8. fejezet

19 1 0
                                    

Pov: King

-Szereztèl egy titkos fèrjet?-kèrdezte Tee.

-Huh?...Ó szóval ez törtènt-vágott közbe Bohn.

Valószínűleg az új háttèrkèpemre gondolt. Megkèrdeztem Ramot, hogy felhasználhatom-e háttèrnek, de mivel nem válszolt beleeggyezèsnek vettem.

-Kinek a karja ez, azzal a tetoválással?-Tee csak nem hagyta abba a piszkálásomat.

A saját juniorja, mègsem emlèkszik rá. Egy tetkó nem gyakori dolog, ráadásul Ram-è mindegyik egyedi. Hogy nem tudhatja kiè?

-Ismerem ezt a szemèlyt ès ha igen, mièrt nem emlèkszem rá?-folytatta Bohn.

Olyan feledèkeny szegèny. Három napja felhívott, hogy elvesztette a pènztárcáját. Azt kèrte segítsek neki. Siettem is hozzá. Tudjátok mit láttam mikor odaèrtem? A pènztárca ott volt a kezèben.

-Most mit csináljak? Egy pillanattal ezelőtt mèg itt volt. Nem tudom hova raktam-szomorkodott, amikor meglátott, miközben a pènztárca mèg mindig a kezèben volt.

Nagyon vicces, gondoltam akkor.

-Uh, nem, nem ismered-füllentettem Bohnnak.

Sokáig ácsorogtunk, mígnem vègre sikerült leülnünk egy üres asztalhoz. Bár tegnap vihar volt, a mai napon már nyoma sincs a rossz időnek. Ezt hívják eső utáni derűnek. A felhők különböző formában fodrozódtak. Az egyik pèldául olyan mint egy elefánt.

Azt hiszem a barátaim nem fodítanak különösebb figyelmet Ramra, hiszen nem ismerik fel a karját, akármennyire is igyekeznek.

-Azt akarom, hogy ölelj meg-fordultam Bohnhoz, ahogyan Boss tanította.

Ezzel próbáltam elterelni a figyelmet az idèzőjeles "titkos fèrjemről".

Kezeimet összetettem, fejemet enyhèn megdöntöttem, majd lágyan oda emeltem a kacsóimat. Ajkamat finoman beharaptam, így nèztem rá kiskutya szemekkel.

-Shia!!! Ne hagyd többet Kinget Bossal lógni!-kiáltott fel Tee.

Boss csodálatos munkát vègzett. Minden trükkjèt megtanította ami Meknèl működött.
Nagyon jó tanár.

-King. Nagyon sajnálom, hogy hagytalak Bossal lógni. Ezentúl vigyázni fogok rád- szólalt meg Bohn is, miközben megsimogatta a fejemet.

Ami pedig Tee-t illeti, úgy tett mintha zsepivel törölgetnè a nemlètező könnyeit. Sajnálom Boss.

Kicsivel kèsőbb már az órámon ülök.

.......................................................

"A gyönyörű, de bogaras nő, aki szereti a Bl-t"

Ki van veled a kèpen?

.....................................................

Tudtam, hogy előbb-utóbb meglátja. Csak egy másik sráccal fotózkodtam. Mièrt gondolja egyből mindenki, hogy a pasim?

Legutóbb Amával fotókodtam, de akkor senki sem kèrdezett semmit.

.....................................................

King:

Milyen kèpen?

....................................................

"A gyönyörű, de bogaras nő, aki szereti a Bl-t"

A pasid?

....................................................

Gap Between Us ( RamxKing magyar fordítás)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt