3.fejezet

20 1 0
                                    

Pov: King

-Hazatèrtem!-kiáltottam miközben megöleltem anyámat.

-Engedj el, először kókuszos sütit szeretnèk enni-lökött fèlre.

-Egyáltalán nem szeretsz?-kèrdeztem tőle.

-Igen mert te a règi vagy a kókuszos süti pedig új.- na tessèk máris le lettem cserèlve.

A testemet a kanapèra vetem. Èrzem, hogy feltöltődöm. Nincs energiám járni, de mèg felállni sem. Olyan vagyok mint egy holttest aki csak lèlegezni tud.

-A krèm lágy, szinte elolvad a számban. A torta állaga jó nem túl kemèny ès nem is túl lágy-áradozott anyám, miközben a sütit majszolta.

-Finom?-kèrdeztem, de választ már nem kaptam.

-Küldtèl egy fènykèpet a barátaidról?-kèrdezte inkább.

Mi? Ah, a nővèrem biztosan megosztott vele egy kèpet.

-Óh, igen. Nagyon jókèpűek nemigaz?

A nővèrem valóban felhívta anyukámat ès elküldte neki a kèpet.
Mindketten ismerik a barátaimat, de úgy tesznek mintha azt sem tudnák kik, csakhogy ugrassanak.

- Jó sok hozományt fogsz kapni. Ha megkapjuk a pènzt megyek ès felvásárolom az összes kókuszos sütit. Pudingot is veszek. Meg a papaja salátát is szeretem, úgyhogy abból is múszáj vennem egy szèp nagy adagot-áradozott anyám szemèrmetlenül.

-Mindez a szèpsègem miatt van-montam, a hajamat hátrafèsülve, valahogy úgy ahogyan a modellek szokták.

-A szèpsèged miatt? Nárcisztikus kisfiam-kommentálta anya.

-Hogy beszèlhetsz így a fiaddal!-játszottam a színlelt sèrtődötsèget.
-Nem vagyok nárcisztikus. Csak sosem hazudok- fűztem hozzá.

Elmosolyodott.

-Gyere! Ülj le mellèm!-mondta.

-Először elmegyek ès megnèzem a titkos bázisomat-válaszoltam.

Bólintott egyet ès máris folytatta a sütemèny fogyasztását.

Sokáig nem jártam a bázisomon. Ki kell takarítanom. Anya nèha be szokott nèzni, majd takarít egy keveset, de különösebben nemigazán szokott foglalkozni vele.

-Magányos leszek ám-fűzi mèg hozzá.

-Magányos? Apám a garázsban alszik-vágtam vissza felvont szemöldökkel.

-Nos...ahhoz, hogy hazagyere áldozatot kellett hoznom- jelentette ki.

Most akkor anyámat vagy inkább apámat kène sajnálnom?

Ránèztem az órámra ami 17:11-et mutatott.
Ha most elmegyek a bázisra 18:00 előtt nem èrek vissza.

Persze, persze-montam ès már indultam is.

A titkos bázisom a kert hátsó rèszèben van. Ez nem egy olyan titkos bázis mint a detektíves filmekben, ahol rengeteg csapdával őrzik a helyet. Vagy mint a gazdagok villájában.

Csak egy kis kunyhó, körös-körül nagy ablakokkal. Szeretek itt ülni a termèszetet nèzve. Jól èrzem magam amikor a termèszet hangjaira kelek fel. Nem szeretek a ház cementfalai között aludni, olyan mint egy börtön. Ez az oka annak hogy a lakásomban sok az ablak ès tele van növènyekkel.

A lakásom erkèlyèn szoktam aludni. Ott is sok növèny van meg egy lótuszokkal teli akvárium, állatok nèlkül. Az ágy helyett egy bambusz szőnyeget terítettem le a padlóra, amit a nagyitól hoztam, mert az ágyam nem fèrt volna ki a teraszra. Szúnyoghálóm is van, ami megvèd a dengue-láztól.

Gap Between Us ( RamxKing magyar fordítás)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن