I tunisien och förändringen

450 7 3
                                    

Jag var äntligen framme hos mina kusiner. Det var så himla kul och lära känna dem, jag märkte att jag inte var den ända överviktiga här hos dem.
Jag gick till baksidan alltså balkongen och där var det den finaste utsikten jag någonsin har sett i hela mitt liv! Helt underbart!
-shit jag har inte rökt en jarra på länge! Jag kollade runt om någon kollade på mig och tog upp en cigarett ur mitt ciggpaket och tände den. Jag tog ett djupt halsbloss fyfan vilken kick jag fick!
(Jag skriver på svenska även med kusinerna från Tunisien)
-så du röker, hörde jag min kusin säga. Han var ungefär i samma ålder som jag och vältränad, han såg ut som den typen som får massor av ligg. Men euw vad säger jag om min kusin?
Jag ryckte till och såg på honom, kollade ner mot ciggen och gömde den bakom min rygg.
-ehhm nej, sa jag och försökte spela oskyldig.
-ta det lugnt haha jag kommer inte säga till nån , det är min och din hemlighet. Han gick fram mot mig tog ciggen och tog ett bloss. Jaha det förklarar saken, han röker också annars skulle han nog gått direkt till min äldsta kusin och säga det. Dem tycker att det är okej att röka VP/cigg men när man är äldre och inte lika unga som mig och Samir(han som kom på mig o röka) vi är bara 15 för sjutton gubbar. Vi fyller 16 nästa år.

-du ska börja skolan med mig, fast vi börjar inte förens om 6 månader. sommarlov you know, sa Samir.
-haha vad skönt, 6 månader ledigt förfan! Hur fan kan det vara ettsådan långt lov? Älskar Tunisien nu! Skrek jag!(hittade på detta😂)
Han sa inget, han bara skrattade. Vi gick in och satte oss på soffan och softade bara pratade hur Tunisien var o så. Efter en stund kom min moster(hans mamma Rihab)
-jag ser att ni har lärt känna varandra, sa hon med ett stort leende.
- ja, det känns som att vi har känt varandra i flera år. sa Samir
-vad bra... men jag har dåliga nyheter, vi ska tyvärr åka imorgon till Marocko och hälsa på ett par av våra släktingar där. Så du kommer inte träffa Samir på ett par månader framöver, sa hon med ett suck.
Fan jag som hade lärt känna den skönaste kusinen jag har.
-Åhh fan, synd att du inte kunde stanna kvar här, i need you. Sa jag med en hundvalpsmin.
-vi måste verkligen gå, sa han med en ledsen min. men när jag kommer tillbaka så ska vi ut och ha kul!
-yes men det är så lång tid kvar, sa jag.
-jag vet men tiden går fort, sa han och reste sig upp. Han gav mig en sista kram och sen gick han hem för att packa.
Vad ska jag göra nu då?
** en vecka senare**
Jag har lärt känna min överviktiga kusin bättre, han förstår mig. jag har berättat allt för honom förutom våldtäckten och att jag var kär i en kille o sånt. men mobbningen har jag berättat och han förstår exakt hur jag känner. Vi bestämde oss att gå ner i vikt, så fort som möjligt, vi skulle börja äta nyttigt och jogga varje morgon och kväll. Det var dags att förändras, påriktigt den här gången...
--------------------
Oooh vad kommer hända nu då?
Kommer Zeynep att förändras?
Det får ni veta i nästa del.
Så kul o skriva den här historien! Har värsta idéerna för den här🌚💕
Kommentera och rösta gärna, skulle göra mig sjukt glad iih😊 puss o kram könsorgan!💕💗🌚👌😊

Resa till Tunisien(pausad)Where stories live. Discover now