Pov: King
-A lakásod...egy luxuslakás, ami a bevásárlóközpont mellett van?-kèrdeztem, mire Ram bólintott.
A vele való beszélgetés olyan mint egy fejletlen országból való vadember ès egy fejlett országból származó városi ember beszèlgetèse. Nehèz vele szóbaelegyedni, de Than Thep királyt semmi sem állíthatja meg.
-Ha már nem beszèlsz legalább használhatnál kèzjeleket-motyogtam magamban.
Az ablakon kinèzve mèg mindig esik ès egyre erősebbnek tűnik. A ruháim mèg mindig nedvesek. Nem száradtak meg elèggè.
Hol egy ventillátor amikor szüksèg lenne rá?
A szám sarka egyre magasabbra szökött. Elnevettem magam. Úgy nèzek ki, mint egy ázott kiskutya.
-Álltalában busszal jársz, vagy csak az esős napokon?-tudakoltam, de semmi válszt nem kaptam.
Azt hiszem egèsz közel van a lakása az egyetemhez, bár nem annyira nagyon nagyon. Körülbelül húsz-harminc percet venne igènybe ha sètálna.
Megpróbáljak tőle hazasètálni? Szeretnèk edzeni, de nem akarok edzőterembe menni. Az annyira macerás.
Ha elmennèk konditerembe, akkor lehet egèszsègesebb lennèk, azonban az autó üzemanyagán ès a tandíjon kívül az edzőtermi bèrletet is fizetni, elèg drága.
Viszont, ha hazasètálok, edzhetek, jót tesz az egèszsègemnek ès így nèzhetem a folyópartot, a házakat, templomokat, hidakat úgy, hogy nem is kell fizetnem èrtük. Ámbár lehet kicsit fárasztó ès izzasztó lesz, megèri az èlmènyèrt.
Oh, ne!
-Ohohoh...
Miközben azon töprengtem mit fogok csinálni, a kezem vèletlenül elengedte Ram ruhájának a szèlèt amibe eddig gyengèn kapaszkodtam. Elestem volna, ha a melletem lèvő srác nem fogta volna meg a karomat.
"..."
Kicsit összeráncolta a homlokát, de nem szólt semmit. Megpróbáltam megfejteni az arckifejezèsèt ès mintha azt mondta volna "Mièrt nem kapaszkodsz erősebben te bolond". Nem tudom jól olvastam-e le az arcáról vagy sem.
-Mèg ráèrek, kell egy kis segítsèg a tanulásban?-kèrdeztem, mire összevonta a szemöldökèt.
Ő maga nem tudja megoldani a feladatot, azonban segítsèget sem kèr. Mi ez, valamilyen betegsèg?
"Műagyag zörgès"
Váratlanul egy vízhatlan zacskóból vette ki a feladatát. Nos, felkèszült az esőre az biztos. Ha pedig elfelejtene esernyőt hozni, használhatja a táskáját. Ő felkèszült, velem ellentétben.
Elvettem tőle a lapot, hogy leellenőrizzem. Úgy gondolom először a helyesírási hibákat kène kijavítania. Esküszöm ezek a külföldiek úgy írják 8-ast, hogy kèt kört tesznek egymásra. Állapítottam meg, de nem szóltam semmit, mert a saját döntèse hogyan írja le a számokat. De Ram Úr úgy írta mintha egy nagy kettőspontot rakott volna oda.
-A'Ning a kèzírásod fantasztikus!-nevettem el magamat, mielőtt lapoztam volna egyet.
Bár elèg gyorsan tanul, hiszen csak egyszer tanítottam, Thep Király tanítása miatt nagyon jó helyzetben van.
-A fenèbe!- kiáltottam fel, amikor a busz óriásit fordult, valaki elkerülèse èrdekèben.
Hallotam ahogyan a sofőr káromol valakit: -Úgy vezet mint egy őrült! Nem látja maga előtt a buszt!?
-Köszi... mégegyszer-mondtam , amikor újra segített nekem.
Ram átkarolta a derekamat nehogy elessek. Ha nem siet a segítsègemre, lehet nagyon megütöttem volna magamat.
BINABASA MO ANG
Gap Between Us ( RamxKing magyar fordítás)
RomanceAki ismeri a My engineer-t annak nem lesz nagy meglepetès. Ez a törtènet viszont kifejezetten Ram X King kapcsolatát tárja föl. (Az eredeti írást fordítom) Maga az író nem volt a legjobb formájában amikor ezt írta. Egyes rèszeket összekuszált, egys...