-Felix nem kell megtennünk, ha nem akarod - suttogta Changbin a kis szeplős ajkaira, majd lágyan köré fonta a karjait. - Látom, hogy mennyire ideges vagy miatta.
-De szeretném hyung... - sóhajtott bele a csókba, majd egyik kezével az idősebb selymes tincseibe túrt.
-Tudom baba, de szinte remegsz a félelemtől - morrant fel Bin, majd elvált Lixie mézédes szájától. - Várhatunk még vele, nem kell kapkodni - nyugtatta a szőkeséget, miközben megállás nélkül az arcát simogatta.
-De én mindenki előtt fel akarom vállalni, hogy ilyen csodás férfi a párom! - csattant fel az ausztrál, amin Changbin roppant jól szórakozott.
-Tudom, hogy ez nehéz téma neked Yongbokie! - csitította szeretetteljesen. - Éppen ezért majd megtesszük, ha tényleg készen állsz rá - mondta és egy puszit adott szerelme orrára. Felix szabad kezével megragadta Changbin derekát, magához húzta őt és olyan szenvedélyesen kezdte el csókolni, hogy az idősebb meglepetten nyögött bele a szájába.
Ezzel Lee Felix tagadhatatlan bizonyítékát adta annak, hogy neki Seo Changbin a mindene.
-Kicsit lassíts csibe, mert berángatlak a mosdóba - vigyorgott elködösült tekintettel az alacsonyabb, mikor Lixie elvált az ajkaitól. A kis szeplős kuncogva még egy puszit adott hyungja szájára.
-Szeretlek Binnie! - mosolygott oly' vakítóan, ahogy a Nap tündököl az égen.
-Én is téged Yongbokie - karolta át kedvese karcsú derekát, aki erre szemtelenül elvigyorodott és egyik kezét Changbin farzsebébe rakta és jól megmarkolta a fiú fenekét.
-Mehetünk hyung - kacsintott az alacsonyabbra.
Changbin elnevette magát zavarában, majd alsó ajkát rágcsálva stírölte végig Felixet. Piszok nagy mázlistának érezte magát, mert az ausztrál fiú nemhogy csak őt választotta társául, de még büszkén fel is vállalta az egész világ előtt, nem törődve mások véleményével.
Changbint még sose szerették ennyire...
De az igazat megvallva, még Changbin sem szeretett soha senkit annyira, mint Felixet.
Ahogy átlépték a küszöböt, minden szempár rájuk szegeződött és még a tücskök ciripelését is hallani lehetett. Senki nem szólt egy árva kukkot sem, csak tátott szájjal és tányér méretű szemekkel nézték az újdonsült párt. Bin karja megfeszült, ahogy finoman, de határozottan próbálta előrébb tolni a kis szeplőst, hogy meginduljanak az asztaluk felé, Felix pedig izgatottságában hyungja fenekébe markolt.
-Yongbokie... Tényleg a mosdóban fogunk kikötni - szűrte ki nagy nehezen a szavakat a fogai közül. Lixie pici kezének az érintése, több mint kellemes volt számára és kezdett neki gondot okozni déli tájékon...
-Bocsánat hyung, csak nagyon ideges vagyok - motyogta a szőke, majd határozott léptekkel megindultak az asztalaik felé.
-Még szerencse, hogy nem elől markolászol - felelte Changbin, mire Felix fülig vörösödött és szabad kezével mellkason csapta szerelmét.
Natalie semmit sem sejtve ült az asztalánál és az instát pörgette. Se Changbin, se Felix nem írtak neki szinte egész hétvégén, de ez most nem tűnt fel a lánynak. Kivételesen túlságosan elvolt foglalva a saját nyomorúságával. Rossz kedve volt, kialvatlan volt és végtelenül fáradt lelkileg... De ahogy felemelte a fejét és meglátta a felé közeledő szerelmes párt, arcán ezer wattos vigyor terült el.
-Ejnye Lixie még mindig részeg vagy? - csipkelődött jó kedvűen Nati, mire az ausztrál fülig vörösödött. Borzasztóan szégyellte magát, amiért pénteken becsípett.
-Nem noona, miért? - motyogta zavarában.
-Hát mert még mindig rá vagy tekeredve a nyúlmalacra - felelte röhögve a lány.
-MEGÜTLEK - kiabálta Changbin és megindult legjobb barátja felé, de Felix egy könnyed mozdulattal visszarántotta.
-Persze, hogy rá vagyok tekeredve a pasimra - köszörülte meg a torkát a fiú és Nati vigyora, ha lehetséges, még nagyobb lett.
-Pár napja nem raktad már be a kontaktlencséidet, igaz? Bár igaz lehet a mondás, hogy a szerelem vakká tesz.
-MEGÜTHETEM MOST MÁR?! - fordult Lixie felé Changbin és a kis szeplős alig bírt válaszolni a visszatartott röhögéstől.
-Köszönjük a támogatásodat noona - mondta Felix kuncogva és Bin fenekébe markolt, ezzel nyugalomra bírva kedvesét.
-Aljas vagy Yongbok - sziszegte az idősebb.
Natalie szíve repesett az örömtől a két fiú láttán. Mindig boldoggá tette, ha vidám, kiegyensúlyozott ember, vagy szerelmes párok voltak a közelébe. Könnyen átvette mások hangulatát és a fiúk öröme rá is átragadt.
-Hé, bada kokkili! - szólalt meg a lány. - Gyere, cseréljünk asztalt. Nehogy véletlenül egy percet is külön kelljen töltened a mátkádtól - szívta megállás nélkül legjobb barátja vérét.
-NATA... - kezdett el ordibálni Changbin, de Felix gyorsan befogta a száját.
-Köszönjük Nati, te vagy a legjobb - vigyorgott Lix, mire a lány rákacsintott.
Changbin hangosan méltatlankodva pakolta össze a cuccait és rakta át az új helyére. Úgy érezte szerelme és legjobb barátnője csúnyán összefogtak ellene. Mikor lerakta a holmiját az asztalra és elhaladt Natalie mellett, a lány sunyin fenékbe rúgta, aminek köszönhetően a fiú egyenesen a kis szeplős ölébe esett.
-Szép fogás, gratulálok Felix! - vigyorgott a fiúra.
-Köszi, nem is engedem el soha - felelte kuncogva és karjaival olyan erősen ölelte Changbint, ahogy csak tudta.
-GYERE CSAK IDE NATALIE LIN, MÉG NEM VÉGEZTÜNK - kiabált legjobb barátnője után, aki nevetve futni kezdett Sujin irodája felé, hogy elújságolja neki a jó híreket. - Egyszer úgy megfogja valaki verni, ahogy azt megérdemli - puffogott tovább, amin az ausztrál fiú jól szórakozott. Továbbra sem engedte el szerelmét, hanem inkább a nyakába fúrta a fejét és apró puszikat adott Bin puha bőrére.
-Ne mérgelődj hyung - csitította Lix. - Te is tudod nagyon jól, ha Nati nincs, akkor most mi sem lennénk együtt - mondta, mire Changbin kimászott az öléből, szembe fordult vele és lejjebb hajolva birtokba vette a fiú ajkait. A kis szeplős felbátorodva ragadta meg Bin pólóját és húzta magához egyre közelebb. Kihasználták, hogy rejtve voltak a kíváncsi tekintetek elől és szinte felfalták a másikat.
-Csak ezért az egyért nem fojtom meg a legszebb álmában azt a hibbant tyúkot - felelte már az idősebb is nevetve, majd boldogan csókolta tovább szerelmét.
KAMU SEDANG MEMBACA
✅I'm a fool for you. [ChangLix ff]✅
Fiksi Penggemar"-Egyszerűen megbolondulok érted, Lee Felix! -Na ezt ne kend rám Seo! Hülye voltál te már előttem is..." Figyelmeztetés: kifejezetten soft tartalom, de előfordulhat benne káromkodás és idővel talán +18 részletek is.