Pov: King
-Brühüm brühüm brühüm
Ne aggódjatok. Ez nem a sírás hangja. Csak szeretek dúdolni miközben rajzolok. Tegnap megnèztem egy rajzfilmet ès rájöttem, hogy ha Shin-chan tènyleg tud rajzolni, akkor èn a mèrnökszakos Isten király mièrt ne tudnék?
Oh..nagyon tehetsèges vagyok ám. Büszkèn
kèpviselem a szüleim ès leedő barátaim.(Shin-chan egy animesorozatban szereplő 5 èves kisfiú)
- Mit csinálsz King?- kèrdezte Bohn a furcsa rajzra nèzve, amin èppen dolgoztam.
Ülünk, ès nem igazán tanulunk, csak hallgatjuk a tanárt, aki felolvassa a diákat. Inkább otthon szoktam tanulni.
-Rajzolok.-válaszoltam.
Èvek óta ez az első amit lerajzoltam. Emlèkszem aranyat nyertem a rajzversenyen. Akkoriban óvodába jártam.
A szüleim nagyon büszkèk voltak rám. Kèt idősebb társammal kellett versenyeznem, az egyik feladta hasmenès miatt, a másik megette a színes zsírkrètákat. Szóval engem hirdettek ki a győztesnek.-Csakhogy ez egy firka.-jegyezte meg egy másik közeli barátom.
-Ez művèszet. Nem ismered a művèszetet ezèrt találsz mindent csúnyának.
-Inkább hozzám kelle hasonlítanod, aki mèg a kutyaszarban is meglátja a szèpsèget.
-Ma előkèszítettem az önkèntes tábor cuccait.-mondta. A barátom ès èn bólintottunk.
Az említett önkèntes tábor, egy èszaki erő újító tábor. A bizottság mèg nem döntötte el hova megyünk, pedig mostanra már majdnem meglettek az aláírások. A diákok nem akartak fát ültetni, de tegnap Tee barátom kapta meg az aláírásos táblát, ès annyi lány jelentkezett hogy a tábla majdnem összetört.
A nevem King. Mindig èn kapom a legjobb osztályzatot, így megkaptam a "Than Thep King " becenevet a tantestületben. Túl hosszúnak találtam így először nem tetszett, de egy idő után megszoktam. Nem vagyok sem a hatalomra sem hírnèvre kièhezve. Èn ennek inkább az ellentète vagyok.
Nem vagyok túl szervezett ès fegyelmezett, de elèg èrzèkeny ahhoz hogy tudjam, hogy mit tegyek ès mit ne. Jó ember, tanuló ès barát vagyok, de èn leszek a legjobb fèrj is, ha majd felesègül veszek valakit.
Vègülis èn vagyok a király.
-Hány napig tart egy ilyen út? Ès mièrt mi szervezünk meg mindent? Már azelőtt fáradt voltam hogy elkezdtük volna.-nyafogott az egyik barátom. Az óráknak vège ès az előkèszületek felè tartunk.
Múltkor az egyetemen aludtunk, hogy mindent előkèszítsünk. Nem muszály de szeretnènk minnèl hamarabb vègezni. A háttèrmunka nem tűnik túl nagy dolognak, de rengeteg előkèszületet igènyel. Szüksègünk van szúnyogriasztókra, kesztyűkre, nèvtáblákra, pántokra, ivóvízre ès stb.
-Talán három-nègy nap.
Útközben elkalandoznak a gondolataim. Thaiföldön nagyon meleg az idő, de èn szeretem. Imádom a meleg levegőt, ami teljesen termèszetes. Mire magamhoz tèrek már a helyszínen vagyunk.
-Fogd!-nyomja valaki a kezembe az ollót.
Boss a lábkörmèt vágta le vele ,így már senki sem akarja használni. Èn is nagyon furán èreztem magam a törtèntek után, de nem volt más választásom hiszen nem maradt másik olló.
Jelenleg a Larn Gear-ban dolgozunk, hogy előkèszítsük az önkèntes tábort. Csoportunk határozatkèpes.
Èn vagyok a vezető, Boss pedig a fő kèpviselő (mindig nyaggat), Bohn a második kèpviselő (ő másodiknak nyaggat a legjobban), Tee is vezető, na meg persze Mek.
YOU ARE READING
Gap Between Us ( RamxKing magyar fordítás)
RomanceAki ismeri a My engineer-t annak nem lesz nagy meglepetès. Ez a törtènet viszont kifejezetten Ram X King kapcsolatát tárja föl. (Az eredeti írást fordítom) Maga az író nem volt a legjobb formájában amikor ezt írta. Egyes rèszeket összekuszált, egys...