13. Bölüm

125 5 0
                                    


(Hazal'ın giydiği medyada bulunmaktadır)

(Hazal'dan)

Oturduğum yerden kalktım içeri girdim mutfağa girdim Berk mutfakta bişiler yapıyordu elimdeki kupayı tezgahın üzerine koydum.

Berk: Aç mısın?

Hazal: Hayır sağol

Berk: Ne demek hayır hiç bişi yemedin

Hazal: Hiç iştahım yok

Dedim ve merdivenlerden yukarı çıktım odamın kapısını açıp içeri girdim banyoya girip suyu ayarladım su ısındıktan sonra üzerimi çıkardım küvete oturup iyice yıkandım.

(...)

Küvetten çıkıp bornozumu üzerime giydim. Odama girdim dolabımın kapağını açtım içinde bir sürü bana göre kıyafet vardı Berk bunları ne ara aldı ki uzun kollu tişört altıma eşofman alıp giydim. Saçımı taradım ve yatağıma uzandım kulaklığımı taktım müzik dinlemeye başladım. Göz yaşlarımı aldırmayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım..

(Berk'den)

Yattığım yerden kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım odadan çıktım aşağı indim. Kahvaltı hazırlamaya başladım masanın üzerine her şeyi yerleştirdim ardından telefonum çaldı arayana baktım arayan Berkay'dı açtım ve kulağıma koydum.

(Telefon konuşması)

Berkay: Alo abi günaydın

Berk: Günaydın hayırdır sabah sabah?

Berkay: Biz Elif ve Yusuf ile birlikte sizin yanınıza gelcektik de o yüzden haber vereyim dedim

Berk: O çocuk da mı geliyor?

Berkay: Yusuf mu?

Berk: Lan sus suss! Bağırma! O yanında mı?

Berkay: Hayır yanımda değil

Berk: Gelecek mi o?

Berkay: Evet

Berk: Off tamam ama eğer yanlış bir hareketini görürsem biter o!

Berkay: Tamam abi sakin mi olsan biraz

(Telefon konuşması bitti)

Telefonu yüzüne kapattım ve yukarı Hazal'ın odasına çıktım. Odasının önüne geldiğimde kapıyı çaldım açmadı kapağı açıp içeri girdim yatağa uzanmış uyuyordu. Tekli koltuklardan birinde oturdum ve uyanmasını bekledim.

(Hazal'dan)

(Rüya görüyor)

Deniz: Hazal ablacım gel hadi evimize gidelim

Hazal: A-abla geliyorum b-bekle beni

Deniz: Hadi gel ablacım

Hazal: Abla bekle beni nolur g-gitme

Deniz: Burdayım Hazal gel hadi

Hazal: Abla beni bırakıp gitme n-nolur

Ablam giderek gözden kayboldu ağlaya ağlaya koşuyordum.

Hazal: Abla nerdesin gitme beni bırakıp nolur ablaa

Deniz: Hazal bak ben burdayım bir yere gitmedim ki

Ablamın sadece sesi vardı kendisi yoktu sesi başka yerlerden geliyordu.

Hazal: ABLAA GİTMEE NOLUUR BIRAKMA BENİİ! ABLA BENİM SENDEN BAŞKAA KİMSEMM YOK! ABLAAA!

PSİKOPAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin