14. Bölüm

116 4 1
                                    


*2 Hafta sonra*

Sabah erkenden kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp çıktım ve aşağı indim. Ablamın yokluğuna yavaş yavaş alışmaya başlamıştım Pamuk'un mamasını ve suyunu tazeledikten sonra Pamuk'u kucağıma alıp sevdim.

Yanağından öptükten sonra yere bıraktım kapı çaldığında irkildim kapıya doğru yöneldim ve delikten baktım gelen Elif'di kapıyı açtım ve Elif'e sarıldım. İçeri geçtik ve konuşmaya başladık.

Elif: Çok özledim seni 2 haftadır kendini eve kapattın!

Hazal: Yanlız kalmama ihtiyacım vardı o yüzden kimseyi istemedim

Elif: Okulu astığının farkındasın değil mi?

Hazal: Kimin umurunda?

Elif: Saat 08:00 istersen gidelim

Hazal: Nereye?

Elif: Okula aptal nereye olacak?

Hazal: Olur gidelim hem kafa dağıtmış olurum

Elif: Aynen, hazırlan o zaman ben eve gidiyorum hazırlanıp sana yazarım çıkarız

Elif'i onaylayıp evden çıktı bende odama gidip okul formamı giydim yüzüme cilt bakımımı yaptim. Günlük makyajımı yaptıktan sonra aşağı indim ve Elif'e haber gönderdikten sonra Pamuk'u öpüp evden çıktım.

Elif'le beraber otobüse bindik ve okulun önünde durduk. Okula biraz göz gezdirdikten sonra Elif dürttü beni.

Elif: Ne bakıyorsun öyle yürüsene salak okul kanka burası unuttun mu yoksa?

Hazal: Hahaha çok komik
Güldüm ve sınıfa girdik sınıftakiler bana bakıyordu dik dik sanki karşılarında halay çekiyorum salaklar ya!. Elif'le yerlerimize oturduk zil çaldı ve hoca girdi.

Aradan 5 dakika geçti ve kapı çaldı Berk ve Berkay geldiğini düşünüp fazla takmadım. İçeri girenler iki tane kendini beğenmiş kız girdi ağızlarında sakız özürlü gibi çiğniyorlar.

Tuğçe Hoca: Hoşgeldiniz kızlar sınıfa, kendiniz tanıtın ve sonra boş sıralara oturun

Melis: Selam ben Melis okulun popüleriyimdir ayağınızı denk alın ona göre!

Dedikten sonra saçını savurdu beyinsiz! Bunlarla işimiz var desene.

Merve: Selam ben Merve okulun güzeli ve popüleriyim neyse bu kadar bilgi yeterli bence!

Dedi ve ikiside boş sıralara oturdu.

(...)

Zil çaldı ve Elif yanıma oturdu ve konuşmaya başladık.

Hazal: Kanka ya bu beyinsizlerle işimiz var umarım dönem bitene kadar bulaşmazlar

Elif: Of aynen ya! Neyse napalım sıkıldım ben

Hazal: Bilmem bahçeye çıkalım?
Dedim ve ayağa kalktık. İki sürtükler önümüzü kestiler.

Melis: Hayırdır nereye?

Hazal: Sanane

Merve: Doğru konuş bizimle! Yoksa olucaklardan biz sorumlu değiliz!

Elif: Ya boş boş konuşmayın ne yapabilirsiniz ki en fazla!

Melis: İşte bunu!
Dedi ve Elif'e tokat attı!

Hazal: Sen ne yaptığını sanıyorsun ya!?
Dedim ve Elif başını kaldırdı. Melis denen sürtüğün saçını tutup onu yere fırlattı.

Elif: Bende bunu yaparım! Bize bulaşırken bence iki kere düşünün!
Dedi ve sınıftan çıkıp lavaboya girdik ve Elif yüzünü yıkamaya başladı.

(Melis'den)

Melis: İşte bunu!
Dedim ve karşımda ki mala tokat attım. Hemen yanında ki mal arkadaşı konuştu.

Hazal: Sen ne yaptığını sanıyorsun ya!?
Dedi ve tokat attığım kız başını kaldırdı benim saçımı tuttuğunda çığlık atıp beni yere fırlattı!

Elif: Bende bunu yaparım! Bize bulaşırken bence iki kere düşünün!
Dedi ve sınıftan defolup gittiler.

Merve: Melis iyi misin!?

Melis: Süperim anasını s@t@y!m! O sürtüğe gününü gösterecem!

Merve kolumdan tutarak beni ayağa kaldırdı ve sırama oturdum.
Çantamdan tarağımı ve aynamı çıkardım aynadan bakarak saçımı taramaya başladım.
Saçımı taradıktan sonra eşyalarımı çantama koydum ve sınıfa iki tane yakışıklı erkek geldi!! Hemen yanlarına gittim ve konuşmaya başladım.

Melis: Selam ben Melis!
Dedim ve elimi uzattım.

(Berk'den)

Sınıfa girdiğimizde sınıfa iki tane yeni kızlar gelmişti yerime oturdum ve onlardan biri yanıma geldi.

Melis: Selam ben Melis!
Dedi ve elini uzattı bende elini sıktım ve geri çektim.

Berk: Selam bende Berk yenisin heralde?

Melis: Evet yeniyim! Sevgilin falan var mı?

(Hazal'dan)

Elif'le lavabodan çıktık sınıfa girdik. Sınıfa girdiğimizde Melis denen sürtüğü sıramda oturduğunu gördüm. Yanına gittim kolundan tutup sıramdan kaldırdım.

Melis: Napıyorsun be! Aptal!

Hazal: Napıyor gibi gözüküyorum?
Dedim ve sırama oturdum.

Melis: Bana bak senin o saçını yolarım!

Hazal: Ayhh!! Çok korktum Melis abla nolur yapma!
Dedim ve Elif'le gülmeye başladık.

Merve: Bana bak kızım siz çok olmaya başladınız!

Berk: Kızlar biraz sakin mi olsanız?

Berkay: Aynen birazdan hoca gelir oturun sıralarınıza
Dedi ve hoca girdi. Ve herkes yerine oturdu.

Sessiz bir şekilde Berk kulağıma fısıldadı.

Berk: Sen beni mi kıskandın?

Hazal: Yo ne alaka? Hem ben seni niye kıskanayım?

Berk: Ne bilim kızı resmen havaya fırlattın

Hazal: O sürtük sırama oturduğu için kaldırdım yanlış anlama sakın

Berk: Aynen kesin öyledir zaten hıhı tabi canım

Göz devirip önüme döndüm.

(...)

Elif'le beraber okuldan çıkıp eve geldik. Akşam bir partiye davetliydik Elif'le oraya gidecez.

Elif'le sohbet ettikten sonra yürüyüşe çıkalım dedik. Odama girdim ve hazırlanmaya basladim.

Altıma dar bir tayt üzerime bir crop ve ceket olarak kısa kollu şişme kısa mont seçtim. Giyindikden sonra yürüyüşe çıktık.

Eve geldiğimde saatin akşam 20:00 olduğunu gördüm. 21:00 da parti vardı o yüzden hazırlanmaya başladım.
Siyah bir elbise alıp giydim takılarımı taktım minik bir makyaj yaptıktan sonra saçımı yapıp evden çıktım.

(Hazal'ın giydiği medyada bulunmaktadır.)

Ben geldim sevgili okuyucularım. Baya oldu bölüm atmayalı o yüzden sık sık bölüm atmaya çalışacağım. Okullardan dolayı bölüm atamıyordum ama bu yıl baya aktif olmaya çalışacağım. Sizleri seviyorum hoşçakalın. 🤍🦋

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Tekrardan hoşçakalın. ❤️🎧

PSİKOPAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin