🔹Szöul 08:10🔹

246 18 2
                                    


🔹𝗠𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗲́𝗿𝘁𝗲𝗹𝗺𝗲𝘀 𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 (...) 𝗮𝗿𝗿𝗼́𝗹 𝗮́𝗹𝗺𝗼𝗱𝗶𝗸, 𝗵𝗼𝗴𝘆 𝗴𝗲𝗻𝗴𝘀𝘇𝘁𝗲𝗿 𝗹𝗲𝗵𝗲𝘀𝘀𝗲𝗻, 𝗲́𝘀 𝗵𝗼𝗴𝘆 𝗽𝘂𝘀𝘇𝘁𝗮 𝗲𝗿𝗼̋𝘀𝘇𝗮𝗸𝗸𝗮𝗹 𝘂𝗿𝗮𝗹𝗸𝗼𝗱𝗷𝗲́𝗸 𝗮 𝘁𝗮́𝗿𝘀𝗮𝗱𝗮𝗹𝗺𝗼𝗻. 𝗠𝗶𝘃𝗲𝗹 𝗮 𝗱𝗼𝗹𝗼𝗴 𝗻𝗲𝗺 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸𝗼̈𝗻𝗻𝘆𝘂̋, 𝗺𝗶𝗻𝘁 𝗮𝗵𝗼𝗴𝘆 𝗮𝘇𝘁 𝗯𝗶𝘇𝗼𝗻𝘆𝗼𝘀 𝘀𝘇𝗮𝗸𝗿𝗲𝗴𝗲́𝗻𝘆𝗲𝗸𝗯𝗲𝗻 𝗼𝗹𝘃𝗮𝘀𝘀𝘂𝗸, 𝗮𝘇 𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗮 𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗸𝗮́𝗯𝗮 𝘃𝗲𝘁𝗶 𝗺𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗺𝗲́𝗻𝘆𝗲́𝘁, 𝗲́𝘀 𝗿𝗼𝗵𝗮𝗻 𝗮 𝗹𝗲𝗴𝗸𝗲𝗴𝘆𝗲𝘁𝗹𝗲𝗻𝗲𝗯𝗯 𝗽𝗮́𝗿𝘁𝗵𝗼𝘇. 𝗠𝗶𝘁 𝘀𝘇𝗮́𝗺𝗶́𝘁, 𝘂𝗴𝘆𝗲, 𝗵𝗮 𝗹𝗲𝗮𝗹𝗮𝗰𝘀𝗼𝗻𝘆𝗶́𝘁𝗷𝘂𝗸 𝗮 𝘀𝘇𝗲𝗹𝗹𝗲𝗺𝘂̈𝗻𝗸𝗲𝘁, 𝘃𝗶𝘀𝘇𝗼𝗻𝘁 𝘂𝗿𝗮𝗹𝗺𝘂𝗻𝗸 𝗮𝗹𝗮́ 𝗵𝗮𝗷𝘁𝗷𝘂𝗸 𝗮𝘇 𝗲𝗴𝗲́𝘀𝘇 𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝗶𝘀𝗲́𝗴𝗲𝘁?🔹

-Haver, ébresztő van neked is!-valahol a távolban Lee Soo-hyuk hangját hallottam, ebben csak az volt a probléma, hogy én nem kívánkoztam hallani azt. Most még nem.

-Ha megígérem, hogy hiányozni fogsz, akkor elmész?-motyogtam, ekkor a fejemet belenyomtam a párnába, próba szerencse alapon, megpróbáltam megfojtani magam.

-Kedves humor herold, tudod hogy ma iskola van?-lökve rajtam egy utolsót, szinte tudtam hogy hátrébb lép, majd ráül a dohányzóasztalra. Nagy szokása.

-Csak beszélj tovább, ásítok ha érdekel.-nyögtem fel, izomzataim néha napján mint egy vén szatyornak, megannyi testmozgás után.

-Esküszöm, hogy annak idején meg kellett volna mérgeznem téged, megérdemelnéd Jeon!-morogta az orra alatt. Tudom, csak viccel, szeret engem...már amennyiben ő tud olyat. Szeretni

-Készülődj el, ma nem kell egyenruha. Ja és Jeon...

-Igen?

-Ne vigyél fegyvert, ezek iskolások, nem két lábon járó céltáblák.-Lee szőke haja a szemébe hullott amikor megfordult felém, ki nem állhatom amikor úgy csinál mintha anyám lenne. Néha napján elfelejti, hogy farka van.

-Oké, anya!-kezemmel intettem neki, jó lenne ha távozna végre.

Minek járok iskolába, ha a harmadik nevem a 'Gengszter'?
Egy adott időn belül, meg kell találnom azt a személyt, ki amolyan kereskedő a Lexis iskolában. Erre barátom nagy segítségemre lesz, ő aki ellát engem minden szükséges tárggyal, én cserében szükséges információkat osztok meg vele.
Lee, számomra három személy egyszerre, haverom, "anyám", főnököm.
Őseim holtak, ő pedig felnevelt, ezért örök hála, kijár neki.
De azért jobban örültem volna annak idején, ha nem tanít meg gyilkolni.
Büszkeség ide vagy oda, ez nem normális dolog.
Az iskolai cucc, nem azért íratott be, hogy okosabb legyek, hiszen minden ismertségem megvan egy alap tanulói szinthez.
Sajnálatos módon, több a gyilkossághoz.
A tag akit keresünk, elvetemült, vadállat.

🔹 Gengszter & Kém/𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊 🔹Where stories live. Discover now