Chan'ın ağzından:
Dün gece uyumadığım için kafam bi milyondu. Biraz ayılmak için su alacaktım. Kantine gittim. Ücreti ödemek için cüzdanı ararken almadığımı fark ettim.
Omzumda bir el hissetmemle arkama döndüm. Küçük boylu birisi idi.
"İstersen ben alayım sonra verirsin."dedi
"Ah teşekkür ederim bir tane su alacaktım. " nazikçe gülümsemişti. Bu çocuğu bir kaç kez kendi dersimde görmüştüm.
İki su alıp birini bana uzattı.
Teşekkür edip onunla birlikte yürümeye başladım. Bir masaya oturduk.Biraz sohbet ettik tam soru soracağım sırada telefonum çalmıştı. Arayan Hyunjin'di ders için çağırmıştı.
Hızlıca derse girip notlarımı almıştım. Bugün başka bir dersim yoktu. Yavaş adımlarla yürüdüm ve otobüsü beklemeye başladım.
Birkaç dakika sonra otobüs gelmişti.
Arkalar da bir koltuğa oturdum. Telefonum da gezinmeye başladım.
Kulaklığımı takıp bir şarkı açtım.
Kafamı cama yasladım ve düşüncelere boğuldum.
15 dakika sonra otobüsten inmiştim.
Biraz yürüdükten sonra eve varmıştım.
Çantamı bir kenara fırlatıp kendimide koltuğa atmıştım. Önce uyuyacak ardından ders çalışacaktım.
Geceleri ders çalışma alışkanlığım vardı tabi buda beni bir yarasaya dönüştürüyordu.
Tonlarca bildirim sayesinde şarkım kesilmiş bildirim sesi başımda ötüp duruyordu.
Bazıları annemden bazıları Hyunjin ve Felix ten bazıları ise okuldan.
Önce annemin attığı mesaja baktım.Annem:
Bebeğim nasılsın? son günlerde konuşamıyoruz.
Derslerin nasıl?
Yemek yiyorsun demi zayıflamanı istemem. En yakın zamanda seni görmeye geleceğiz. Kendine iyi bak tatlım.Siz:
İyiyim annecim
Derslerde iyi fakat çok yoruluyorum
Oğlun spora başladı anne sağlık bir vücudum var endişelenme.
Gelmenizi çok isterim kendinize iyi bakın.Ailemle tatiller ve özel günler haricinde sadece telefon ile görüşe biliyordum. Onları çok özlemiştim.
Ardından hâlâ bildirim atan Hyunjin ve Felix çiftine baktım.Chan'a sevgili arıyoruz
Taliplerini beklerizHyunjin:
Canım, bitanem, hayatım, her şeyim sevgilim ve Chan
Ne zamandır dışarı çıkmıyoruz akşam çıkalımmı?Felix:
Evet sıkıldım derslerden buluşalım artıkHyunjin:
Sayın Chan bey kusura bakmayın rahatsız ediyoruz acaba bakacak mısınız mesajlara?
Çevrim içi olup mesajlara bakmıyorsun.Siz:
Sınav haftasına giriş yaptık.
Sınav haftası bitince buluşsak olur mu?Felix:
Evet olur hem şu gıcık derslerle ilgilenmem gerek.Hyunjin:
Off peki iyi çalışmalar sanaNe kadar buluşmak istesemde dersler bir engel olmuştu. Artık dersler hayatımı yönetiyordu.
Koltuğun üzerinden kalkamayan vücudumu zorlamadım ve olduğum yerde uyudum.
20.57
Gözlerini açtığımda etraf karanlıktı önce olduğum yerde vücudumu esnettim ardından telefonumu elime aldım. Telefonun az olan ışığı ile etrafa bakındım.
Ayağa kalkıp odanın ışığını açtım.
Yemek için dolabı açtım hiç bir şey hazırlayacak mecalim yoktu.
Bir pizzacı dan pizza sipariş etmiştim.Ders kitaplarını önüme yığıdım ve çalışmaya başladım.
Arada mola veriyor sosyal medya hesaplarıma giriyor tekrar derse dönüyordum.Gözlerimi açtığım da önümde olan ders kitapları, defterler, kalemler vardı. Telefonumu alıp saate baktım saat 06.28 gösteriyordu.
Bir saat sonra dersimin olduğu aklıma geldi. Kalkıp banyoya doğru yürüdüm sıcak bir duş almak iyi gelirdi.
_______________________________
Selam dostlarr nabersiniz?
Hayat nasıl gidiyor?Aklıma yazacak hiç bir şey gelmiyor çıldırcam
Kendinize iyi bakın üzmeyin üzülmeyin kendinizi sevin ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serendipity
Fanfiction21.12.2022 TAMAMLANDI Fizik öğretmeni olan Chan ve Matematik öğretmeni olan Changbin'in gizli aşkını tüm okula yayan Han'ın sırları... "Selam Han konuşabilir miyiz? "