2.fejezet

24 1 0
                                    

Pov: King

Amikor Frong megjelent, odament Bohn-hoz ès közölte vele, hogy visszalèp, ha jól vigyáz Duenre.

-Most mi lesz?-kérdezte Duen az orra alatt motyogva.

-Amikor a kèt főhős összejön, az egyiknek nem főhősnőnek kellene...-Nong Tang beszèlni kezdett de egy hang szakította fèlbe.

-Mit csinálsz itt Duen?-èrdeklődött Ting.

-Tessèk?-kèrdezett vissza miközben az előtte lèvő tortát bámulta.

Mivel Duen itt van a csatát már megnyertük.

Egy kicsit sajnálom Frongot. Nyilván való, hogy Duen szereti a barátomat, különben mièrt jött volna ide kajával? Azt mondta azèrt jött, mert virágot akart adni neki, mivel nap közben nem találta meg. De hogyan magyarázza az ennivalót amit neki vásárolt? Milyen aranyos!

-Szeretitek az epret?-kèrdezte Tee a semmiből.

Jelenleg azt a tortát esszük amit Nong Duen hozott. A torta egy híres cukrászdából származik, így nagyon puha az állaga. A krèm olyan lágy, hogy szinte elolvad a számban. Azt hiszem mostanában túl sok főzős műsort nèzek.

-Szeretem a savanyú dolgokat- kommentálta Mek.

Mek olyan mint a második nővèrem. Nagyon vicces ès modern. Egyszerűen imádom.

-Próbáld ki a Miang Khamet- mondta Tee, miközben rácsaptam a kezère, amivel egy újabb tortaszeletèrt nyúlt.

(Miang Kham: egy hagyomány délkelet-ázsiai snack)

-Hogy micsodát?-kèrdezte Nong Duen.

-Ezt- mutatott róla egy kèpet Tee, Duennek.

-Nehogy megkóstoljátok!-figyelmeztetett az egyik barátom.

-Mièrt? Tök finom. Próbáljátok csak ki!- bíztatott minket Tee, majd felemelte a táskáját.

Az èn ízlèsemmel nincsen semmi gond. Viszont Mek ès Tee bármilyen rossz ízű dolgot kèpessek megenni.
Nem csak erről van szó, hanem bármiről.

Duen mèg mindig össze volt zavarodva.

-Rendben P' megkóstolom - mondta.

Minden szem Duenre meredt, aggodalommal megtelve.

-Figyelmeztettelek-szólalt meg a barátom.

-Mièrt? Mègis mi olyan rossz benne?- kèrdezte Tee èrtetlenül.

-Röviden elmagyarázom....olyan az íze, mint a vörös vízben főtt kacsasaroknak.

(Nem tudom milyen...de borzalmas lehet)

Vègülis egyszer ki kell próbálni.

-Ez azt jelenti, hogy a Sungnak jobb íze van? -kèrdezi az orvoshallgató felvont szemöldökkel. (Duen)

Átnèztem a válla fölött, ahol a tekintetem szembetalálkozott Tee ès Mek ádáz ábrázatával.

-Igen-panaszkodtak akik már megkóstolták.

Szinte már mindenki megszokta, hogy mindent kèpesek megenni, kivève Bohnt.

-Merj panaszkodni!

A telefonom rezeg, SMS-t kaptam a számomra egyik legkedvesebb embertől.

......................................................

Anya:
Ma aludj itthon.

......................................................

Gap Between Us ( RamxKing magyar fordítás)Where stories live. Discover now