11. Bölüm

143 7 1
                                    


(Deniz'den)

Emre ve Mert hazırlanıyorlardı bende hazırlanıyordum siyah takım giyindik ellerimize silahlarımızı evden çıktık adamları topladık arabalara bindik ve o pisliğin evine doğru sürmeye başladım. 20 dk kalmıştı önümüzü bir araba kesti ve arabadan indik.

Emre: Lan ne yolumuzu kesiyorsun!? Kenara geçte gidelim biz işimiz var!

İçinden Hazal'ın sınıf arkadaşı Berk ve Berkay çıktı.

Deniz: Berk? Berkay? Sizin ne işiniz var burda!?

Berk: Sınıf arkadaşım kaçırılmış yardıma gel miyim mi?

Deniz: Gel de sana kim haber verdi?

Berk: Sonra anlatırım hadi gidelim

Deniz: Tamam arabalara herkes!
Dedim ve arabalara bindik yola koyulduk.

(Hazal'dan)

Sabah saat 08:00 gibi uyandım banyoya gidip hemen duşa girdim güzelce yıkandıktan sonra çıktım. Bornozumu giydim aynadan kendime baktım gözlerim balon gibi şişmişti içeri girdim dolabın kapağını açtım takım alıp giydim.

(Giydiği)

Bunu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunu giydim. Dışarıdan silah sesleri geliyordu balkonun camından baktım bir sürü siyah renkli kişiler eve ateş ediyordu. Pislikte boş durur mu onun da adamları ateş ediyordu aşağıdan Yakup şerefsizi kükrüyordu.

Yakup: LAN GİDİN ODADAN HAZAL'I ÇIKARTIN ARABAYA BİNDİRİN GİDİYORUZ!!
Diye bağırıyordu benim buradan kaçmam lazım balkonun kapısını açmaya çalıştım ama kilitliydi. Tel toka!? Evet tel toka bulursam balkonun kapısını açabilirim. Her yere baktım çekmecelere baktım yoktu ben zaten tel toka kullanmıyorum. Eşofmanın cebine baktım içinden tel toka çıktı yeeesss birden biri kapıyı tekmeledi açmaya çalışıyordu. Hemen balkonun kilidine tokayı soktum ve açıldı balkona çıktım bir dakika bir dakika 3. Kattayım ben nasıl atlayım off salak kafam.
Aaa buldum balkonun kapısını açık bırakayım bende kapının arkasına geçeyim o salağın ilk işi balkona bakmak olacak ben niye bu kadar zekiyim. Hemen kapının arkasına geçtim ve kapı açıldı yüzüme çarpmasın diye kapının kulpunu tuttum. Ve odadan çıktım tam merdivenlerden inecekken biri eliyle ağızımı kapattı diğer eliyle de belimden tuttu beni kendine çekti ve kulağıma fısıldadı.

Yakup: Nereye güzelim? Benden kaçamazsın ölene kadar benimsin!
Dedi pislik.

Yakup: Şimdi elimi çekicem ve bağırmak yok tamam mı!?
Dedi ve başımı olumlu anlamda salladım. Kesinlikle bağırmicam.
Kolumdan tutup beni götürmeye çalıştı.

Hazal: Bırak beni gideyim nolur ne istiyorsun benden bırak da gideyim yalvarırım

Yakup: Asla! Babanla bir anlaşma yaptık o sözünü tutmadı bende kendim aldım! Seni kimseye vermeyeceğim!

Ne anlaşmasından bahsediyor bu manyak benim babam ölmedi mi!? Hemen özel bölgesine tekme atıp kaçtım.

Yakup: AAAAAAAĞĞĞĞHHHHH!!
Pislik bağırıyordu bende merdivenlerden indim hemen kapıdan kaçamazdım salonda bahçeye çıkan kapı vardı ve kapıya doğru koşmaya başladım ve kapıyı açtım. Sağıma baktım biri vardı bu pisiliğin evine ateş eden adamlardandı.

?: Hazal!?

Hazal: Sen kimsin!?
Bana doğru yürümeye başladı bende korkusuz korkak olarak sadece durdum. Yanıma geldi elimi tutup.

?: Yürü gidiyoruz hemen!

Hazal: Ya bırak elimi seni tanımıyorum bile aptal!
Dedim ve durdu bana baktı sinirli bir şekilde göz göze geldik.

?: Ben sana kaç defa dicem benimle düzgün konuş diye!

Hazal: Berk? Sen misin!?

Berk: Evet benim!
Odun ne ki!? Hızlı bir şekilde siyah arabaya bindik içerde iki kişi daha vardı Berk kendi arabasına bindi tabi şoför koltuğuna oturan kişi ve arka koltukta oturan biri vardı.

Deniz: Hazal! Ablacım
Dedi ve sarıldı ablamdı bende karşılık verdim. Ve şoför koltuğuna oturan kişi arabayı sürdü.

Emre: Minik fare özledik seni
Şoför koltuğuna oturan eniştemmiş

Hazal: Bende sizi çok özledim.

Deniz: Hızlı sür Emre buradan bir an önce burdan uzaklaşalım

Hazal: Abla sana bişi sorcam

Deniz: Tabi sor aşkım

Hazal: Ba-....

(Berk'den)

Ön tarafta Hazal'lar gidiyordu Hazal'ların yan tarafından bir araba gelip Hazal'ların arabasına çarptı ve Hazal'ların arabası takla atıp yere savruldu. Ben ani bir fren yaptım ve arabadan indim ve arabanın oraya doğru koşmaya başladım araba ters duruyordu. Berkay da hemen arkamdaydı

Berk: H-hazal!? Berkay hemen ambulansı ara!

Berkay: Tamam abi

(Yazarın anlatımıyla)

3 tane ambulans geldi Emre , Deniz ve Hazal'ı ambulansa bindirdiler. Hazal'ın yanına Berk bindi hastaneye geldiler ve 3'ünü yoğum bakıma aldılar..

(Bölüm sonu.. Biraz kötü oldu ama neyse iyi geceler okuyucularım 💞😚)


PSİKOPAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin