(Ali på bilden)
Vi var äntligen utanför huset, jag steg ut ur bilen och andades in havsluften. Huset låg precis bredvid en strand, fyfan så jävla skönt! Vi gick emot dörren och knackade, då öppnade en ganska stilig kille. Han var helt okej utseendemässigt.
-Tjeeeena vad händer grabbar? Ropade hus ägaren till Samir o de.
Han kollade på mig sträckte ut sin hand, jag drog sedan ut min hand och han tog tag i den och kysste den
- Khalid, välkommen till mitt enkla hem, sa han och blinkade.
Jag rodnar. Ali kollar med en irriterande blick på han, han märker det och släpper blicken från mig och går in i huset.
-kom in, säger han med en stel röst.
Vad hände? Först var han helt gullig nu är bara som en kall isbit eller något sånt.
Ali tar tag i min hand
-kom vi går in till vardagsrummet, sa han och drog in mig dit. Jag vet inte med det var något väldigt skumt med den killen fast jag orkade inte tänka mer på det. vi kom in till vardagsrummet och där satt ett par folk som rökte vattenpipa.
-vart är drickan? Och folket? Frågade jag
- haha gumman det är fortfarande tidigt, de kommer om 3 timmar typ. Vi vill först chilla lite sen ska vi hypa du får vänta lite, sa Ali och satte sig ner drog mig mer emot honom och slingrade sina armar runt mina höfter.
Samir kollade på mig, jag undrar vad det är med honom.
-jag ska bara på toa vart ligger den? Sa jag
-Gå upp för trapporna så ligger det en dörr till höger som är en aning ljusblå, sa Ali.
Jag gick upp för trapporna, gick in på toa och gick direkt mot spegeln. Kollade ifall allt var okej alltså med min sminkning, den var väll helt okej.
Jag gick ut från badrummet och där stod Samir som drog in mig på toaletten.-vad gör du? Sa jag.
-shhh, lyssna på mig! Håll inte på med den där killen, han är bara trubbel! Du måste lyssna på mig! Jag bryr mig egentligen inte vilka tjejer han vill hålla på med men du är min kusin, måste kunna varna och skydda dig! Jag vill inte hamna i bråk med han. han är ingen man ska bråka med snälla du måste verkligen lyssna på mig!
-Du behöver inte hamna i bråk med han, jag kan ta hand om mig själv tack, sa jag och gick genast iväg till vardagsrummet.
Ali satt på soffan och pratade med Khalid framför sig, jag gick dit och satte mig bredvid. Han kollade på mig och la sin hand på min ena höft, han kollade på Khalid. Han nickade sedan gick han bort till köket. jag kollade konstigt på Ali men han började bara le och gav mig en kyss på kinden, jag började rodna. Shit vad jag rodnar idag. Han tog tag i min hand och drog upp mig och förde bort mig mot balkongdörren, han öppnade den. Utsikten bestod av en sandstrand, klar vatten, varma vindar och fina öar. Solen stod fortfarande på sin höjdpunkt. Han förde mig till soffan i balkongen, vi satte oss och han tog upp en joint. Now we are talking my language😏
-vill du ha? Frågade han mig efter att han hade tagit ett par bloss.
-yes, sa jag och tog ett par bloss.
Efter en stund hade vi rökt upp hela. Jag stirrade på han en lång stund han var så jävla snygg, han märkte det
- varför stirrar du på mig så mycket, sa han med ett stort leende och la sin arm över mina axlar.
Jag kunde inte stå emot längre, jag satte mig över honom tog tag i hans käken med mina händer på varsin sida och kysste han sedan gick det över till att vi började strula. Jag började smeka hans mage, jag kunde känna hans perfekta magmuskler jag drog handen längre ner och kunde känna hans stånd, perfekt!😏~~~~~~~~~~~~~~~
Föööööörlåt att jag inte har uppdaterat på länge, har inte haft någon motivation eller någon tid alls för att skriva men ska nu försöka uppdatera så mycket som möjligt! Ska nämligen till Portugal snart så vi får se om jag kan uppdatera då också. puss och hej leverpastej😘❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Resa till Tunisien(pausad)
Teen FictionVad händer om man är en överviktig blatte? Bor på en knas ort som har droger, alkohol, fester och sex som vardag! Kommer Zeynep att förändras? På vilket sätt isåfall? Kommer hon åka någonstans isåfall vart? Och vad händer där? Ja, läs så får ni se...