008

177 27 46
                                    

"Chan...  Chan iyi  misin? "

Chan derin bir nefes aldı ve tuttuğu eli sıktığını fark edince hemen bıraktı.

"Özür dilerim Changbin iyi misin çok özür dilerim."

Bu sefer Changbin Chan'ın elini tutmuştu.

Kafeye gidip oturmuşlardı iki kahve ve tatlı sipariş etmişlerdi. Changbin elini Chan'ın elinin üstüne koymuştu.

"Chan bişi teklif edebilir miyim? "

Chan'ın gözleri elinin üstündeki eldeydi.

"Tabiki"

"Sınavlarda bitti okula artık çok kişide gelmeyecek bizde kamp yapmaya felan gidelim mi? "

"Güzel fikir ne zaman gideriz? "

"Yarın hazırlanırız yola çıkarız olur mu? Araba işini de merak etme babamdan rica ederim."

"Bana uyar en azından şu sinir stresten uzak dururuz."

"Evet"

Changbin ve Chan tatlılarını yiyip kahvelerini içtikten sonra birlikte spor salonuna gittiler Chan'ın bu sinirini atması gerekirdi.
Chan arada Changbin'e sarılıyordu gizli gizli Changbin'in kokusunu içine çekip sakinleşiyordu.

İkili 1 saattir spor yapıyorlardı Changbin artık yorulmuş köşede otururken Chan boks torbasını paramparça edecek hale gelmişti.

Changbin dayanamayıp ayağa kalktı Chan'a "dur " dese durmayacağını biliyordu. Chan nefes alırken Changbin arkasından sarıldı.

"Chan artık gitsek olur mu? "

Chan bir anda arasında olduğu kolların üstünü elini koydu "beni deli ediyor" içinden kendine sakin olması için söyleniyordu.
"Kendine gel Chan sadece
sarılıyor"
Chan'ın hem yorgunluktan hem de sarılmanın etkisinden kalbi deli gibi atıyordu.
Changbin elini Chan'ın kalbinin üstüne getirmişti. "Lütfen o güzel ellerini çek lütfen"

"Chan kalbin duracak hadi gel eve gidelim."
"Sen elini çekmezsen kalbim duracak merak etme"

"Chann hadiii."

"Neden bu kadar tatlısın"
Chan demek için kendini tutuyordu.

"Tamam"

İkili üstlerini değiştirip spor salonunun dan çıkmışlardı.
İkili evlere geçmişlerdi fakat hâlâ ayrılamamışlardı görüntülü konuşmalar aramalar mesajlaşmalar...
Birlikte yemek yediler ders çalıştılar kamp için hazırlandılar...
Telefonu kapatmadan önceki "kendine dikkat et", " seni seviyorum ", " iyi ki varsın"
Daha buna benzer bir çok söz söylenmişti...
Daha kendileri bile birbirlerinin neyi olduğunu bilmiyordu fakat birbirlerini sevdiklerini, dikkat etmelerini, iyi ki var olduklarını söglüyorlardı...

_______________________________

Selam dostlarım
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir..
Lütfen kendinizi üzmeyin sizden değerli kimse yok...
Üzmeyin üzülmeyin ♡♡♡♡♡

serendipityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin