Bahçede resmen bir savaş için eğitilen kişilerin okuduğu kampa benziyordu.Koşu bandı,ve birbirinden tehlikeli diğer şeyler...Stephan yanaklarına boyayla 2 çizgi çekmişti.
-Eveeet yenidoğan vampirimiz eğitim kampına hoşgeldi
- :D
Ben öyle şaşkınlıkla bakarken bana o büyüleyici gülümsemesiyle bakıyordu
"Burayı ne zaman hazırladın??"deyince o da "benim bir arkadaşım var o da vampir ve gücü olarak geleceği görebiliyor"o öyle deyince tabii şaşırmadım değil onu dinlerken anlatıyordu.Bir ara sözünü kesip"peki o arkadaşın nerede?"deyince bana "forksta yaşıyor aslında gizli bir görevi var"dedi"peki o gizli görevi ne?biliyormusun?"dedim.Gizleyici bakışlarıyla bana baktı ve "aslında bilmiyorum.Yıllar öncesinde katrien bir suç işledi ve vampirler kuruluğunun kulağına gidince kurulunun başı olan james çok sinirlendi ve çağırınca onu sürgüne yolladılar ve bir görev verdiler aileden hiçbirinin kulağına gitmemesini için tembih ettiler.Eğer herhangi başka bir vampirin kulağına giderse idam edilecek"dedi.İçim gerçekten ürpermişti.Korkumdan silkelenerek;"peki katrieni neden idam etmediler?" stephan bana dönerek hafif bir gülüş attı ve konuşmaya başladı "Katrien özel bir vampirdir ve eşi benzeri yoktur vampir kurulunun başı olan james onu geleceği için kullanacağından dolayı onu sadece sürgün etmekle yetindi"dedi ve sözüne dev etti "Aslında bakilırsa seni şimdi vampir kuruluna götürmem lazım"dedi.Ne dermişcesine bakış attım ve benim korktuğumu vede en fazla şaşırdığımı anladi "Bak biliyorum anna ama şunu bil ki eğer yeni bir vampir olduğunundan haberi olmazsa katriene yaptığı şeylerin daha betdrini yapar.Merak etme ben senin yanında olduğum sürece james sana bir şey yapamaz beni ve katrieni kutsal vampir sayar ben onun aklını okuyarak sana ne yapacağını bilirim.Ama dahada aklından beteri geçerse bir dakika bile düşünmeden kafasını koparırım"dedi ve başımı elleriyle tutup göğsne koydu.Başımı öptü ve sımsıkıca sarıldı.Onun yanında kendimi güvende hissediyordum.Başımı göğsünden alarak "şimdi vampir kuruluna gitmeden önce seni vampirliğe alıştırmamız lazım.Her ne kadar jamesin zarar vermeyeceğinden emin olsamda seni olası olaylardan korumam lazım ben olmadığım vakitlerde kendini koruyabilmelisin.O yüzden bu eğitim kampında eğitim alıcaksın.Eğitim koçun benim"dedi ve elini uzattı.
-Evet koçum ilk round??
-İlk round yeteneklerini öğren etkinliği
-Sırala bakalım hangi yeteneklerin var??
-Hızlı koşu...Immm sadece bu kadar
Tanrım en yeni ve doğan çevik ve kuvvetliyim ama hiç bir özelliğim yok...
-Neyse dedi ve elini ilerideki kayaya yönelerek"bakalım ne kadar güclsn"dedi.Kendimden emin bir sesle"tabi koçum"dedim ve elimin birisini sırtıma koyarak birisini kayaya kouarak elini tuttumm.Tabii ki kazanan ben oldum :D....Saatlerce çalışmam sonucunda gücümü de öğrendim.Gücüm kişiye odaklanınca etrafı kapkaranlık edebiliyordum ARTIK HAZIRDIM.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Vampir
Vampire18 yaşında olan sarışın kıvırcık saçlı olan Elizabeth Anna REASER ailesiyle beraber taşınma kararı alır.İlk gün yaşadıkları ona korku verir.Gördüğü rüya ve yazılan tuhaf yazıyla beraber başladığı okul onu biraz endişelendirir çünkü okuldakiler çok f...