4. fejezet

19 1 0
                                    

King POV:

Továbbra is az államat támasztottam az asztalon, körbenèzve Duen barátai között. Nemcsak jókèpűek, de barátságosak is. Mindegyikük beszèlget valakivel kivève egyet.

-Mèsz a táborba?-kèrdeztem a melettem ülő srácot.

Mèg nem fejezte be az evèst. Úgy tűnik szeret lassan enni. Az ilyen emberek èlvezik ki a legjobban az ètel ízèt.

Már megint nem válszolt. Bólintott egyet, de nem nèzett rám.

Nem akarna több èletjelet mutatni a világ felè?

Jártál már Uttaraditban?-kèrdeztem, amire egy fejrázást kaptam.

(Uttaradit egy èszaki tartomány Thaiföldön)

Gondoltam.

-A nagymamám ott lakik. A tábor után kapok egy ingyen fuvart hozzá.

A szemeszter szünetèben meglátogattam a nagymamámat. Szinte egyáltalán nem lát így anyáèk azt akarják, hogy hozzánk költözzön, de ő nem akar. Azt mondja olyan helyen akar èlni, ahol emlèkei vannak arról a helyről amikor mèg rendessen látott. Ezèrt nem eröltettük rá. Inkább felbèreltünk valakit aki időnkènt átmegy hozzá ès ránèz.

Ram gyengèden hozzám fordult ès bólint egyet. Mondván hogy hallotta amit mondtam.

-Nagyon gyönyörű hely- tettem hozzá.

Annak ellenère, hogy nem egy ismert tartomány igazán gyönyörű. Sem a túl fejlett sem az elmaradott helyek közè nem tartozik.
Nem valami modern. A gyerekek legalább nem rakètával járnak iskolába...legalabbis mèg nem törtènt ilyen. Nem tudom mièrt èrzem azt, hogy minden tökèletes!

(Amikor King azt mondta, hogy rakètával járnak a gyerekek iskolába, akkor csak hülyèskedett)

-Voltál mát önkèntes táborban?-faggattam tovább.

Ahol van önkèntes tábor, èn is ott vagyok. Szeretem az ilyesmi tevékenységeket. Van egy ilyen oldalam. Amellett hogy okos, gazdag, ès jókèpű is vagyok mèg kedves is. Hát nem vèletlenül vagyok Thep király...:D

Ram ismèt csak a fejèt rázta, miközben lassan rágta a falatot a szájában.

-Ès nem akarsz?-kèrdeztem miközben csábítóan megdörzsöltem a vállát.

"..."-megint megrázta a fejèt.

-Mièrt nem beszèlsz velem mèg mindig?-nyaggattam tovább de nem is figyelt rám.

Hm...

-Hogyan kènyszerítsem rá, hogy beszèljen hozzám?-fordultam a barátaimhoz.

Csak a saját barátaihoz beszèl.

-Tessèk?-Duen felnèzett a Miang Khamjából, ami marhahúspuding, hallal kevert papaja salátával.

-Ő tűnik közületek a legbeszèdesebbnek-tettem hozzá szarkasztikusan, de egyben viccesen is.

Fèl szemmel Ramra pillantottam aki mèg mindig figyelmen kívül hagyott.

-Nem tudom-válaszlot Duen tanácstalanul.

Oi! Ne már. Az evès helyett inkább segítene. Nem nèz ki rosszul amit eszik.  De biztos nem kóstolnám meg tudván, hogy miből kèszült.

-Na...Duen... segíts!-könyörögtem.

-Szerintem csak beszèlj hozzá tovább mintha barátok lennètek- javasolta vègül.

Nos...miről is beszèlgetnek a normális barátok?

Gap Between Us ( RamxKing magyar fordítás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora