ORTAYA ÇIKANLAR

90 9 3
                                    

    Özür dilerim fazla beklettim bende farkındayım ama aklıma kurgu gelmiyor işte.Aklıma şimdilik geldi :D.Bu arada yeni bir şey çıkardım.Bundan sonra yorum yapanlara ithaf var!!İthaflar okuyucu sayısı 20'yi geçerse yeni bölümle gelecek

Bu arada Anna tam bir vampir olduğunda sırtında multideki gibi böyle bir dövme olcak.Canı çok yanacağa benziyor :D

İYİ OKUMALAR!! *-*

  Okula gidiyodum.Sora birde hava karardı kara bulutlar sardı etrafı.Herkes bağırark başka başka yerlere kaçıyordu.Sonra okul otobüsünü gördüm.Tam binecektim ki şoför direksiyon başında rakaya doğru baygın olarak yatıyordu.Üstelik boynundan da kan akıyordu.Yanına çıktım.Kapı birden kapandı.Boynuna baktım.Bir çift diş deliği vardı.Sonra bir ses yayıldı ilk etrafta yankılandı sonra büyük bir süratle yanımda rüzgar yaparak geçti.Bu bizim okuldan hiç ismini bilmediğim birisiydi.Ve gariplikte şu ki bu erkek yanında iki kişi olmak üzere kouşuyolardı.Onlardan birisiydi.Üstü başı yırtık ağzı kan içinde olarak bana tışlıyodu.Bir anlığına geri geri gitmeye çalıştım ama altıma baktım.Kollarımdan damla damla kan damlayarak ayaklarımın altında bir birikinti oluştu.Ve dediğim çocuk da önümde bana bakarak kahkalar içinde gülmeye başladı.Ve sonra yüzü ciddi bir şekil aldı.Ve boynunu iki yana sallayarak beni baştan aşağı süzdü ve "sen seçilmiş kişisin elizabeth anna reaser"dedi ve hızla üstüme saldırdı.....

Uykudan Bağırarak uyandım.Yine aynı rüya.Bu kişinin Stephan olup rüyalarıma girdiğini düşünürdüm.Ama o değil.Ben kaderime az çok kabullendim ve şuan Stephan'la beraberim.Kabuslarımın normalde Stephan'la olduğumda geçmesi gerekirdi fakat günlerdir aynı rüyayı yeniden 5.'inci kez görüyordum.Kapı açıldı ve ufak bir şekilde çığlık attım."Hey!korkuttuysam üzgünüm sana bakmaya gelmiştim iyi misin?"Çığlığımı kesip kapıdaki kişiye baktım.Kısa mordan soğuk maviye dönen geceliği bukleli saçlarını yukardan biçimsiz bir şekilde topuz yapmıştı."Hayır,hiç iyi değilim sarah.Stephan nerde?"yanıma gelip yatağın ayak ucuna oturdu.Başını olumsuz manada sallayarak"Hayır ağbim daha gelmedi.Büyük ihtimal avlanmaya çıkmıştır.Yada hala kızgınlığı geçmemiştir"Stephan hala gelmedimi?"saat kaç?"  "gecenin 4'ü.Peki bana niçin iyi olmadığını anlatmak ister misin?"Anlatmakta tereddüt ediyordum.Fakat onlarda bir vampir ve Sarah nasılsa Stephan'nın kız kardeşi.Artık daha fazla saklayamam gerçekleri anlatma vakti...            

************************

"İşte böyle Sarah.İnsan olduğumdan şuanki halime kadar bu rüyayı her zaman görüyorum.1 hafta içerisinde 5'inci görüşüm"diyerek yorgana bakmaya başladım."Ağzı kanlı üstü yırtık ve sana 'sen seçilmiş kişisin elizabeth anna reaser'deyip üstüne atlayan birisi.Ağbim olabilir diye düşünüyordum fakat onunla beraber olmana rağmen bu rüyayı hala görüyorsan,rüyandaki o kişi ağbim değil Anna"dedikleri doğruydu"biliyorum Sarah önceden Stephan diye düşünürdüm fakat onunla beraber olmama rağmen hala bu rüyayı görmeye devam ediyorsam bu kesinlikle Stephan olamaz.Fakat o kim peki?"dedim.Sarah'yla yarım saattir konuşuyorduk ve bu iyi hissettiriyordu.Bıkııncasına aldığı nefesi geri vererek;"bende bilmiyorum Anna bu,bu gerçektende çok değişik.Peki yüzünü biliyor musun?"Yüz,yüüz.Kafamı biraz zorlayıp rüyamı düşünmeye başladım.O anda bir fısıltı duydum"Unuuuut"dedi."Aman Tanrım!!"Sarah endişeyle bakmaya başladı"Noldu?tanıdık birinin yüz simasımı?"diyerek bana yaklaştı"dediklerime belki inanamazsın fakat hatırlamaya çalışırken "Unut"diye bir kadın sesi bana fısıldadı ve yüzünü unuttum."dedim.Yüzüne baktığımda inanamayarak bakıyordu"na-nasıl yani?yoksa..."bir şey bildiği kesindi.Benim bilmeyip onların bildiği bir şey...."Ne?,Yoksa ne?"kafasını olumsuz anlamda sallayıp"üzgünüm anna fakat sana bunu ben açıklayamam belki yalnıştı ve yalnışsa seni endişelendirmek istemem.Fakat sadece bir soru sorucam"dedi"sor"   "ağbim sana hiç köken bir vampire lanet uygulanıp vampirlik seviyesi arttıkça can çekişerek kuyruk sokumundan omuz arana kadar bir dövme şeklinde işaret yayılacağını gösterip söyledimi?"dedi.Evet söylemişti bana güçlerimi keşfetmem için bıçağı uzatıp kolumda boylu boyunca bir yara açmamı istemişti sonradanda geri kaybolmuştu.Sırıtırkende gülümsemesi solmuştu sorduğumdaysa laneti anlatmış ve sırtındaki işareti göstermişti."Evet anlatıp işareti göstermişti.İlk evremide atlattığımdaysa kuyruk sokumumda bir şekil belireceğini fakat her şekil belirirken acı çekeceğimi söylemişti"dedim"peki konuştuğunuz gün ilk evreni atlatman için önünde kaç gün olduğunu söylemişti?"bu kadar soru sorması beni sıkıp endişlenediriyordu ama n'olduğunu öğrenmek istiyordum."Konuştuğumuz gün bana ilk evremi tamamlamam için son 10 günün kaldığını söylemişti."  "kaç gün geçti peki konuştuğunuz günden beri burda?" "7 gün geçmiş 3günüm kalmış"

"off korktuğum birşey gerçekleşmemiş.Benim odama gitmem lazım yarın babama aklına ne takıldıysa sorarsın.Ben bilsem bile bilgilerim sınırlı biliyorsun"diyerek odadan çıktı.

***********************

"merhaba"diyerek odadan çıktım.içerdekilerle konuşan John başını kaldırıp bana baktı ve eliyle selam verdi "merhaba anna'cım konuşacaklarımız var"diyerek Katrien'nin boş yanını gösterdi.Oturup"evet?"dedim."Duyduğum kadarıyla dün sarah'yla konuşmuşsun olanları bana anlattı Katrien duyduğunda çok şaşırdı çünkü seninle ilgili öyle bir şey görmediğini söyledi."dedi.Katrien başını bana yöneltti "Anna bide Sarah sana rüyandaki ağzı kan içinde üstü yırtık adamın yüzünü hatırlamaya çalış dediğinde 'kulağıma fısıltı şeklinde birisi unut dedi bende adamın yüzünü göremedim adamın yüzünü unuttum'demişsin bide şimdi hatırlamaya çalışırmısın?yapabilirsem sana bağlancam rüyandaki gördüklerini görmek istiyorum.Gözlerini kapat ve sadece rüyana odaklan"dedi.Dediklerini yaptım.Rüyamı gözüme getirdim ve hiçbirşey atlamadan yeniden hayal ettim.Bitincede gözümü açtım."Eee?ne gördün?"inanamaz bir şekilde bakma sırası ondaydı"Be-ben  üzgünüm fakat sana bağlanamadım.Senin geleceğinide göremiyorum"(Twilight'a döndü resmen sorry)diyerek devam etti"ilk evreni atlatmak için kaç günün kaldı?" "3 günü var ilk evresini tamamlamasında"diyerek Sarah söyledi."Hiç değilse korktuğumuz şey olmamış.Pazartesi günü dolunay var her zaman gittiğimiz yere gidip seni tek bırakcaz Anna.Korkmana gerek yok sadece derin kazılıyormuşcasına bir acı çekeceksin sonrada bir yanma hissinden sonra bayılcaksın.Sabah yeni doğmuş olarak kalkarsın" Katrien "ve daha çekici olcaksın biraz değişceksin sadece Stephan daha fazla isteyecektir seni"diyerek göz kırpıp gülümsedi.John'un dediği şeyden sonra beni rahatlatmaya çalışıyolardı sanırım.Bende gülümsedim.O arada John'un telefonu çaldı."Siz devam edin kızlar" diyerek mutfağa yöneldi.Kızlar konuşurken çok geçmeden John'un NE! diyerek bağırışı yükseldi birbirimize bakındıktan sonra Katrien ayaklandı bizde peşinden gittik

ÖNEMLİ OKUYUN!!

EVEEET BÖLÜM BÖYLEYDİ.BİLİYORUM FAZLA SIKICI OLDU AMA OLACAKLARIN BAŞLANGICI BUNLAR O YÜZDEN ŞİMDİLİK İDARE EDİNBENİM GİBİ EĞER TELEFON ELİNİZDEN DÜŞMÜYORSA OTOMATİK OLARAK HIZLICA YAZARSINIZ 1 SN'YEDE VOTE TUŞUNA BASIP 10 SN'YEDE YORUM YAPARSINIZ ZATEN :).HAAA BİDE İTHAF VAAAAR!O YÜZDEN YORUM YAPIN.SİZ YOKKEN BEN BİR HİÇİM :D SİZLERİ SEVİYORUMM :* ÖPÜCÜKLER :* 

BİDE BİRİSİNE FAZLACA TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM SAYAMAYACAĞIM KADAR AYLARDIR HİKAYELERİME YORUM YAPTI VE BENİ TEŞVİK ETTİ.@ying_yang_mena ADLI KULLANICIYA ÇOK ÇOK ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM SENİ SEVİYORUM :* ♥ ♥ ♥

Acemi VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin