Changbin belli etmeden Chan'ın telefonuna bakıyordu mesajları okumuştu şuan merak ettiği şey Chan'ın ne cevap vereceğiydi.Chan'a sevgili arıyoruz
Taliplerini bekliyoruzChan:
Olm siz iyi misiniz bide bizi takip ediyorsunuz delisiniz siz hem Changbin rahatsız olacak yapmayın.Chan normalde çok sert konumazdı fakat Changbin'in rahatsız olacağını düşünmüştü.
Changbin Chan'ın yazdığı mesaja minik bir tebessüm sunmuştu çünkü Chan'ın böyle bir tepki vereceğini biliyordu.Otobüs gelmişti ikili birlikte otobüse binip en arka koltuğa oturmuştu.
Changbin cebinden çıkarttığı kulaklığın birini kendine diğerini Chan'a takmıştı.
Başını Chan'ın omzuna koymuş gözlerini yummuştu.
Chan biraz eğilip Changbin'e bakmıştı"Bana baktığının farkındayım Chan ve farkındaysan bir durak sonra ineceğiz."
Chan hemen kendine gelmiş önünde dönmüş kızaran yanaklarını saklamaya çalışıyordu.
"Kızarınca tatlı oluyorsun. "
Chan daha da çok kızarmıştı. Kendini Changbin'e göstermemeye çalışıyordu.
"Hadi inelim geldik"
Chan sadece başını onaylar anlamda sallamıştı. Spor salonuna gitmeleri için 15 dakikalık yolu geçmeleri gerekirdi.
"Chan bir kafeye oturup bi şeyler içelim mi? "
"Olur"
Hemen yolun kenarında bulunun küçük kafeye geçtiler.
İlk önce ikisi de sipariş verdi ardından sohbet etmeye başladılar.
Changbin her seferinde Chan'ı utandırıyor yanaklarını kıpkırmızı yapıyordu.
Chan artık alışmaya başlamıştı.
Chan ne derse Changbin onu Chan'a çeviriyordu. Böyle birisine asla benzemiyordu.
Sert, konuşmaz, asosyal, derslerle kafayı yiyen, sadece ceketine güvenen birisi gibiydi fakat şuan yanında olduğum kişi bambaşkaydı.Changbin başka bir yere bakmadan sadece Chan'a bakıyordu. Chan ise gözlerini kaçırıp duruyordu.
"Chan senin hiç sevgilin oldu mu? "
Chan bir an dona kalmıştı. Böyle bir soruyu Changbin'in sorması onun için bir şoktu.
"Şey olmadı da niye sordun? "
"Merak ettim ondan"
"Changbin artık spora gidelim mi? "
"Sen nasıl istersen."
İkili hesabı ödedikten sonra spor salonuna geçmişti.
"Boks maçına var mısın? "
"Olabilir"
İkili eşyalarını kişisel dolaplarına koyup üstlerini değiştirmişti.
Chan bu sefer gördüğü kişide gene şok geçirmişti.
Ceket ten gözükmeyen kolları Chan'ı mest etmişti."Baya spor yapıyorsun belli oluyor. "
"Yani ama seninde kolların baya iyi."
İkili birlikte ilk ısınma hareketi ardından ise boks maçına başlamışlardı. Bu boks maçımıydı yoksa Changbin'in Chan'a göz kırpma maçımıydı belli değildi.
1 saatlik spordan sonra ikiside ölüyor gibiydi.
Changbin elindeki soğuk suyu Chan'a uzatmıştı.
İkili biraz daha soluklandıktan sonra üstlerini değişmiş tekrardan evlerinin yolunu tutmuşlardı.
Evleri arasında 15 dakika vardı ilk önce Chan evine gitmiş ardından ise Changbin gitmişti.________________________________
Selam dostlarım
Nasılsınız?
Umarım gününüz iyi geçiyordur
Bir hata yaptıysam kusura bakmayın..
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakınn ♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serendipity
Fanfiction21.12.2022 TAMAMLANDI Fizik öğretmeni olan Chan ve Matematik öğretmeni olan Changbin'in gizli aşkını tüm okula yayan Han'ın sırları... "Selam Han konuşabilir miyiz? "