1K Olmuşuz ^^ O kadar mutlu oldum ki.Oyları arttırısanız sevinirim daha maceeraları yeni başlıyor nasılsa.Ne kadar oy o kadar erken yb ^^
İYİ OKUMALARR *,*
Eve gelir gelmez John bodrum katına inmiş,Katrien ise bir şeyler bulmaya çalışıyordu.
Neler oluyordu?
Etrafıma garipsemişcesine bakışları atarken Stephan arkamdan geldi ve beni güçlü kollarıyla sardı.Sıçradım."Korkma minik vampirim.Güvende olacaksın emin ol."diyerek boynuma öpücük kondurdu."Neler oluyor Stephan?Büyücülerle ne alakamız var?Vampi Kuruluğudan kaçarken şimdide bu mu?" "aa.." bodrumdan gelen John Stephan bana açıklama yapacakken konuşmasıyla onu durdurdu."Stephan"ona bakınca anahtar fırlattı."Garaja gir ve spor bir araba seçip onu hazırla.Jason'ı arayacağım."kolları beni bıraktı."Hayır,onu aramicaksın John.Sence bizi zamanında bir ayağımızı çukura gömen kişiden yardım mı alabileceğini sanıyorsun?" Jason mı?Çukura gömmek mi?Burada sanırım olayları sadece bilmeyen benim."O,her ne olursa olsun destek çıkmalıyız.Aklına buyruk hareket etme Stephan"
ve korktuğum şey gerçekleşti.
Stephan dönüştü ve John'un yakasına yapıştı.Sarah'da bunu görünce bağırmaya başladı."Beni gücümü kullandırtmaya zorlamayın!" "Ne gücünden bahsediyorsun?Tanrım!Biri burda olan biteni açıklayabilir mi?!" Sarah bana özür dilermişcesine kısa bir bakış attıktan sonra Stephan'a yoğunlaştı."ACI" ve Stephan iki büklüm bir şekilde yere düştü.Yerde acıyla kıvranırken,John boğazını tutarak öksürüyor,Sarah ise hala acı çektiriyordu.
Daha neyi bekliyordu?
"Sarah,dur artık!Bıraktı!"artık göz yaşlarım gözlerimden boşanırcasına akmaya başlamıştı."Gücünü kullan Elizabeth!Sarah'ı karanlıkta bırak!" dediğini yaptım.Sarah'nın kontağı bozulmuş,karanlığa bakıyordu."Neler oluyor?"dediğinde gücümü üstünden çektim.John Sarah'ya sarılırken,Stephan'ın yanına gittim."Stephan" gözümden bir yaş daha süzüldü."İyi misin?" birkaç kemik çıtırtısından sonra Stephan ayağa kalktı.Benim ağladığımı görünce beni kendisine çekti ve sıkıca sarıldı."N'oldu neden ağlıyorsun?" gözlerimi sildim ve gülerek rahatlatmaya çalıştım."Önemli bir şey yok.Meraklanma"saçlarımın arasına öpücük kondurup,okşadıktan sonra inanmasada "peki"diyerek cevapladı."Hepimiz zor anlar yaşıyoruz." konuşan John'a döndüm."Elizabeth'in dönüşümü,vampirlerin Elizabeth'in peşine düşmesi,kurulun onu bulmak peşinde olması ve şimdide bu.Farklı alanlara gönderip dinlenmenizi isterdim fakat koruncak bir bölge var." Stephan ayağa kalktı benimde elimi tutup nazikçe kaldırdı."Boşverin dramı,Korunması gereken bir bölge ve..." Sarah'a odaklandı."Gücünü kontrol altına alıması gereken yeniyetme bir vampir." geri bana döndü ve elimi tuttu."Ben Beth'le gideceğim.Sizde aranızda anlaşmalar yaparsınız"diyerek evin kapısına doğru yürüdük.Garajın kapısını açtıktan sonra içeri girdik.Her yer araba kaynıyordu."Gel" diyerek gittiği yere gelmemi işaret etti."Bu kadar arabayı nasıl kullanıyorsunuz?" sonunda siyah bir spor arabanın yanında durdu(multi) "gideceğimiz bölgeye uygun araba çeşitleri seçeriz." "buda bayağı bir bölgeye gittiniz demek?" "aynen öyle" arabanın anahtarlığını mantar panodan aldıktan sonra yanına gidip kapısını açtı."Peki ya şimdi nereye gidiyoruz?" uzun süreli duraksadı ve bana döndü.Kaskatı kesilmişti."Tehlike Ormanı'na gidiyoruz"diyerek arabaya bindi.Bende bindikten sonra bir soru daha sordum."Orada kimler yaşıyo-" anahtarı kontağa taktıktan sonra bir eli direksiyonda bana dönerek sözümü kesti "fazla soru soruyorsun Beth.Meraklanma güvendesin atlatıcaz bunuda.Bana güveniyor musun?"tabikide güveniyordum.Ona fazla soru sormam endişem ve ona güvensizliğimden kesinlikle değildi.Onay verircesine başımı salladım."Güzel" diyerek arabayı garajdan çıkardı.Garajı kilitledikten sonra arabayı çalışır halde bıraktı."Anahtarı verip geliyorum.Bir yere kıpırdama"diyerek çıktı.Anlamıyordum,büyücülerle ne işimiz olurduki?Vampirlerin okuduğum kadarıyla kurtadamlarla bir çatışma olduklarını okuduğum kitaplardan bilirdim oysakiii- "aklındaki o düşünceyi çıkart" "hı?" anlaşılan hız gcünü kullanarak gelmişti yada fazla dalgın olduğumdan dolayı duyma- "hız gücümü kullandım" "ne demek istiyorsun?" benim bildiğim kimse ne geleceğimi görebiliyordu nede düşüncelerimi."Sana bir içicek vermiştim ya,sende tiksindiğinden dolayı içmemştin.Israr edince zorla içmiştin,hatırladın mı?" "evet de ne alakası var?" vitesi ayarladı ve frenide boşa getirdi.Dudaklarında ufak bir gülümseme vardı.Arabayı sürmeye başladı."Söylesen diyorum?" "onun içinde vampirlere özel bir büyü vardı.Baş belası büyücü olan Philip'ten çalmıştım.Büyü okunamayan ve görülemeyen herşey görülebiliyor,fakat görecek kişininde içmesi gerekir." şok olmuştum "y-yani sendemi içtin?Peki ya Katrien?" "Katrien'in Philip'in büyülerine bağışıklığı var." kırmızı ışıkta durdu."İçsede bir işe yaramazdı.Fakat sende ve bendeki bağışıklık sistemi çökük bir durumda olduğu için işe yaradı." yeşile dönünce tenha bir yola saptı."Bizim bağışıkık sistemimiz neden zayıf?" "Katrien,bizim aksimize,insan kanıyla besleniyor.O yüzdende onun bağışıklık sistemini güçlendiriyor.Hayvan kanıysa zayıflatıyor." "iğrenç" diyerek arkaya yaslandım.Burnuma bir koku gelmeye başlamıştı.Kan kokusu gibiydi."Stephan?" "hı?" "sen yolculuğa çıkmadan önce kanmı içtin?" "yoo.Neden?" bir şeylerden şüphelenmeye başlamıştım."Arabayı kenara çek" "ne?" "arabayı kenara çek dedim Stephan,beni duydun" emrimi yerine getirince arabadan emniyet kemerimi söküp indim.Bir koku vardı ve bu her ne kokusuysa vampir içgüdülerimi kaldırmıştı.Bunu dikleştiren güç ise kan kokusuydu.Bagaja yönelip iki kere vurdum oda kilidini açtı.
Dillerimizi iyi biliyorduk
Bagajı açtığımda gördüğüm şeyle kendime hakim olamayacağımı sanmıştım.
Kokuda yanılmamıştım
"Stephan?" kapıyı açtı ve bagaja geldi."Nol-siktir git!Bu bir şaka olmalı!" ellerimi bacaklarıma çarpıştırdım."Malesef ki değil.Tanrı Aşkına?!Arabadan bir değil 10 tane insan ölüsünün ne işi var?!" bagajın önüne geri geldi."Bir fikrim yok.Tek bildiğim bunları ben koymadığım."Yolda katliam işleyip gömmeyi planlayan suç birlikçileri gibi göründüğümüzün farkındaydık eğer daha fazla ortalıkta yapılan şey gurur duyulacak birşeymiş gibi sergilenirse başımız belaya girebilirdi.Bagajı geri kapattım."Yoldan gelip geçen arabalar bunu görürse başımız belaya girebilir.Vampirler tarafından arabada büyük bir ziyafet için insan taşınması normal olabilir fakat kendimden biliyorum,insanlar tarafından hoş karşılanmaz." büyük bir nefes aldı "aynen öyle.Yola koyulalım.Gel"diyerek arabaya yöneldi.Bagajı kilitledikten sonra tekrar arabayı çalıştırdı...
HADİ SİZE BİR KIYAK.1K OLDUĞUMUZA GÖRE ALIN SİZE BİR HEDİYE
İKİ BÖLÜM YAZICAM!!
VOTOLAR ÇOĞALSIN LÜTFEEĞN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Vampir
Vampir18 yaşında olan sarışın kıvırcık saçlı olan Elizabeth Anna REASER ailesiyle beraber taşınma kararı alır.İlk gün yaşadıkları ona korku verir.Gördüğü rüya ve yazılan tuhaf yazıyla beraber başladığı okul onu biraz endişelendirir çünkü okuldakiler çok f...