Jag var äntligen utanför min dörr, jag vågar inte gå in och berätta allt för mamma. vad kommer hända när jag berättar? Tänk om hon slår mig eller något annat för att hon skäms? Jag vågar inte men jag vet att jag måste göra det. Jag tog instiativet och öppnade dörren, då hörde jag mamma komma springandes mot mig.
- vart har du varit?! Jag väldigt orolig! Du inte kan göra så mot mig! Skrek hon och tog upp handen för att slå mig.
-jag blev fucking våldtagen, var det, det du ville höra eller?!! Skrek jag tillbaka och täckte ansikte för att hon inte skulle slå mig där.
Hon tog genast ner handen och gav mig en kram och började gråta.
-min lilla flicka, varför just min lilla flicka. Sa hon och fortsatte gråta.Efter en stund satt vi på soffan och då berättade jag allt. Tom om Amir. Min mamma kan vara den bästa ibland, hon förstår mig. men skulle min pappa få reda eller mina kusiner skulle jag ha varit körd! Jag tror jag skulle ha varit död just nu om dem visste.
-habibi du måste till Tunisia, du måste komma bort från den här skit Sverige, glomma ett tag din kompisar. Du vara där borta till du börjar gymnasium, du kan studera där och sen vi prata med din babba om han kan få dig in i gymnasium, okej min lilla flicka?
Fan nej, jag vill på ett sätt inte åka till Tunisien. jag vill inte lämna mina kompisar! Men jag tror att det skulle vara bättre så.**** en vecka senare****
- habibi snälla ta hand om dig, vi älskar dig dig min lilla flicka, sa mamma och gav mig en puss i pannan.
-hej då habibi. sa pappa.
- hej då ba, hej då ma. sa jag och kramade dem båda.
Ingen vet tydligen att jag ska till Tunisien förutom mina lärare och min kusiner jag ska bo hos. men lärarna får inte säga nånting för det kan spridas till vår familj och mina kusiner håller tyst om det(dem jag ska bo hos) och om vår familj vet så kommer dem kommer lägga sig i, i allt. Det orkar inte mina föräldrar med. Så hellre vara tysta än att alla vet. Mamma ljög för pappa, eller det var inte heller en lögn med det vet inte hon, att jag blev mobbad här och jag behöver koppla av och vara långt borta ifrån alla här.Jag var nu inne i flygplanet, la upp min handväska i bagageutrymmet och sedan satte jag mig ner, knäppte bältet.
Efter en halvtimme var planet redo att lyfta och jag var nu påväg till Tunisien...
---------------------
Iiihhhh var bara tvungen och uppdatera flera gånger idag. Jag har fått skrivlusten tillbaka och kommit på vad jag ska skriva! Love that feeling yeey! Så fort jag har tid imorn ska jag skriva en till uppdatering! Puss puss my loves!💋💗😊🎉🎊🎈
YOU ARE READING
Resa till Tunisien(pausad)
Teen FictionVad händer om man är en överviktig blatte? Bor på en knas ort som har droger, alkohol, fester och sex som vardag! Kommer Zeynep att förändras? På vilket sätt isåfall? Kommer hon åka någonstans isåfall vart? Och vad händer där? Ja, läs så får ni se...