Det bekanta rösten kom från Amirs tjejs mun. Jag hatar den rösten, äkta bitch röst.. blää! Låter som en blandning av gris och lamm! Jag säger inte det här för att jag är avundsjuk okej eller jo kanske lite. Okej mycket! Jag har ju alltid viljat ha Amir typ!
-haha din tjockis vad fan står du här och pratar med min kille för? Frågade hans tjej som heter Carolina. Jag har bråkat med henne förut det är typ därför hon agerar på det här sättet. Varför vi bråkade var för att hon kallade mig för "jävla svartskalle" och "horinvandrare"! Jag tänkte fan inte låta en fucking hora kalla mig för det! Aldrig! Så jag började också kalla henne för grejer och ni vet hur det går till. Man börjar med ord sen med nävar och naglar o sånt! Efter det sågs vi aldrig mer förens nu då och nu försöker hon börja ett bråk igen, fast jag tänker inte skämma ut mig framför Amir genom att vara lika omogen som henne.
-hallå? Varför står du o dagdrömmer istället för att svara? Tänker du på mat nu igen? Din tjockis! Du kommer aldrig att gå ner i vikt, du kommer alltid vara lika tjock och ful! Sa Carolina. Alla började skratta tom Amir! Då bröt jag ihop! Jag kan inte fortsätta stå här och se på när killen jag är kär i står och skratta åt en förolämpning som är riktad mot mig! Jag började springa iväg.
- Zeynep vänta! Skrek Amir och sprang efter mig.
-hallå Amir vart ska du? Varför springer du efter tjockisen som att du är kär i henne?
- snälla Carolina det räcker! Väx upp herregud! Hon är min vän och jag måste ju trösta henne efter att du var så jävla omogen mot henne.Jag hade precis kommit ner för alla trapporna och skulle precis ut ur porten när jag kände någons hand ta tag i min axel.
- Zeynep vänta lite, måste prata med dig.
-om vadå? Frågade jag medans jag kollade ner mot marken för att dölja mina tårar.
-lyssna inte på henne jag har funderat på att göra slut med den där dryga bitchen! Hon är sjukt omogen! Egentligen tänker hon bara på sig själv.
Jag kollade upp mot han och var lite chockad över att han sa så, jag trodde han skulle hålla med hans tjej.
-tack Amir jag behövde verkligen det där, sa jag och log mot han.
- det är lugnt jag kommer alltid peppa en nära vän som du, sa han och log tillbaka o gav mig en kram.
Jag drog mig ur kramen och kysste han. Då puttade han bort mig. Han kollade på mig helt chockad.
-Zeynep jag kan inte. Jag gillar inte dig på det sättet, jag gillar tjejer som är den raka motsatsen av vad du är. Förlåt! Sa han och försvann uppför trapporna.
Men kom igen Zeynep!!! Var du tvungen och kyssa han?! Fan! Fan vilket skit han är också. Vadå raka motsatsen?! Fuck killar nuförtiden!Jag började gå mot tunnelbanan för att bege mig hemåt. Det var helt tomt på plattformen på stationen. jag satte mig ner på en bänk och satte på mig hörlurar för att lyssna på Ty Dolla $ign- or nah ft The weeknd. Jag kollade upp mot tavlan där tågtiderna står, fattas 14 minuter tills tåget åker. Fan asså palla vänta så länge egentligen.
Efter 3 minuter blev jag ganska så trött efter den där lilla händelsen innan festen, på festen och efter festen. Fuck festen bara för det!Jag var sjukt trött, jag slöt mina ögon i några minuter.
Jag ryckte till av att jag kände att det var någon som stod framför mig, jag öppnade ögonen och insåg att det var killarna från tåget tidigare! Jag drog ut hörlurarna för att hör vad dem säger. Dum idé!
-men hallå där, är du ensam? Vad hände med dina sexiga kompisar?
-det har inte du med och göra, sa jag och bitch-blickade honom.
Alla hans kompisar skrek "oooo dissad bror"
-Hållkäften din tjockis!
Jag sa inget, jag bara ställde mig upp och började gå för att ställa mig längre bort ifrån dem.
Plötsligt kände jag att jag började ramla mot marken, någon hade satt krokben på mig.
"HAHAHAHA lät som en atombomb"
-bror dra av henne kläderna fan, sa en av killarna
-varför det? Vill du se hennes fett eller? Det är de ända hon består av fan! Sa den där kaxiga killen som kallas för Krille tydligen.
- nej bror du förstår vad jag menar, en tjockis som henne är nog oskuld! Varför inte göra det på henne, vi gör henne en tjänst för hon kommer nog aldrig få något ändå.
-hahahha du är smart men ändå äcklig. vi gör det!
Han tog ett piller och tvingade i mig att svälja det. Jag svalde det! Fitta! Jag försöker få ur mig deras grepp med sparkar, örfilar allt men ändå låg jag kvar på samma ställe. Jag kände att jag började bli yr och sedan svartnade allt till...-----------
Förlåt att det tog en sådan tid att uppdatera men jag hade helt glömt vad jag skulle skriva och hade inte mycket tid!! Denna blev inte så bra men jaja den får väll duga😊 hoppas ni gillar den och en ny uppdatering kommer nog snart. Puss och kram på ditt könsorgan😆💋
YOU ARE READING
Resa till Tunisien(pausad)
Teen FictionVad händer om man är en överviktig blatte? Bor på en knas ort som har droger, alkohol, fester och sex som vardag! Kommer Zeynep att förändras? På vilket sätt isåfall? Kommer hon åka någonstans isåfall vart? Och vad händer där? Ja, läs så får ni se...