🔹4🔹

142 14 3
                                    

💠 -Mi a pálya?-lépkedtem ki, olyan hat óra felé, Lee-hez, azt hiszem rántottát csinált.

-Kiderítettem Xander-ről még valamit.-közölte rezzenéstelenül.

-Mit?

-Ma reggel pontban 07:50-kor, amikor az első órád kezdődik, találkozik valakivel, akkor lesz alkalmad meglesni hogy kicsoda ő, természetesen rejtőzve. Nem szeretném ha észre venne.-tette le a fakanalat, aztán elzárta a gázt.

Néha amikor ránézek, eszembe se jutna hogy valójában egy vérengző gyilkos, most hogy itt áll előttem kötényben, fakanállal a kezében.

-Itt vagy Jungkook? Hahó!

-Ja igen..itt vagyok. Szóval az a dolgom ma, hogy nézzem meg a csodabogarat, persze úgy, hogy ne vegyen észre. Eddig tiszta. Lesifotókat  nem kérsz, hogy ki tudd ragasztani a szobádba?-csipkelődtem.

-Nehogy véletlenül megmérgezzelek, Jeon, úgy vigyázz.-lendítette meg a fakanalat, aztán vissza dobta az asztalra.

-Úgy sem tennéd.-pislogtam rá gyerekesen.

-Azt csak hiszed.-morgolódott.

•••

Szemöldök ráncolva visszafordultam drága barátomhoz, aki az autóban ült, és az embereket mustrálta.

-Mi az?

-Csak eszembe jutott, hogy a tanóráról lógás nem éppen mintadiákhoz méltó, ez amolyan rossz fiúk szokása, nem?-hajoltam be a kocsiba az anyósülés felől.

-Jungkook, ha nem mész, esküszöm...

-Jó na, csak szívózom, már suhanok is.-tettem védekezés képpen magam elé a kezem.

Lee kisöpört a kocsival, aztán eltűnt a ködben.
Hát akkor irány, paparazzi  fotókat készíteni.
Percenként néztem az órámra, az a fasz késik a saját találkájáról.
Nem csoda hogy egy pöcs.

-Xander?-hangzott el.

-Személyesen.

-Csak jót hallani rólad.-talpnyaló idegen tett egy lépést Xander felé, majd nagy döbbenetemre kezet csókolt neki.

-Tényleg? Ez furcsa, mert egy seggfej vagyok.-válaszolt, majd kezét ruhájába törölte.

-Na, ezzel nem vitatkoznék.-suttogtam.
Szerencsére ebből aztán semmit nem hallottak. Így továbbra is bújkálhattam az oszlop mögött, a kamerámmal együtt.

-Na és minek köszönhetem, a találkozást?-Xander kérdésére a talpnyaló, izzadt tenyerét meg törölve, felnézett rá.

-Megbeszélés lesz, jövő hét hétfőn, pontban hat órakor, Itaewonban.-felelte.

Xander egy pillanatra körül nézett, mintha attól tartana, valaki más is van rajtuk kívül.

-A szokásos bárban?-simította hátra barna haját.

-Igen.

-Oké, most pedig menj, egyedül jobban tudok gondolkodni.-utasította, csodálom hogy nem azt mondta neki "csicska hopp".
Nem lepődtem volna meg.

Oké, van egy rakás képem csodabogárról,  na meg rengeteg információm.
Már csak túl kell élnem a mai napot, egy rakat szerencsétlennel.
Hurrá.

🔹 Gengszter & Kém/𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊 🔹Where stories live. Discover now