně.

" Vlastně budu raději, když zaměstnám hlavu," řekla.

"A kdy by se ti to hodilo?" zeptal se.

"Třeba zítra, vyzvedni mě tu kolem osmé, půjdeme Komnaty nejvyšší potřeby," řekla a on se usmál a přikývl. Rozloučili se a ona vešla do svého pokoje.

Nebyla si jistá, jak se ohledně Colina cítit, ale byla ráda, že byl dnes v pravý čas na pravém místě.

Když se oblékla do pyžama přiletěla oknem sova. V dopise od Severuse stálo, že Ginny se otrávila a pokusila se to samé udělat i Harrymu. Naštěstí se jí to nepodařilo, ale Harry musel zůstat na pozorování u Munga.

Rozplakala se. Bylo toho na ní moc. I přestože v sobě měla lektvar na uklidnění, cítila vnitřní chvění a nedokázala se uklidnit.

Potřebovala úplně vypnout. Prohledala šuplík a našla poslední Bezesný spánek. Vypila ho a během chvilky usnula.

***

Druhý den...

Všichni Weasleyovi seděli u sebe doma a zírali do prázdna. Během jednoho roku přišli o dva členy rodiny. Rodiče byli hned z rána identifikovat Ginnyino tělo. Byl to strašný pohled. Nikdo nevěděl, co dál. Bylo jim Bystrozorem zděleno, co všechno Ginny provedla. Cítili se strašně, netušili jak moc byla psychicky narušená. Ron nevěděl, jak by se svým přátelům mohl ještě kdy podívat do očí. To co jim Ginny provedla, bylo naprosto šílené, ale pořád šlo o jeho sestru a teď byla mrtvá. Nic nedávalo smysl. Rozhodl se, že je bude muset navštívit a jménem rodiny se aspoň omluvit. Jen ještě nevěděl kdy. Museli zařizovat pohřeb.

***

Druhý den ráno se Hermiona přemístila za Harrym k Mungovi. Když vešla do pokoje, vrhla se mu s pláčem do náruče a on jí pevně stiskl. Kupodivu jí jeho dotek nevadil.

"Už je to za námi," řekl tiše Harry.

" Já vím, ale je mi hrozně..." zašeptala Hermiona.

"To co jste oba prožili, nezmizí jen tak samo od sebe. Vaše psychika to musí nejdříve spracovat," řekl Severus a oba přikývli.

"Kdy tě pustí?" zajímala se Hermiona.

"Slibovali mi do tří dnů, pokud nenastanou nějaké komplikace," řekl Harry.

Právo první nociKde žijí příběhy. Začni objevovat