...

370 5 1
                                    

Jag vaknade upp och kollade runt vart jag var, jag var under en trappa det var jätte skit mörkt men ändå kunde man se genom trappornas mellanrum. Jag började frysa en del, sedan märkte jag att jag var naken och hade sjukt ont i mitt underliv. Säg inte att dem?!! Nej!! Nej!! Jag brast i gråt, jag kan inte fatta att dem tog min oskuld!

Efter en stund sittandes och gråtandes kollar jag om jag hittar mina kläder i närheten, jag känner runt med min hand och fick tag i min tröja och mina byxor, men resten var helt enkelt borta tror jag. man ser knappt det är oerhört lite ljus här.

•juste vart är min mobil• tänkte jag för mig själv. Plötsligt hörde jag något något vibrera, jag märkte att det var min mobil som vibrerade så jag försökte höra mig fram genom vibrationerna. Efter nån minuts letande hittade jag den tillslut!
-äntligen! Skrek jag för mig själv. Jag kollade på mobilen och såg att jag hade sjukt många missade samtal och sms. Jag läste upp alla.
[missade samtal]
ICE Mamma(25)
Paulina älsk(13)
Lydia min fru(18)
Osv...
Jag ringde upp mamma för att tala om att jag var okej.
-Vart är du?!?! Hörde jag mamma skrika genom telefonen.
- mamma jag mår bra för stunden, jag berättar allt när jag kommer hem, sa jag lugnt.
-mashallah du ge mig huvudvärk och stress, du inte komma till hem nu wallah jag komma och hämta dig och det blir inte kul!
-okej mamma jag kommer nu hej då, sa jag.
Hon la på.
Jag struntade i att ringa resten, dem kommer bara ställa massa frågor och jag orkar inte svara på något. Jag är redan helt förstörd. jag hittade vägen ut och såg att kl var 06:00 på morgonen, inte undra på att alla var oroliga, jag gick från festen kl 00 fan. Jag satt mig ner på bänken men den här gången var jag vaksam, jag började tänka på vad som hade hänt igen. Jag kunde inte hålla mig igen. Jag började storgråta...
-------------------
Kunde inte låta er vänta igen så var tvungen och skriva ett till kort kapitel. Hoppas den var helt okej för er.💕 puss💋🌚

Resa till Tunisien(pausad)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن