5 - partners in crime

69 8 2
                                    

'Wat dan?' Vraag ik haar. 'We worden partners in crime!' 'Nee nee nee nee zei ik al nee!' 'Wat? Dan verdienen we snel. Kom op Charlotte je doet nooit eens iets spannends!' 'Crimineel gaat te ver!' 'Charlotte kom op! Je weet niet half wat je kan! Ik leer het je wel!' 'Skyler! Onschuldig is wie ik ben! Dit ligt ver buiten mijn confert zone!' 'Dat is waarom iedereen de pik op je heeft! Omdat je nooit iets doet!' Gilt ze boos naar me. Ik kijk haar aan. Ik voel tranen in mijn ogen prikken. Ik weet dat ik nooit iets doe maar dit hoor je niet te zeggen! 'Charlotte ik-' 'Laat me...' Zeg ik terwijl ik naar buiten loop. Dan gaat de bel..

Na school

Ik heb Skyler genegeerd... alweer. Ik loop naar mijn kluisje ik zie Tiffany alleen in een hoekje zitten. Ik ga naast haar zitten. 'Heey, is Skyler er niet?' Ze schud haar hoofd. 'Geen zorgen ik breng je.' Ik pak mijn spullen en loop samen met haar naar buiten...

P.o.v Skyler

'Wat dan?' Vraag ze. 'We worden partners in crime!' 'Nee nee nee nee zei ik al nee!' O nee... krijgen we dit weer. 'Wat? Dan verdienen we snel. Kom op Charlotte je doet nooit eens iets spannends!' 'Crimineel gaat te ver!' 'Charlotte kom op! Je weet niet half wat je kan! Ik leer het je wel!' 'Skyler! Onschuldig is wie ik ben! Dit ligt ver buiten mijn confert zone!' 'Dat is waarom iedereen de pik op je heeft! Omdat je nooit iets doet!' Gilt ik boos naar haar. ze kijkt me aan... verdrietig... met die klote traan ogen van haar. Ik had dat beter niet kunnen zeggen! 'Charlotte ik-' 'Laat me...' Zeg ze terwijl ze weg loopt. Dan gaat de bel..

Na school.

Ze heeft me genegeerd... alweer. Ik pak snel mijn spullen en fiets naar huis..m ok denk dat ik iets ben vergeten...

-thuis-

Ik kom thuis en zet mijn fiets weg. 'Tiffany ik ben thuis!' O ja klote! Tiffany! Ik pak mijn spullen en wil naar buiten lopen. Dan gaat de bel. Ik open de deur. 'Pakketje.' Zegt Charlotte chagrijnig. Ze zet Tiffany af. 'Charlotte, sorry he... het was niet de bedoeling.' 'Tuurlijk niet. Je denkt ook niet even na.' Zegt ze. Ik zucht. 'Oké Charlotte... ik Smeek het je! Ik heb je nodig! Weet je niet hoe cool het zou zijn? Ik heb zelf dit voor je. (Zie foto).' Ze pakt een half hartje en zucht. 'Oké dan. Maar ik stop als ik dat wil.' 'Oké deal. Ik zie je morgen.' 'Bye.' Ze fietst weg...

Nieuw deel. Wat vinden jullie? Vote, share, comment, folow. Thnx xxxx.

partners in crimeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu