~ORMAN~

58 6 0
                                    

Uzun zamandır yoktum biliyorum jjsjsjsjs.

Aklıma bir şey gelmiyor oysaki fazla paranormal kitap okuyan birisiyimdir.Aklıma konu gelmemesi bi yana bu sene lise sonum ve baya lys,ygs birden üzerime çullanacaklar ve ben şimdiden saat akşamları okuldan akşam 8'de gelip 1 tane kaskalın test kitabı bitirdiğim oldu ama boşluk buldum ve şuan yazıyorum...İYİ OKUMALAR!!

"Eee?.Yani?"

Saatlerdir Stephan evi son aradığında ormana son hız koşarak yanına gitmiştik.Belki bilmiyorum,fakat Stephan bininci kez saçlarını bir kere daha çekiştirerek ileri geri yürüdü."Bakın" Stephan cebinden bir madalyon çıkardı."Bu madalyon büyücülere ait.Yani buda bu şehire ayak bastılar demek."devam etti;  "Vampirlerin topraklarına... " "Bak stephan,yanılıyorda olabilirsin"kalkarak Stephan'ın elinde tuttuğu madalyonu Katrien avucunun içine alarak incelemeye başladı."Bildiğim kadarıyla,büyücülerin madalyonu kesinlikle altın sarısı değil,taş grisidir." "onu bende biliyorum.Fakat uzman olarak okullardan ayrılan büyücüler altın sarısı madalyon kullanır.Eğer buraya uzman bir büyücü geldiyse..." Katrien ve Stephan'ın tamamlayamadığı sözü John tamamladı "beraberinde 20'den fazla yeniyetme büyücülerde vardır" gözüm kararmaya ve başım dönmeye başlamıştı.Ayağa son kalan gücümle kalktım ve parmaklarına dolayıp madalyonun geri kalanını aşağıya sallandıran Stephan'ın yanına gidip madalyonu kaptım."Bunu daha sonra düşünür..."fakat sözümü bile bitiremedim ve etrafımdaki herkes kaybolup is kokusu dolmaya başladı.

"Stephan?"bi kara öksürdüm.Önüm darmadumandı ve bir şey göremiyordum.Öksürdüm ve önümdeki dumanları elimle savmaya çalıştım.Sonra ise görüntü netleşti ve bembeyaz oldu.Ciğerlerim yuttuğum zehirli dumanları atamamış olacak ki öksürdüm.İsten ve anık kokusuyla birleşen bulanık görüntüler yerini bembeyaz bir yere dönüşünce gözümü kırpıştırdım."Nasıl yardım edebilirim?" arkamdan gelen sesle sıçradım ve arkamı döndüm.Buranın rengin aksine simsiyah giyinmişti.İblis yada vampire benzemiyordu çünkü ne gözleri kırmızıydı nede dişleri sivri."Burası neresi?" "sizi ilgilendiren bir şey mi?" "burdaysam,evet beni ilgilendiren bir şey" "her kişinin bir kaderi vardır.Fakat iki yolu birden seçebilmek için bir plan yaparsan hayatın kaybolur kasvetli karanlığın içinde"

"Beth?Sen,iyi misin?" gözlerim madalyona kaydı ve aniden yerimden düşürerek bir iki adım geri çekildim.Stephan endişeyle bana baktı ve dayanamayıp yanıma geldi."Beth?Bana bak bitanem,bana" bir şey yapamıyordum,gözlerim madalyona kitlenmiş etrafımdaki herşey madalyon dışında bulanıklaşmıştı.Sonunda elleriyle yüzümü kavradı ve kendisine çevirdi."Beth!!" madalyonla göz temasım kesilmiş ve korkuyla yerimden sıçramıştım.Onun etkisiylede kocaman gözlerle Stephan'a bakıyordum.Omzundan arkasına bakınca Katrien'in bir şeyler görmek istercesine bir şeyler aradığını,John'un kolları arasındaysa korku ve endişeyle bir bana bir John'a birde Stephan'a bakarken Sarah'ı buldum.

Benim için endişelenmişlerdi...

Başımı iki yana salladım ve derin bir nefesle yere odaklandım.

"Eve gidebilir miyiz?"

Hihi bir şeyler yazdım elimden geldiğince ^^ Hatırlatma yapayayım;

Yorum yapana ithaf vardı!!

Bu arad diğer bölümde yorum yapan xxxxxxxxxx adlı kişiye teşekkür ederim.Bu bölüme sana ithafen.



Acemi VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin