Tanıtım

5.9K 298 28
                                    

Nefes al, nefes ver.

Ahzer Çetinkaya'nın tüm hayat döngüsü nefes almak ve vermek arasındaydı.

Çünkü o saniyeler içinde hayatla bağı tamamen kopabilir, aldığı nefesi bir daha veremeyebilirdi.

O bir Lider'di. Ekip 1'in sarsılmaz lideri Yüzbaşı Ahzer Çetinkaya. 8 Ekip içindeki tek kadın lider.

Acımasızdı, yirmi altı yıllık hayatında güzelliği dışında en çokta bu yönüyle bilinirdi.

Elleri titremezdi silahını çekerken, bilirdi bir anlık tereddütün ömrünün geri kalanını ondan alacağını.

Kanla sulanmış topraklar onun eviydi, yuva dediği tek yer ise birliği.

Bir görev, bir operasyon her şeyi sil baştan yapacak ve yıllardır kurduğu düzeni bir anda altüst edecekti.

Hayatın onun için oldukça ilginç planları vardı ve Ahzer bu planlara karşı savaşmaktan asla geri durmayacaktı.

...

Alex Aslan Honest, avucunun içine düştüğü kadının esareti altında kalırken günden güne büyüyecek bir mahkumiyete dönüşecekti onunla geçirdiği bütün zamanlar.

Asıl soru ise şuydu; gerçekten bu mahkumiyetten kurtulmak mı istiyordu yoksa kabullenmek mi?

Ahzer ve Alex kanla yazılmış bir savaşın içinde tamamen kana bulanmışlardı.

Peki kanla yazılan, kanla bozulur muydu?







1 Ocak 2023 saatler 21.00'da

Sizlerle bu satırlarda tekrar buluşacağız...

KUMPASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin