Ik heb een nieuw boek. Ik vind het fijn om aan meer boeken te schrijven dus ja. Dat is een van de 3 boeken waar ik aan schrijf.
'Waarom zit ik hier?' 'Jij, gaat in deze roestbak rijden.' Ze gooit de sleutels naar me. 'Ben je helemaal gestoord?!' 'Nee, hij mag zo kapot als je wil.' 'Ik ga niet.' Ze zucht. 'Wat?' 'Je doet ook nooit iets.' Ze trekt de sleutels uit mijn handen en steekt ze in het sleutelgat. Ze start de auto. Ze gaat wat raar op de stoel zitten en drukt met haar voet op de mijne en de auto schiet vooruit. 'Skyler!' Ik draai het stuur en ik maak een bocht. Ik land goed op de weg. Ik trap op de rem. 'Dat was vet.' Zegt Skyler lachend. Ik kijk haar nijdig aan. 'Wat?' 'Fack you.' 'Thnx love.' Ze lacht. Ik zie dat ze niet stabiel zit en geen riem om heeft. Ik trap hard op het gas. De auto schiet vooruit en Skyler ook. Ik schakel en cross Door de straten. 'STOP CHARLOTTE! IK KAN MIJN FUCKING RIEM NIET OM DOEN!' Gil ze. Ik lach en rijd nog harden tot we weer bij haar huis komen. Ik trap hard op de rem. 'Was het leuk?' Vraag ik haar lachend. Ze opent de deur en stapt uit. Ik rijd de auto haar loods in. 'Ik heb een taak voor je.' Zegt ze. 'Wat dan?' 'We plundere de bank, en dan doe jij vlucht auto.' 'Nee nee nee, dit was een malig.' Ze zucht. 'Charlotte... Waneer ga je godverdomme iets doen!' Zegt ze boos. Ik zeg niets. Misschien moet ik het wel doen... 'Oké... ik doe het wel.' 'Dankje.' Zegt ze met een zucht. We stappen op de fiets en fietsen terug.