Stephan beni arkasına almıştı fazlasıyla korkuyodum.Bir kız gelerek:"Stephan sakin ol benim!"dedi.Stephanda o kehribar renkli gözleri siyaha döndü ve beni bıraktı.Yavaş yavaş emin adımlarla "Katrien?bu...senmisin?"dedi."Evet benim stephan sakin ol daha diğer vampirler gelmedi"dedi"Katrien"diyerek kollarını açaraka sarıldı."Stephan burda kalmanız artık güvenli değil nereye giderseniz gidin vampirler annanın güçlü kokusundan bulurlar.""Tamam o zaman Katrien bizde daha uzağa gideriz"diyerek beni süreklemeye başladı.Tam kapıdan çıkacakken Katrien arkadan seslenerek"Stephan!Annayı vampirler kuruluna götürmen lazım"dedi.Arkasını dönerek sinirli bir şekilde"Ne yani onu ölüme terk mi edelim?Vampirler Kurulunun başı James'in kurallarını hatırla 18.inci yüzyıldan itibaren vampirler çoğalmayacak çoğalırsada cezası büyü ve vampir olan kişi öldürülür"dedi."Stephan eğer vampirlere yakalanırsa vampirler kurulindan daha fazla kötü şeye uğrayabilir.En iyi ve az zarara yada hiç nerdeyse zarara uğramayacağı yer""Katrien ha..."o arada üvey babası söze karıştı;"Stephan şu inadını kes artık!Katrien doğru söylüyor.Onu uzak yerlere değil johnun yanına götürmeliyiz!"sinirle babasına dönerek"Sen karışma baba!""iyi o zaman demekki seni ikna edemiyoruz bırakta anna seçimini yapsın"dedi herkes bana döndü ve john"hadi anna sıra sende seçimini yap" tamam katrien geleceği görüyo katrien vampir kurulunami gidersem yoksa uzak bir yere gidersem mi daha iyi korunurum?"katrien bana elini uzattı ve gözlerini yumdu.Ve bana dönerek "vampir kuruluna gidersen anna"dedi"tamam o zaman kurula gitmem istiyorum oradan stephan lafa karışarak "katrien gelecek her an değişebilir.Gördügün şeyler değişkenlik gösterebilir"dedi.O an seçimimde tedirginlik ettim"doğrumu bu katrien?"gözlerini devirerek "evet ama nadiren oluyo bu""tamam kes katrien beni yalnız bırakmanızı istiyorum kmsenin etkisi altında kalmadan kendi kararımı vernek istiyorum"diyerek odama çıktım.Hayatımda vereceğim bu kararı kesin ve emin bir şekilde vermeliydim.Birkaç saat düşündükten sonra odadan çıkıp aşağı indim.Beni gören herkes bana dönüp bakmaya başladılar."Ben...ben kararımı verdim"stephan"evet kararın ne?"ordanda stephanın babası"kendini fikrini özgürce verme yetkisine sahipsin anna.O yüzden kimin ne dediğine kulak asma ve bize gerçekten istediğin şeyi söyleyerek karar ver"dedi.Nefesler tutulmuş ve benim cevabım bekleniyordu.Bi ara katrien bana doğru yöneldi ama john tuttu ve baş hareketi yaparak gitmesini engelledi.Derin bir nefes alarak;"Vampirler kurulunu gitmek istiyorum"dedim." Ne çıldırdın mı sen?anna bana bak ben seni seviyorum ve onların sana zarar vermesini istemiyorum.Vampir kurulunun başı james tam bir kız düşkünü ben...ben kendime bunu kabullendiremem kaçıcaz anna""bak stephan biliyorum bu senin için çok zor ama katrienin geleceği gör..""ama gelecek her an değişebilir ve katrienin gördüklerinin tersi çıkabilir.Anlamıyosun!"john karışarak"çocuklar bakın stephan anna kimsenin öne sürdüğü haklar ve onun hakkında düşünülen hiç bir şeyi kafaya takmayarak odasına çıkarak kendisi düşündü ve kararını kendisi verdi.Onun kararına saygı duymalısın çünkü insanlar saygıyı hak eder"tanrım!!john 2 çocuğu barıştırırmış gibi davranıyo ama olsun ne yaparsa yapsın ama stephanı sakinlkeştirsin bana yeter.Ama işler istediğim gibi gitmedi.Stephan o sinirle kapıyı açarak büyük bir şiddetle kapatarak evi terketti.Beni korumak amaçlı bunları yaptığını biliyorum ama BENİM KARARIM VE BENİM HAYATIM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Vampir
Vampiros18 yaşında olan sarışın kıvırcık saçlı olan Elizabeth Anna REASER ailesiyle beraber taşınma kararı alır.İlk gün yaşadıkları ona korku verir.Gördüğü rüya ve yazılan tuhaf yazıyla beraber başladığı okul onu biraz endişelendirir çünkü okuldakiler çok f...