Dzień 23

34 7 1
                                    

Pogoda na święta

W Wigilię wystąpi duże zachmurzenie z przejaśnieniami, popada też deszcz. Miejscami - od Pomorza, przez Mazowsze, aż po Lubelszczyznę - opady przechodzić będą w deszcz ze śniegiem i śnieg. Na ulicach może pojawić się błoto pośniegowe i zrobi się ślisko. Termometry pokażą maksymalnie od 1 st. C na Podlasiu do 9 st. C na Dolnym Śląsku. Południowy wiatr okaże się słaby i umiarkowany.

W pierwszy dzień świąt czeka nas zmienne zachmurzenie. Na Podlasiu spadnie do trzech centymetrów śniegu, na Mazurach i wschodnim Mazowszu popada deszcz ze śniegiem. Na termometrach zobaczymy od -1 st. C na Suwalszczyźnie do 6 st. C na Dolnym Śląsku. Powieje słaby i umiarkowany wiatr z południa i zachodu.

Drugi dzień świąt upłynie pod znakiem pochmurnej aury z opadami deszczu. Na Podlasiu sypnie do trzech centymetrów śniegu. Temperatura w najcieplejszym momencie dnia wyniesie od 2 st. C na Podlasiu do 10 st. C na Podkarpaciu. Zachodni wiatr, umiarkowany i dość silny, okresami w porywach rozpędzi się do 50-80 km/h. W strefie brzegowej może osiągać prędkość ponad 100 km/h.

Źródło: https://tvn24.pl/tvnmeteo/prognoza/pogoda-na-boze-narodzenie-2022-pogoda-na-swieta-wigilie-gdzie-spadnie-snieg-6549492

Kalendarz adwentowy ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz